Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Mechaniczna ścinka poboczy w ciągu dróg powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Mechaniczna ścinka poboczy w ciągu dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
UL. PYSKOWICKA 54
42-600 TARNOWSKIE GÓRY
powiat: tarnogórski
tel./fax.: (32) 285-48-62
zdp@zdp.tgory.pl
Województwo: śląskie
Miasto: TARNOWSKIE GÓRY
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax.: (32) 285-
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Zamówienie poniżej kwoty 130 000,00 złotych
zapraszamy do składania ofert na:
,,Mechaniczna ścinka poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego w
2024 roku."
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Mechaniczna ścinka poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu Tarnogórskiego w 2024 roku"
Przewidywany zakres prac wynosi ok 8100m2, ilość zależna od ceny jednostkowej wykonania zadania za 1m2.
Ilość i miejsce wykonania zadania będzie wskazywane przez przedstawiciela zamawiającego, na podstawie zleceń przekazywanych wykonawcy. Zamawiający wyznacza minimalny zlecany zakres na jednym odcinku dróg powiatowych w powiecie Tarnogórskim na 300m2, miejsce prac może być wskazane na każdym odcinku dróg powiatowych administrowanych Przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach.
3. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót:
o Roboty pomiarowe
o Roboty odwadniające
Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej grubości ścinania 0,20 m. W miejscach, gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tę należy wkalkulować w cenę) lub usunąć z pobocza drogi w/w urządzenia (jeżeli ich czasowe usunięcie nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz ponownie je ustawić po wykonaniu ścinki poboczy.
Zakres prac przeznaczonych do realizacji zostanie wyznaczony w terenie przez Inspektora nadzoru przy udziale Kierownika robót ze strony Wykonawcy. Sposób wykonania prac został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Za bezpieczeństwo na drodze odpowiada Wykonawca robót.
5. Oznakowanie miejsca prac na czas ich realizacji zapewnia Wykonawca. Oznakowanie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami. Wykonawca w ramach zadania otrzyma typowy schemat organizacji ruchu od Zamawiającego, na podstawie którego jest zobowiązany do oznakowania prac przed przystąpieniem do realizacji, oraz zgłoszenia oznakowania do obioru przeprowadzonego przez przedstawiciela ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za miejsce prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego.
6. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz wszelki sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia.
7. Utylizację gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania prac zapewnia wykonawca.
8. Wykonawca poda w formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego zał. Nr 1 jako cenę brutto (z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT) za wykonanie 1m2 przedmiotu zamówienia. Rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego.
9. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
10. Przyjmuje się, że Wykonawca jest w pełni świadomy wszystkich wymagań i zobowiązań wyrażonych bezpośrednio, czy też sugerowanych, objętych każdą częścią niniejszego zaproszenia i że stosownie do nich wyceni swoją ofertę.

CPV: 45232452-5

Składanie ofert:
IV. TERMIN SKŁADANIA ofert
Oferty należy składać w terminie do dnia 16.05.2024r. w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach (42-600 Tarnowskie Góry, Ul. Pyskowicka 54) w sekretariacie do godz. 15:00 (godz. pracy Urzędu 7.00 - 15.00) lub drogą elektroniczną na adres: zdp@zdp.tgory.pl.
Odrzucone zostaną oferty złożone po godz. 15:00 w sekretariacie lub gdy wpłyną na serwer poczty elektronicznej po godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
11. Termin wykonania robót ustalony do 90 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. Przygotowanie oferty
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Cenę oferty należy podać w ,,Formularzu ofertowym,, tj: załączniku nr1.
3. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
4. Cenę należy wyliczyć w formularzu Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, gdzie Wykonawca poda ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz obliczy cenę za całość zamówienia. Suma wartości wszystkich pozycji kosztorysu stanowi cenę netto. Następnie do wyliczonej ceny netto należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT w obowiązującej wysokości. Wyliczona w oparciu o ,,kosztorys ofertowy" cena winna być przeniesiona wprost do Formularza ofertowego - załącznik nr 1.
5. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (np. Krajowy Rejestr Sądowy, ewidencja działalności gospodarczej) lub innym dokumencie.
6. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie określać zasady umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej zgodność z oryginałem (kopia powinna być poświadczona notarialnie).
7. Do ofert należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

III. Kryterium oceny ofert
Kryteriów, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty -cena 100%.
V. Tryb udzielania zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019. 2019 z późn. zm.) - ,,Ustawa" nie podlega przepisom Ustawy.
2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane drogą elektroniczną wszystkim oferentom, którzy złożyli oferty zgodnie z pkt. IV.
https://zdp.bip.info.pl/dokument.php?iddok=655&idmp=49&r=r
VI. Informacje dodatkowe:
1. Wybrany Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed podpisaniem umowy dostarczy aktualną kopię ubezpieczenia OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia powierzchni wykonywanych prac do 30% w stosunku do załączonego przedmiaru, informacja o ewentualnym zwiększeniu może zostać przesłana w terminie nie krótszym niż 10 dni od terminu zakończenia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie procedowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
4. Wszyscy Wykonawcy mogą zapoznać się z procedurą! regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 złotych netto na stronie Zarządu Dróg Powiatowych pod adresem :
https://zdp.bip.info.pl/dokument.php?iddok=655&idmp=49&r=r

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.