Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka
Gajdy 3
87-300 Brodnica
powiat: brodnicki
564950281
sekretariat@caritasbrodnica.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189130
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Brodnica
Wadium: ---
Nr telefonu: 564950281
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy - CAŁOŚĆ WEDŁUG WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ZAPYTANIU OFERTOWYM Z DN. 04.05.2024 r.
Powstaje w kontekście projektu
FEKP.06.08-IZ.00-0001/23 - Budowa Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum Caritas

Część 1
Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy.
Zadaniem inspektora nadzoru będzie:
a) reprezentowanie inwestora/Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Projektem architektoniczno-budowlanym z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS oraz pozwoleniem na budowę (Decyzją nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę ww. budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego;
c) sprawowania nadzoru w zakresie branż między innymi: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej;
d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych na placu budowy;
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora/Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy;
g) nadzorowanie realizacji prac budowlanych zgodnie z Projektem architektoniczno-budowlanym z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, zgodnie z wydaną przez Starostę Brodnickiego prawomocną i ostateczną Decyzją nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę ww. budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i uwagami zgłaszanymi przez Zamawiającego (Inwestora);
h) weryfikacja realizowanych etapów prac budowanych dla ww. zadania inwestycyjnego wraz z weryfikacją składanych do zamawiającego przez generalnego wykonawcę wykonań poszczególnych robót budowlanych;
i) uczestnictwo w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy Ul. Gajdy, w częstotliwości określonej w dalszej części opisu Zapytania ofertowego;
j) uczestnictwo we wszystkich odbiorach zgłaszanych przez generalnego wykonawcę robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego oraz odbiór końcowy robót;
k) współpraca podczas realizacji niniejszego zamówienia z Generalnym Wykonawcą zamówienia dot. budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który został wybrany przez Zamawiającego w ramach odrębnego zamówienia oraz współpraca z Kierownikiem budowy.
W ramach obowiązków inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne* w branżach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- sanitarno-instalacyjnej,
- elektrycznej i teletechnicznej
w zakresie wynikającym z Projektu budowlanego.
2. Dodatkowe Warunki wobec wykonawcy zamówienia:
Zamówienie polega na: świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*) i/lub zapewnią w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w ww. branżach.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania (zamówienia) tj. wykonali: co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego (w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej) dla budowy obiektów usługowych lub produkcyjnych (na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę) o kubaturze netto min. 700 m3 i/lub całkowitej powierzchni zabudowy netto która wynosiła min. 250 m2.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku. Zamawiający zastrzega, że dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie treści oferty oraz załączonych dokumentów źródłowych, które winny zostać załączone do oferty, celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie zgodności oferty z wymogami Zapytania.
c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje, aby wybrany Wykonawca przedmiotu zamówienia (lub jego przedstawiciel posiadający wymagane uprawnienia do nadzoru w danej branży tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej):
- będzie uczestniczyć w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy Ul. Gajdy w częstotliwości dwa razy w tygodniu;
- będzie prowadzić nadzór nad jakością wykonywanych prac budowlanych na placu budowy m.in. poprzez przybywanie na placu budowy codziennie w dni robocze (przez minimum 2 godz.) w trakcie prowadzonych prac budowlanych i będzie wykonywać w tym czasie przeglądy jakości wykonanych prac budowlanych.
Powyższe warunki zostaną uwzględnione w treści Umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą zamówienia, jednocześnie potwierdzenie ww. warunków (uczestniczenie w radach budowy 2 razy w tygodniu oraz przebywanie na placu budowy codziennie w dni robocze minimum przez 2 godz.), winno znaleźć się w ofercie.
d) W cenie wykonania usługi Zamawiający oczekuje zapewnienia w okresie realizacji zamówienia dostępności przez Wykonawcę kadry specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w branżach tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz ewentualnego sprzętu, umożliwiających wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego, tj. materiałów, rozwiązań technologicznych, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określonych w treści zapytania ofertowego.

CPV: 71247000-1, 71520000-9, 71521000-6

Dokument nr: 2024-66835-189130

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-13
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 13.05.2024 r.
Oferty należy składać elektronicznie wyłącznie poprzez platformę Baza konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
brodnicki
Gmina
Brodnica
Miejscowość
Brodnica
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-21
Koniec realizacji
2025-01-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy Ul. Gajdy w Brodnicy.
Zadaniem inspektora nadzoru będzie:
a) reprezentowanie inwestora/Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Projektem architektoniczno-budowlanym z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS oraz pozwoleniem na budowę (Decyzją nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę ww. budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego;
c) sprawowania nadzoru w zakresie branż między innymi: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej;
d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych na placu budowy;
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora/Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy;
g) nadzorowanie realizacji prac budowlanych zgodnie z Projektem architektoniczno-budowlanym z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, zgodnie z wydaną przez Starostę Brodnickiego prawomocną i ostateczną Decyzją nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę ww. budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS; zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i uwagami zgłaszanymi przez Zamawiającego (Inwestora);
h) weryfikacja realizowanych etapów prac budowanych dla ww. zadania inwestycyjnego wraz z weryfikacją składanych do zamawiającego przez generalnego wykonawcę wykonań poszczególnych robót budowlanych;
i) uczestnictwo w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy Ul. Gajdy, w częstotliwości określonej w dalszej części opisu Zapytania ofertowego;
j) uczestnictwo we wszystkich odbiorach zgłaszanych przez generalnego wykonawcę robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego oraz odbiór końcowy robót;
k) współpraca podczas realizacji niniejszego zamówienia z Generalnym Wykonawcą zamówienia dot. budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który został wybrany przez Zamawiającego w ramach odrębnego zamówienia oraz współpraca z Kierownikiem budowy.
W ramach obowiązków inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne* w branżach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- sanitarno-instalacyjnej,
- elektrycznej i teletechnicznej
w zakresie wynikającym z Projektu budowlanego.
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego na wybór wykonawcy przedmiotu zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów wykonania przedmiotu zamówienia oraz innych elementów/parametrów zamówienia w następujących okolicznościach:
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
- innymi zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie z zapytaniem ofertowy;
- przedłużenia terminu realizacji prac budowlanych dotyczących budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS na podstawie ustaleń z Generalnym Wykonawcą ww. obiektu, które to zamówienie jest realizowane w ramach odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z wybranym uprzednio Generalnym Wykonawcą ww. obiektu, gdzie na chwilę obecną termin wykonania ww. obiektu został określony na do 31.12.2024 r.
Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamówienie polega na: świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy ul. Gajdy w Brodnicy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*) i/lub zapewnią w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w ww. branżach.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania (zamówienia) tj. wykonali: co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego (w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej) dla budowy obiektów usługowych lub produkcyjnych (na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę) o kubaturze netto min. 700 m3 i/lub całkowitej powierzchni zabudowy netto która wynosiła min. 250 m2.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku. Zamawiający zastrzega, że dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie treści oferty oraz załączonych dokumentów źródłowych, które winny zostać załączone do oferty, celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie zgodności oferty z wymogami Zapytania.
c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje, aby wybrany Wykonawca przedmiotu zamówienia (lub jego przedstawiciel posiadający wymagane uprawnienia do nadzoru w danej branży tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej):
- będzie uczestniczyć w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy ul. Gajdy w częstotliwości dwa razy w tygodniu;
- będzie prowadzić nadzór nad jakością wykonywanych prac budowlanych na placu budowy m.in. poprzez przybywanie na placu budowy codziennie w dni robocze (przez minimum 2 godz.) w trakcie prowadzonych prac budowlanych i będzie wykonywać w tym czasie przeglądy jakości wykonanych prac budowlanych.
Powyższe warunki zostaną uwzględnione w treści Umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą zamówienia, jednocześnie potwierdzenie ww. warunków (uczestniczenie w radach budowy 2 razy w tygodniu oraz przebywanie na placu budowy codziennie w dni robocze minimum przez 2 godz.), winno znaleźć się w ofercie.
d) W cenie wykonania usługi Zamawiający oczekuje zapewnienia w okresie realizacji zamówienia dostępności przez Wykonawcę kadry specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w branżach tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz ewentualnego sprzętu, umożliwiających wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego, tj. materiałów, rozwiązań technologicznych, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określonych w treści zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamówienie polega na: świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy ul. Gajdy w Brodnicy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*) i/lub zapewnią w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w ww. branżach.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania (zamówienia) tj. wykonali: co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego (w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej) dla budowy obiektów usługowych lub produkcyjnych (na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę) o kubaturze netto min. 700 m3 i/lub całkowitej powierzchni zabudowy netto która wynosiła min. 250 m2.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku. Zamawiający zastrzega, że dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie treści oferty oraz załączonych dokumentów źródłowych, które winny zostać załączone do oferty, celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie zgodności oferty z wymogami Zapytania.
c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje, aby wybrany Wykonawca przedmiotu zamówienia (lub jego przedstawiciel posiadający wymagane uprawnienia do nadzoru w danej branży tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej):
- będzie uczestniczyć w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy ul. Gajdy w częstotliwości dwa razy w tygodniu;
- będzie prowadzić nadzór nad jakością wykonywanych prac budowlanych na placu budowy m.in. poprzez przybywanie na placu budowy codziennie w dni robocze (przez minimum 2 godz.) w trakcie prowadzonych prac budowlanych i będzie wykonywać w tym czasie przeglądy jakości wykonanych prac budowlanych.
Powyższe warunki zostaną uwzględnione w treści Umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą zamówienia, jednocześnie potwierdzenie ww. warunków (uczestniczenie w radach budowy 2 razy w tygodniu oraz przebywanie na placu budowy codziennie w dni robocze minimum przez 2 godz.), winno znaleźć się w ofercie.
d) W cenie wykonania usługi Zamawiający oczekuje zapewnienia w okresie realizacji zamówienia dostępności przez Wykonawcę kadry specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w branżach tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz ewentualnego sprzętu, umożliwiających wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego, tj. materiałów, rozwiązań technologicznych, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określonych w treści zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamówienie polega na: świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS, który zostanie zlokalizowany na działkach nr 484/3, 485/4, 484/1, 484/2 położonych przy ul. Gajdy w Brodnicy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*) i/lub zapewnią w okresie realizacji zamówienia pełną dostępność specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w ww. branżach.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania (zamówienia) tj. wykonali: co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego (w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej) dla budowy obiektów usługowych lub produkcyjnych (na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę) o kubaturze netto min. 700 m3 i/lub całkowitej powierzchni zabudowy netto która wynosiła min. 250 m2.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku. Zamawiający zastrzega, że dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie treści oferty oraz załączonych dokumentów źródłowych, które winny zostać załączone do oferty, celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie zgodności oferty z wymogami Zapytania.
c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje, aby wybrany Wykonawca przedmiotu zamówienia (lub jego przedstawiciel posiadający wymagane uprawnienia do nadzoru w danej branży tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej):
- będzie uczestniczyć w cyklicznie organizowanych radach budowy, które będą odbywać się na placu budowy tj. w m. Brodnica, przy ul. Gajdy w częstotliwości dwa razy w tygodniu;
- będzie prowadzić nadzór nad jakością wykonywanych prac budowlanych na placu budowy m.in. poprzez przybywanie na placu budowy codziennie w dni robocze (przez minimum 2 godz.) w trakcie prowadzonych prac budowlanych i będzie wykonywać w tym czasie przeglądy jakości wykonanych prac budowlanych.
Powyższe warunki zostaną uwzględnione w treści Umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą zamówienia, jednocześnie potwierdzenie ww. warunków (uczestniczenie w radach budowy 2 razy w tygodniu oraz przebywanie na placu budowy codziennie w dni robocze minimum przez 2 godz.), winno znaleźć się w ofercie.
d) W cenie wykonania usługi Zamawiający oczekuje zapewnienia w okresie realizacji zamówienia dostępności przez Wykonawcę kadry specjalistów posiadających uprawnienia budowlane w branżach tj.: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz ewentualnego sprzętu, umożliwiających wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Pod rygorem nieważności oferta winna w treści zawierać odniesienie się do powyższego warunku.
*Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia opisanym w Zapytaniu ofertowym powołane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia, postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a wykonawca zamówienia ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego, tj. materiałów, rozwiązań technologicznych, które mają te same cechy funkcjonalne oraz jakościowe co wskazane w zapytaniu ofertowym konkretne z nazwy, pochodzenia lub charakter, materiały lub rozwiązania technologiczne. Jakość zastosowanych rozwiązań równoważnych nie może być gorsza od jakości rozwiązań określonych w treści zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis

2.Termin związania ofertą i rozpoczęcia realizacji zamówienia rozumianego jako zawarcie Umowy na realizację przedmiotu zamówienia (co będzie skoordynowane z terminem zawarcia umowy z generalnym wykonawcą prac budowlanych): 21.05.2024 r.
3.Termin wykonania całości zamówienia: do miesiąca od zakończenia prac budowlanych, jednak niż później niż do 31.01.2025 r., gdzie przez termin zakończenia świadczonej usługi rozumie się zakończenie/wykonanie wszelkich robót budowlanych, które będą realizowane przez Zamawiającego i jego Generalnego Wykonawcę w ramach odrębnego zamówienia wykonywanego przez podmiot trzeci, potwierdzonych protokołem końcowym i wydanym przez organy nadzoru budowlanego pozwoleniem na użytkowanie budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS).
Zamawiający wyjaśnia jednocześnie, że realizacja prac budowlanych dot. budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS na podstawie ustaleń z Generalnym Wykonawcą ww. obiektu, które to zamówienie jest realizowane w ramach odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z wybranym uprzednio Generalnym Wykonawcą ww. obiektu, została określona do 31.12.2024 r.

5.Zamawiający NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i OFERT WARIANTOWYCH, a oferenci/ wykonawcy biorący udział w postępowaniu będą odpowiedzialni za realizację całego zakresu zamówienia.
6.W ofercie pod rygorem jej nieważności należy podać cenę łączną netto i brutto wykonania całego zamówienia.
7.Cena oferty (wykonania przedm. zamówienia) winna zawierać wszelkie niezbędne wydatki i koszty niezbędne do całościowego wykonania zamówienia/usługi stanowiącej przedmiot nin. Zapytania ofert. według zakresu i warunków realizacji przedmiotowego zamówienia opisanych w treści Zapytania ofertowego, CO WINNO ZNALEŹĆ ODZWIERCIEDLENIE W TREŚCI OFERTY POPRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA W POWYŻSZYM ZAKRESIE.
8.Oferty złożone w walucie obcej zostaną przeliczone na PLN po kursie średnim NBP z ostatniego dnia terminu składania ofert.
9.Oferent winien podać w ofercie dane do osoby wyznaczonej do kontaktu.
10.Oferta winna zostać sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
11.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego pod rygorem nieważności tzn. w ofercie winno znaleźć się odniesienie do wszystkich pozycji i opisów określonych w Zapytaniu ofert.
12.Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać podpis osób/y uprawnionej do reprezentowania oferenta zgodnie z jego dokumentem rejestrowym lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa/upoważnienia itp., które wówczas należy załączyć.
13.Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać w treści termin jej ważności tj. do 21.05.2024 r.
14.Oferta winna zawierać w treści (pod rygorem nieważności) oświadczenie/deklarację Oferenta o wykonaniu całości zamówienia w terminach określonych w Zapytaniu ofert.
15.Do oferty należy załączyć obligatoryjnie (pod rygorem nieważności oferty) Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań i braku sankcji zgodnie z Zał. nr 4 do nin. Zapytania ofert. zawierający podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania oferenta zgodnie z jego dokumentem rejestrowym lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa/upoważnienia itp., które wówczas należy załączyć.
16.Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać w treści:
- odniesienie do warunków dostępowych udziału w wykonaniu przedmiotu zamówienia określonych w Pkt. II.2 Zapytania ofert. wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do prowadzenia rodzaju usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Warunek doświadczenia zostanie zweryfikowany na podstawie załączonych do oferty dokumentów źródłowych;
- oświadczenie, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną i osobową (w zakresie zapewnienia w okresie realizacji funkcji nadzoru inwestorskiego pełnej dostępności specjalistów posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*).
17.Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
18.W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki formalne dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym (zawierające wszelkie wymienione powyżej elementy w postaci oświadczeń, deklaracji, odniesień do treści zapytania ofert.) oraz uzyskująca największą liczbę punktów w kryterium oceny (cena brutto wykonania całości zamówienia).
19.Po rozstrzygnięciu postępowania do podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnił wymagania określone w niniejszym Zapytaniu, zostanie skierowana umowa, której treść będzie tożsama z zapisami nin. zapytania, wybranej oferty i obowiązujących na terenie RP norm prawnych.
20.Do nin. postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicz.
21.Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty, czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
22.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zadawania oferentom pytań w zakresie szczegółowych parametrów przedmiotu nin. Zapytania ofert. na każdym etapie postępowania ofertowego.
23.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania ofert.
24.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
25.Zamawiający zastrzega brak możliwości wniesienia protestu i odwołania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferent w celu uczestniczenia w przedmiotowym postępowaniu ofertowym winien przedłożyć następujące dokumenty które będą spełniać następujące warunki:
1.Treść oferty POD RYGOREM JEJ NIEWAŻNOŚCI musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego tj. odnosić się do przedmiotu zamówienia oraz warunków wskazanych w pkt. II.1. i II.2., III oraz IV Zapytania ofertowego. W ofercie winno znaleźć się odniesienie do wszystkich pozycji i opisów określonych w Zapytaniu ofertowym.
2.W ofercie POD RYGOREM JEJ NIEWAŻNOŚCI należy wskazać cenę łączną netto i brutto
przedmiotu zamówienia określonego w pkt. II. Zapytania ofertowego.
3.Cena oferty (wykonania przedmiotowego zamówienia) winna zawierać wszelkie niezbędne wydatki i koszty niezbędne do całościowego wykonania zamówienia/usługi stanowiącej przedmiot niniejszego Zapytania ofertowego według zakresu i warunków realizacji przedmiotowego zamówienia opisanych w treści Zapytania ofertowego, CO WINNO ZNALEŹĆ ODZWIERCIEDLENIE W TREŚCI OFERTY POPRZEZ ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA W POWYŻSZYM ZAKRESIE.
4.Zamawiający NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i OFERT WARIANTOWYCH, a oferenci/ wykonawcy biorący udział w postępowaniu będą odpowiedzialni za realizację całego zakresu zamówienia.
5.Oferent winien podać w ofercie dane do osoby wyznaczonej do kontaktu.
6.Oferta winna zostać sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
7.Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać podpis osób/y uprawnionej do reprezentowania oferenta zgodnie z jego dokumentem rejestrowym lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa/upoważnienia itp., które wówczas należy załączyć.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego przez Wykonawcę (lub jego pełnomocnika wg. zasady jak wyżej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Jeżeli oryginały dokumentu, nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
8.Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać w treści termin jej ważności tj. do 21.05.2024 r.
9.Oferta winna zawierać w treści (pod rygorem nieważności) oświadczenie/deklarację Oferenta o wykonaniu całości zamówienia w terminach określonych w Zapytaniu ofertowym.
10.Do oferty należy załączyć obligatoryjnie (pod rygorem nieważności oferty) Załącznik w postaci Oświadczenia o braku powiązań i braku sankcji zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego zawierający podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania oferenta zgodnie z jego dokumentem rejestrowym lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa/upoważnienia itp., które wówczas należy załączyć.
11. Oferta pod rygorem nieważności winna zawierać w treści:
- odniesienie do warunków dostępowych udziału w wykonaniu przedmiotu zamówienia określonych w Pkt. II.2 Zapytania ofertowego wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do prowadzenia rodzaju usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Warunek doświadczenia zostanie zweryfikowany na podstawie załączonych do oferty dokumentów źródłowych;
- oświadczenie, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną i osobową (w zakresie zapewnienia w okresie realizacji funkcji nadzoru inwestorskiego pełnej dostępności specjalistów posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarno-instalacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej (które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne*).
12.Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
13.W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki formalne dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym (zawierające wszelkie wymienione powyżej elementy w postaci oświadczeń, deklaracji, odniesień do treści zapytania ofertowego) oraz uzyskująca największą liczbę punktów w kryterium oceny (cena brutto wykonania całości zamówienia).
14. Dokumentem na podstawie którego oferenci winni opracować swoje oferty są:
- Załącznik nr 1 wydana przez Starostę Brodnickiego prawomocna i ostateczna Decyzja nr WB.6740.8.41.2023 z dn. 12.07.2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
- Załącznik nr 2 Wyciąg z Projektu budowlanego z dn. 01.06.2023 r. dotyczący budowy budynku Ośrodka Rozwoju Usług Wspierających przy Brodnickim Centrum CARITAS;
- Załącznik nr 3 Mapka sytuacyjna terenu na cele budowlane;
- Załącznik nr 5 Wizualizacja obiektu z zewnątrz i wewnątrz.

Okres gwarancji
nie dotyczy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-04
Data ostatniej zmiany
2024-05-04 13:36:01

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto zamówienia:max. 100pkt.
Punktacja za oczekiw. wynagrodz.brutto zost. oblicz.wzorem:
najniższa oferta cenowa:P1=100pkt.,
kolejne oferty cenowe:Pn=[100pkt.-10x(Cn/C1)]
gdzie:
C1-wartość najniższej oferty
Cn-wartości kolejnych ofert
Suma punktów będzie liczona wg wzoru:O = C
O-Ocena
C-Cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Kolasiński
tel.: 564950281
e-mail: sekretariat@caritasbrodnica.pl
Dodatkowych informacji udziela p. Łukasz Kolasiński pod adresem e-mail: sekretariat@caritasbrodnica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.