Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa krzeseł biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł biurowych

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20
41-303 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
Telefon: 32 260 86 52
przetargi@mzbm.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 260 86 5
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie cenowe
1. Nazwa zadania:
,, Zakup wyposażenia - dostawa krzeseł biurowych dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej".
2. Opis przedmiotu zamówienia / uwagi do przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 szt. ( 47 szt. w wersji bez zagłówka, 3 szt. w wersji z zagłówkiem) krzeseł biurowych dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023.2367 z dnia 18.10.2023 r.) oraz poniższą specyfiką:
a) krzesła biurowe o ergonomicznym kształcie z siatkowym oparciem, regulowanymi podłokietnikami i regulacją głębokości siedziska,
b) konstrukcja siedziska z tworzywa sztucznego pokrytego pianką o gęstość minimalnej ok. 35 kg/m3, tapicerowane tkaniną w minimum 10 kolorach (do wyboru),
c) regulacja wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego w zakresie minimalnym 120 mm,
d) płynna regulacja (za pomocą dźwigni) głębokości siedziska od oparcia w zakresie minimalnym: 50 mm,
e) pięcioramienna podstawa jezdna w kolorze czarnym, wyposażona w kółka miękkie (fi 60 mm),
f) oparcie o stałej wysokości, tapicerowane siatką z podparciem lędźwiowym o regulowanej wysokości,
g) oparcie odchylające się z siedziskiem synchronicznie w zakresie od 90 do minimum 116 stopni z możliwością blokady w 4 płaszczyznach,
h) kąt pochylenia siedziska w zakresie od 0 do 15 stopni,
i) regulacja siły oporu oparcia za pomocą pokrętła pod siedziskiem,
j) podłokietniki z miękką nakładką, regulowane w trzech płaszczyznach:
- góra-dół w zakresie minimalnym od 70 mm,
- przód-tył w zakresie minimalnym: od 60 mm,
- kąt położenia nakładki w zakresie minimalnym: od 15 stopni, k) maksymalny nacisk na siedzisko nie mniejszy niż: 150 kg,
I) skład tkaniny siedziska: 100% poliester,
m) gramatura tkaniny siedziska minimum: 363 g/m2,
n) odporność tkaniny siedziska na ścieranie minimum: 160 000 cykli Martindale,
o) trudnopalność tkaniny siedziska: EN 1021 part 1 (papieros) i EN 1021 part 2 (zapałka),
p) wersje wyposażone w zagłówek z regulowaną wysokością oraz regulowanym kącie położenia
podpórki pod głowę, q) wymiary:
- całkowita wysokość w zakresie od 950 do 1090 mm (wersje z zagłówkiem w zakresie: od 1140 do 1350 mm),
- wysokość siedziska: od 420 do 540 mm,
- szerokość siedziska: 480 mm,
- głębokość siedziska: od 420 do 470 mm,
- wysokości podłokietników: od 200 do 270 mm,
- średnica podstawy minimum: 700 mm,
r) atest wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normami:
- PN-EN 1335-1:2004,
- PN-EN 1335-2:2009,
- PN-EN 1335-3:2009,
- PN-EN 1022:2007.
2-1 Wymagania techniczne:
- Do każdego krzesła muszą być dołączone śruby i narzędzia do złożenia krzesła
- Zamawiający wskaże kolory tapicerki po podpisaniu umowy
- Wszystkie dostarczone fotele muszą być jednakowe - ten sam model i producent
- Wszystkie dostarczane krzesła muszą być nowe i w oryginalnych opakowaniach umożliwiających weryfikację parametrów technicznych.
- W przypadku gdy Zamawiający uzna, że dostarczone krzesła odbiegają od zapisów umowy Dostawca wymieni je na nowe w ramach gwarancji.
- Umowa obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek i wniesienie do budynku na parter (schody 11 stopni) w godz.ch i dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do 12:00, w piątek od godz. 7:00 do 10:00).
- Do momentu podpisania protokołu odbioru artykuły są własnością Dostawcy.
- Dostawca zobowiązuje się do dostaw artykułów spełniających wszystkie warunki określone w Polskich i europejskich normach.
- Dostawca będzie realizował umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada doświadczenie i zaplecze techniczne niezbędne do prawidłowego wykonania umowy.
2.2 Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z dostawą, wymianą tub reklamacją zamawianych artykułów.
2.3 Dostawca oświadcza, że jest uprawniony do wykonywania przedmiotu umowy.
2.4 W przypadku, gdy wartość brutto najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę zabezpieczoną w budżecie na ten cel, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub zmiany ilości zamawianych krzeseł.

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia 14.05.2024 r

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. DOSTAWA może być jedna lub podzielna na kilka mniejszych (maksymalnie 5 dostaw).

Wymagania:
3. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
3.1 Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji, bez dodatkowych kosztów dla zamawiającego w systemie ,,Door-to-door".
3.2 W przypadku, gdy usunięcie wady w okresie gwarancji przekroczy 30 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji dostawca wymieni krzesło biurowe na nowe w terminie 7 dni roboczych.
4. Kryteria oceny ofert dla każdego zadania
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
Cena 100%
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Cena brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzoru
najniższa zaoferowana cena
Ilość punktów = ----------.........................-..............-- x 100
cena zaoferowana w badanej ofercie
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów.
6. Termin płatności faktury: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez obie strony, potwierdzający wykonanie umowy przez Dostawcę. Płatność nastąpi przelewem na konto zleceniobiorcy.
7. Opis przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego i załączyć: aktualny wydruk CEIDG lub KRS, oświadczenie ( wg. załączonego wzoru), pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Uwagi: Do oferty należy dołączyć kartę techniczną krzeseł, skany atestów.
- opatrzona pieczątką,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana przez oferenta.
Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,, zamówienia publiczne". O terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie.

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej (41-303), ul. Tysiąclecia 20 (zwany dalej ,,MZBM").
- Inspektorem ochrony danych osobowych w MZBM jest Pan Przemysław Solecki, kontakt: adres pocztowy MZBM i/lub e-mail iod@mzbm.com.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z realizacją zadań MZBM Dąbrowa Górnicza związanych z zamówieniem publicznym oraz wewnętrznych regulacji (Regulamin funkcjonowania zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2011r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2019.1429 tj. z dnia 2019.07.31).
- Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu dla którego pana/Pani dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie wszystkim na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wnoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Administratora jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.