Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Woźniki
Rynek 11
42-289 Woźniki
powiat: lubliniecki
Telefon: +48343669914
urzad@wozniki.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Woźniki
Wadium: w Siwz
Nr telefonu: Telefon: +4834366991
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim
Zadanie polega na budowie instalacji fotowoltaicznych na budynkach generujących znaczne zużycie energii elektrycznej, tj. oczyszczalnie ścieków, szkoły, budynki o funkcjach społecznych, będących w zarządzie Gminy Woźniki. Przewiduje się montaż magazynów energii. Dzięki realizacji inwestycji Gmina Woźniki wygeneruje znaczne oszczędności związane z funkcjonowaniem wskazanych budynków. Przewiduje się również budowę sieci wodociągowej w Gminie Woźniki. Zadanie obejmuje także nadzór inwestorski. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej ,,Programem", zgodnie z wstępną promesą Nr Edycja8/2023/3110/PolskiLad, dotyczącą realizacji przez Gminę Woźniki inwestycji pn.: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim". Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do trzech części (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3). Złożenie oferty na wykonanie zadania nr 1, 2 ,3 wyłącza możliwość złożenia oferty na zadanie nr 4

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim. - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby 5 budynków użyteczności publicznej w Gminie Woźniki.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie, dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby 5 budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Woźniki wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci wewnętrznej obiektu. Zakres prac obejmuje następujące obiekty i planowane moce: 1. Oczyszczalnia Ścieków w Psarach - instalacja na gruncie wraz z magazynem energii, planowana moc instalacji min.49,72 kWp; 2. Oczyszczalnia ścieków w Woźnikach - instalacja na gruncie wraz z magazynem energii, planowana moc instalacji min.49,72 kWp; 3. Szkoła Podstawowa im. J. Lompy w Lubszy - dwie instalacje, planowana moc instalacji: min 10,17 kWp na dachu oraz min. 39,55 kWp na gruncie; 4. Szkoła Podstawowa w Kamienicy - instalacja na gruncie, planowana moc instalacji min. 19,775 kWp; 5. LKS Orzeł Psary w Psarach - instalacja na gruncie, planowana moc instalacji min. 11,30 kWp. Szczegółowy opis zamówienia ujęto w Programach Funkcjonalno - Użytkowych dla poszczególnych obiektów stanowiących załączniki do SWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. UWAGA: 1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 1
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45310000 Roboty instalacyjne elektryczne, 09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 09332000 Instalacje słoneczne, 45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 71200000 Usługi architektoniczne i podobne, 71300000 Usługi inżynieryjne, 71314100 Usługi elektryczne, 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71321000 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych, 71326000 Dodatkowe usługi budowlane, 71334000 Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne, 71330000 Różne usługi inżynieryjne, 45311200 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim. - Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Woźnikach przy Ul. Moniuszki
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej w Ul. Moniuszki w Woźnikach celem modernizacji tej infrastruktury. Projektowaną budowę sieci wodociągowej należy wykonać z rur dwuwarstwowych rur PE100 RC SDR11 PN16 o podwyższonej odporności na naciski punktowe i wolną propagację pęknięć oraz podwyższonej odporności na skutki zarysowań, nadających się do układania bez podsypki i osypki piaskowej. Zakres średnic projektowanych rurociągów obejmuje rury: PE100 RC SDR11 PN16 DN110 mm. Zakres prac obejmuje: - budowę sieci wodociągowej O 110 PE-HD RC o długości 301m, - włączenie projektowanego odcinka wodociągu do istniejących sieci wodociągowych: O 100mm stal biegnącej w Ul. Lompy, O 100mm stal biegnącej w Ul. Górnej, O 150mm żeliwo biegnącej w Ul. Krzyżowej, - zamontowanie trzech hydrantów podziemnych za trójnikiem w ciągu projektowanej sieci, - włączenie istniejących przyłączy wodociągowych do projektowanej sieci, - odłączenie istniejącego wodociągu fi 100mm w ulicy Moniuszki w celu wyłączenia go z eksploatacji, - demontaż wodociągu w Ul. Moniuszki (od skrzyżowania z Ul. Górną i Krzyżową) i ułożenie w jego ciągu projektowanej sieci, - doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego. Całkowita długość sieci wodociągowej wynosi: 301m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. UWAGA: 1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 2
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim. - Przebudowa sieci wodociągowej - budowa zestawu hydroforowego.
Opis: W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca sporządzi kompletną z punktu wymogów ustawy Prawo Budowlane dokumentację projektową obejmującą: Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany i Projekt Techniczny oraz dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy (jeśli takie powstaną). Zestaw hydroforowy projektuje się w zamkniętym kontenerze podziemnym z dwoma włazami kanalizacyjnymi DN600mm umożliwiając wejście służb technicznych do wnętrza kontenera. Zestaw zostanie zabudowany na istniejącym wodociągu DN150mm PVC. Zestaw musi być wyposażony w przyłącze energii elektrycznej z pobliskich urządzeń energetycznych (słup lub kabel podziemny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik do SWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. UWAGA: 1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 3
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000 Roboty instalacyjne elektryczne, 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 71314100 Usługi elektryczne, 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71334000 Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne, 45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 71300000 Usługi inżynieryjne

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim. - Nadzór inwestorski
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim". Nadzór inwestorski obejmuje następujące zadania: zadanie nr 1 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby 5 budynków użyteczności publicznej w Gminie Woźniki; zadanie nr 2 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim - Przebudowa sieci wodociągowej Ul. Moniuszki zadanie 3 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim - Przebudowa sieci wodociągowej - budowa zestawu hydroforowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych, objętych nadzorem wskazano: - dla Zadania 1 i Zadania 3 - w Programach Funkcjonalno - Użytkowych stanowiących załączniki do SWZ; - dla Zadania 2 - w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023., poz. 682. ze zm.); 2. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych oraz przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą Inwestycji; 3. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Przedmiotu Umowy; 4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności sprawdzanie ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie poprzez ewentualną decyzję o wstrzymaniu robót lub usunięciu wad w określonym terminie, 5. kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia ich do odbioru wpisem Wykonawcy zadania do dziennika budowy, 6. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; 7. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; 8. kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji; 9. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą Inwestycji; 10. weryfikacja przedłożonych kosztorysów na roboty zamienne lub dodatkowe; 11. nadzorowanie robót zamiennych lub dodatkowych; 12. prowadzenie bieżącej dokumentacji fotograficznej budowy; 13. bezwzględne zachowanie w tajemnicy informacji pozyskanych w trakcie realizacji umowy; 14. dbałość o interesy Zamawiającego w trakcie realizacji umowy; 15. składanie raportów na piśmie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Inwestycji; 16. uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń; 17. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; 18. organizacja i prowadzenie narad budowy systematycznie, minimum raz w miesiącu; 19. sporządzanie szczegółowych protokołów, wykazów, zestawień, w tym protokołu inwentaryzacji robót w toku, w przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą Inwestycji; 20. regularny pobyt inspektora nadzoru na budowie potwierdzony podpisem na liście obecności przechowywanej w biurze budowy dostosowany do pracy Wykonawcy Inwestycji i wymagań Zamawiającego; 21. opracowywanie raportu ze zrealizowanych prac na budowie, w którym zestawione będą informacje o postępie robót i realizacji robót w zgodności z harmonogramem; 22. bieżące prowadzenie dokumentów rozliczeniowych w zgodności z przedmiarem i zawartym kontraktem z Wykonawcą Inwestycji; 23. przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji - raport końcowy; 24. weryfikacja kart obmiarowych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów odbiorowych. 25. pełny udział we wszystkich czynnościach odbiorowych, a w szczególności odbioru robót zanikowych, odbiorów częściowych, technicznych oraz odbioru końcowego; 26. zapewnienie udziału w procesie budowy specjalisty d/s. rozliczeń oraz weryfikacji dokumentów rozliczeniowych. Po zakończeniu i rozliczeniu Nadzór Inwestorski będzie brał udział w przeglądach gwarancyjnych oraz innych zdarzeniach związanych z brakiem możliwości eksploatacji wybudowanych urządzeń i instalacji w czasie okresu gwarancji; 27. inspektor w branży instalacyjnej pełnić będzie funkcję kierownika zespołu nadzoru inwestorskiego.
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 4
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi

CPV: 45000000, 45310000, 09331200, 45300000, 09332000, 45231000, , 45400000, 71200000, 71300000, 71314100, 71320000

Dokument nr: 264378-2024, Numer referencyjny: FZ 271.9.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 15/05/2024 09:30:00 (UTC+2)
Miejsce: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=c6114e63-3b84-405c-8d97-aaeef4f7f08f

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 15/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 30 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Rynek 11
Miejscowość: Woźniki
Kod pocztowy: 42-289
Podpodział krajowy (NUTS): Bytomski (PL228)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Gmina Woźniki

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 180 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Woźniki
Numer rejestracyjny: 575-18-65-134
Departament: REFERAT STRATEGII ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Adres pocztowy: Rynek 11
Miejscowość: Woźniki
Kod pocztowy: 42-289
Podpodział krajowy (NUTS): Bytomski (PL228)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Urzad Miejski w Woźnikach
E-mail: urzad@wozniki.pl
Telefon: +48343669914
Adres strony internetowej: https://wozniki.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://wozniki.pl
Profil nabywcy: https://wozniki.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.