Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i naprawcze

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i naprawcze

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
ul. Zamkowa 9
20-117 Lublin
powiat: Lublin
tel. 815379641
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 815379641
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego,o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł
udzielanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.)

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i naprawcze dla zegarów wieżowych w
Bramie Krakowskiej - Muzeum Historii Miasta Lublina (Oddział Muzeum Narodowego w
Lublinie).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 45453100-8, 71334000-8

Dokument nr: ADM-ZP.26.4.5.2024.DK

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 10:00.

7. Forma składania oferty:
1) Ofertę należy złożyć:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpi-
sem osobistym (Wykonawca powinien sporządzić ofertę po czym podpisać ją kwalifikowa-
nym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
lub
b) w formie skanu podpisanej oferty - Wykonawca winien podpisać ofertę wraz z załącznikami,
zeskanować i wysłać plik w formacie pdf.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2024 r.

Wymagania:
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załączniku nr 1 do
zapytania ofertowego, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność
potwierdzały Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych,
nadający się funkcjonalnie do wymaganego zastosowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na
rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, że
proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie
przedmiotu zamówienia. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot
występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z niniejszego postępowania wyklucza się Wykonawcę:
1) który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
prowadzonego postępowania;
2) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497), z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę (Dz. U. Poz. 835);
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz.
593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. Poz. 835);
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835)
Uwaga: Oświadczenia o braku podstaw wykluczanie zawiera w swojej treści formularz oferty.
VII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego przesyłając zapytania na adres e-mail: zamowienia@mnwl.pl
2. Zamawiający informuje, że mając na celu zachowania zasady pisemności postępowania oraz
równego traktowania Wykonawców nie będzie udzielał żadnych ustnych lub telefonicznych
informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania dotyczące
przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany zapytania ofertowego, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert, informację o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacje o
unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na stronie prowadzonego
postępowania:
https://zamek-lublin.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-ktorych-wartosc-jest-mniejsza-niz-130-000-zl/
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści Zapytania ofertowego niezwłocznie, jednak nie
później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie
treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed
upływem terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu
składania wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.
5. Komunikacja między Wykonawcami, a Zamawiającym odbywać się będzie przy użyciu poczty
elektronicznej [adres e-mail: zamowienia@mnwl.pl ].
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
przesyłanych na adres poczty e-mail.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Każdy wykonawca będzie związany swoją ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert,
przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania
ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,
na oznaczony okres.
IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I FORMA OFERTY
1. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym.
2. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występo-
wania w imieniu Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku
osób fizycznych przez Wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez Wykonawcę. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składa-
jące się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
3. Każdy Wykonawca może złoży tylko jedną ofertę.
4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być
naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną.
5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg zał. nr 2) - w przypadku składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich
wykonawców składających ofertę wspólną.
Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną po-
wierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert).
Zamawiający informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwy-
konawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawstwo całości zamówienia nie jest możliwe. Przyję-
cie odmiennego stanowiska dopuściłoby sytuacje, w których poprzez zlecenie realizacji całości
zamówienia publicznego Podwykonawcom, Zamawiający de facto udzielałby zamówienia Pod-
wykonawcom, a nie Wykonawcy. Taka sytuacja byłaby niezgodna zarówno z zasadą udzielania
zamówienia jedynie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami prawa, jak i zasadą transpa-
rentności. Oznaczałoby to również akceptację pozorności czynności złożenia oferty przez rzeko-
mego Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym, w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o powierzeniu
podwykonawcom całości zamówienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Wyko-
nawca w formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodziel-
nie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).
3) Jeżeli dotyczy należy do oferty załączyć:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępo-
waniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) (oryginał lub kopia poświadczona
za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę).

X. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1.
2.
3.
4.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: zamowienia@mnwl.pl
Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty.
Oferty złożone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
XI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
2. Cena ma obejmować cały zakres prac określony w Zapytaniu ofertowym i stanowi wynagrodzenie
ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. Ryczałtowy charakter wynagrodzenia powoduje, że nie liczy
się rozmiaru nakładów, czy też sposób osiągnięcia efektu, lecz sam efekt = rezultat.
3. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówie-
nia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na
koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może
być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Oferta musi zawierać ostateczną su-
maryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego
wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków, oraz obejmować również wszelkie koszty
owarzyszące wykonaniu wynikające wprost z szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz
z obowiązujących w tym zakresie przepisów, norm, decyzji, zasad współczesnej wiedzy technicznej
i konserwatorskiej.
Cenę ryczałtową oferty należy obliczyć w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [zał.
nr 1]. Ustalona w ten sposób cena ma charakter stały i niezmienny niezależnie od rozmiarów prac i
kosztów ponoszonych przez wykonawcę podczas ich realizacji.
Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza po-
mija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
Cenę oferty należy podać w polskich złotych w formularzu oferty wg załączonego druku - zał.
nr 2 do Zapytania Ofertowego:
1) należy podać cenę netto,
2) obliczyć podatek VAT - 23% (dotyczy podmiotów będących płatnikiem VAT),
3) obliczyć cenę brutto oferty powiększając cenę netto o należny podatek VAT.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. OCENA I BADANIE OFERT
1. Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 3), Zamawiający wyznaczy Wykonawcy
odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej
poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na
poprawienie omyłki.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) Do kontaktowania się z Wykonawcami w celu wyjaśniania ofert.
2) Do badania oferty, w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia. Zamawiający może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w
określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość
ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki, w
szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy,
oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie
odrębnych przepisów (a także przedstawione dowody).
3) W toku badania ofert Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez
Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, lub złożone oświadczenia lub dokumenty będą
niekompletne, zawierać będą błędy lub będą budzić wskazane przez Zamawiającego
wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w
terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub
udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty
powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie
później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
4) Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie
wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
5) W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert. Złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści
oferty.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po upływie terminu składania ofert;
2) została złożona niezgodnie z zasadami przygotowania i składania ofert określonymi w Zapytaniu
ofertowym;
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi w Zapytaniu ofertowym;
4) została złożona przez Wykonawcę:
a)
podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b)
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
5) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w ust.
XIII.1.3) niniejszego rozdziału;
6) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
7) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny lub kosztu;
9) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
10) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
11) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
12) Wykonawca złożył oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom całości zamówienia.
4. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
1) nie wpłynie żadna oferta;
2) wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu;
3) wszyscy Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu;
4) oferta najkorzystniejsza przewyższy możliwości finansowe Zamawiającego;
5) środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie
zostaną mu przyznane;
6) postępowanie obaczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
5. Zamawiający po otwarciu ofert:
1) w przypadku zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej prowadzonego
postępowania:
a) zamieści na stronie prowadzonego postępowania informacje z otwarcia ofert,
b) zamieści na stronie prowadzonego postępowania informacje o:
? wyborze oferty najkorzystniejszej lub
? unieważnienia postępowania
informując równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. W przypadku
unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert informacja o
unieważnieniu postępowania będzie zamieszczona wyłącznie na stronie prowadzonego
postępowania.
2) w przypadku skierowania zapytania ofertowego do grupy Wykonawców:
a) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
? złożonych ofertach,
?wyborze oferty najkorzystniejszej lub
?unieważnienia postępowania
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest:
1) Przedłożyć przed podpisaniem umowy dowód osobisty - w przypadku gdy wykonawcą jest
osoba fizyczna.
2) Podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną z Zapytaniem
Ofertowym wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Za-
mawiającego.
2. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do
podpisania umowy, o ile umocowane to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
XV. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Do przedmiotowego postępowania nie mają zastosowania środki ochrony prawnej, o których mowa w
ustawie Prawo Zamówień publicznych.

Uwagi:
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny
ofert. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
2. Kryteriami oceny ofert jest oferowana cena (C) - waga kryterium - 100 pkt
3. Punkty za kryterium ,,Cena - C" zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Cb x 100 pkt
gdzie:
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.
4. W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, a pozostałe oferty po
matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik
powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XVI. INFORMACJE ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dz.U. UE 119 z 04.05.2016, str. 1). dalej ,,RODO",
informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Narodowego w Lublinie..
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -e-mail: iod@mnwl.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.