Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia dachu z usunięciem skutków przecieków w budynku mrówkojada oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia dachu z usunięciem skutków przecieków w budynku mrówkojada oraz pokrycie dachu blacha stajenki pudu

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ogród Zoologiczny im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
ul. Ratuszowa 1/3
03-461 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 22 619 40 41, +48 22 619 58 98, fax: (22) 619 58 98
przetargi@zoo.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 22 619 40 41, +4
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana pokrycia dachu z usunięciem skutków przecieków w budynku mrówkojada oraz pokrycie dachu blacha stajenki pudu na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z usunięciem skutków przecieków w
budynku mrówkojada oraz pokrycie dachu blacha stajenki pudu na terenie Miejskiego Ogrodu
Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego i
stanowi jego integralną część.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą i
Zapytaniem ofertowym, stanowiącymi integralną część umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w Załącznikach Nr
1 i Nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia i Formularz ofertowy) do Zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45453000-7

Dokument nr: KZ-28-6/24

Składanie ofert:
III.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT1. Skan podpisanej oferty należy przesłać na adres email: przetargi@zoo.waw.pl w terminie do dnia
14.05.2024 r. do godz. 9:00
W tytule maila należy wpisać: Znak: KZ-28-6/24 - OFERTA

Miejsce i termin realizacji:
12.Wymagany okres realizacji zamówienia: 60 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od
Zamawiającego.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej na której zamieszczono Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
https://zoo.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/do-30000-euro
3. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej. Termin spotkania
nalży ustalić z P. Jackiem Barskim tel. 723 247 744. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie złożyć
stosowanie oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają wszelkie wymagane
prawem, aktualne zezwolenia i decyzje na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot
zamówienia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą według zasad określonych Kodeksem
cywilnym.
9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie
zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
10.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiana jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz.
1605).
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie
wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić
treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępni
na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert,
oświadczeń oraz innych dokumentów w języku obcym.
5. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2
do Zapytania ofertowego.
6. Na ofertę składają się:
6.1.prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do
Zapytania ofertowego;
6.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający
samodzielnie pobierze niniejszy dokument, jeżeli może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2024 r., poz. 307). Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia
tłumaczenia na język polski pobranego samodzielnie dokumentu;
6.3.pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów przez osobę niewymienioną w
dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
7. Oferta winna być opatrzona własnoręcznym podpisem w sposób umożliwiający identyfikację
podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej) przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub
innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo zgodnie
z załączonym pełnomocnictwem.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum,
spółka cywilna) oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie
lub przez upoważnionego pełnomocnika. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych
wraz z ofertą albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia należy sporządzić w formie dokumentowej a dostarczyć w postaci skanu.
10.Wykonawcy będący osobami fizycznymi, w tym prowadzącymi działalność gospodarczą, na etapie
składania ofert zobowiązani są do złożenia następującego oświadczenia:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej, moich danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, a wprzypadku prowadzenia działalności gospodarczej - również w zakresie firmy, na potrzeby związane
z zamówieniem publicznym, w ramach którego składam swoją ofertę. Ponadto wyrażam zgodę na
podanie do publicznej wiadomości wysokości zaproponowanej ceny za realizację zamówienia".
11. Wykonawcy będący osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi niebędącymi osobami
prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, na etapie składania ofert zobowiązani są do
złożenia następującego oświadczenia:
,,Znany jest mi fakt, iż dane identyfikujące podmiotu, który reprezentuję, stanowią informację
publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej, które podlegają udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy. Ponadto wyrażam zgodę
na podanie do publicznej wiadomości wysokości zaproponowanej ceny za realizację zamówienia."
12. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wcześniej wykonali zamówienie
dla ZOO z nienależytą starannością, w szczególności:
12.1. nie wykonali zamówienia w terminie umownym z przyczyn leżących po ich stronie;
12.2. dostarczyli towary lub użyli materiały o niewłaściwej jakości;
12.3. nie wywiązali się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi;
12.4. wykonane zamówienie obarczone było wadą, powodującą konieczność poniesienia
dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez ZOO.
13. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty
lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być
przekazane Zamawiającemu w sposób określony w pkt III ppkt 1 przed upływem terminu składania
ofert. Oświadczenia powinny zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie ,,ZMIANA" lub
,,WYCOFANIE".
14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą
negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt 15 dokonywanie jakiejkolwiek
zmiany w jej treści.
15. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na
niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
16. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera
rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
17. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena
wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia.
18. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa,
Zamawiający wzywa do ich złożenia, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Oferta złożona po terminie, o którym mowa w pkt III ppkt. 1 niniejszego Zapytania ofertowego, nie
będzie rozpatrywana.
3. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
4. Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy, zbiorcze zestawienie ofert zawierające: nazwę albo
imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania
działalności, Wykonawców którzy złożyli oferty, a także ceny zawarte w ofertach
IV.
OCENA OFERT
1. Punktacja w kryterium ,,Cena" będzie wyliczona zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 5.1.
2. Cena oferty, powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb. W przypadku braku
wskazania dwóch miejsc po przecinku, Zamawiający przyjmie wartość po przecinku wynoszącą 00.
3. Zamawiający nie dopuszcza podania w ofercie ceny w walucie obcej.
4. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku
Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując:
a) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego
powstania, oraz ich wartość bez kwoty podatku;
b) kwotę podatku od towarów i usług, która powinna być doliczona do ceny złożonej oferty, o ile nie
wynika to z treści złożonej oferty.
5. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria:
Cena - 100 pkt.
5.1. Kryterium ,,cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny (brutto), podanej przez Wykonawcę
w ofercie. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cmin
C = ------------ x 100 pkt
Co
gdzie:
Cmin - cena (brutto) oferty najtańszej
Co - cena (brutto) oferty ocenianej
Oferta z najniższą ceną (brutto) może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione
w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryterium
,,cena".
7. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie wykonawców którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie wskazanym przezZamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować
cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
V.
WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie
do Zamawiającego do 09.05.2024 r.
2. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej, na której
udostępniono Zapytanie ofertowe.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania
wniosku, o którym mowa w pkt V ppkt 1 niniejszego Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
VI. INFORMACJE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której udostępniono
Zapytanie ofertowe.
VII. SPOSÓB KONTAKTOWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. W sprawach związanych z niniejszym postępowaniem Zamawiający oraz Wykonawcy będą
porozumiewać się pisemnie lub drogą elektroniczną.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Jacek Barski - Kierownik Działu ds. Rozwoju
Beata Kierzkowska - Kierownik Działu Zamówień Publicznych
od poniedziałku do piątku, w godz. od 800 do 1400;
email: przetargi@zoo.waw.pl ; fax: (22) 619 58 98.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.