Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Oprawa w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Oprawa w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
św. Anny 12
31-008 Kraków
powiat: Kraków
12 433 27 30
dzp@cm-uj.krakow.pl
https://platformazakupowa.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 12 433 27 30
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Oprawa w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych w ilości 1200 wolumenów dla Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi oprawy w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych w ilości 1200 wolumenów dla Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
1.1. Przedmiot zamówienia będzie finansowany na podstawie porozumienia, zawartego pomiędzy Biblioteką Jagiellońską, a Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w związku z realizacją projektu pt.: ,,Konserwacja i oprawa książek oraz broszur medycznych z kolekcji XIX i początku XX wieku - część 3" w ramach programu ,,Społeczna Odpowiedzialność Nauki II", ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz w ramach umowy nr BIBL/SP/0030/2023/01 zawartej pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim, a Ministerstwem Edukacji i Nauki.
1.2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, w zależności od stopnia uszkodzenia kart lub stron i bloku:
1.3.1. wykonanie opraw dla broszur i wolumenów niewielkiej objętości (minimalna objętość poniżej 10 stron, maksymalna do 100 stron), o zróżnicowanych formatach (od formatu A7 do formatu A3),
1.3.2. oprawa w półpłótno,
1.3.3. zastosowanie tektur bezkwasowych o gramaturze zapewniającej odpowiednią sztywność oprawy,
1.3.4. wklejenie wyklejki,
1.3.5. wykonanie obcięć bloku,
1.3.6. naprawa uszkodzonego bloku,
1.3.7. odświeżenie bloku,
1.3.8. przeszycie bloku,
1.3.9. podklejenie oraz reperacja kart,
1.3.10. usunięcie zszywek,
1.3.11. zachowanie wszystkich odręcznych proweniencji i zabytkowych ekslibrisów,
1.3.12. inne usługi związane z renowacją, mogące zaistnieć podczas prac konserwatorskich.
1.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach w terminach określonych w pkt 6) SWZ.
1.5. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru wykonania usługi bez zastrzeżeń osobno dla każdego z etapów przedmiotu zamówienia.
1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2 do SWZ.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i/lub ograniczenia przedmiotu zamówienia stosownie do potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, a Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalny zakres zamówienia wyniesie 80% ceny brutto podanej w ofercie w okresie trwania umowy.
1.6. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga aby na dzień podpisania umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
1.7. Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu opłaconego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

CPV: 79971000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00311464, 141.272.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert wraz z załącznikami, a także pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.272.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 76800,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi oprawy w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych w ilości 1200 wolumenów dla Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
1.1. Przedmiot zamówienia będzie finansowany na podstawie porozumienia, zawartego pomiędzy Biblioteką Jagiellońską, a Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w związku z realizacją projektu pt.: ,,Konserwacja i oprawa książek oraz broszur medycznych z kolekcji XIX i początku XX wieku - część 3" w ramach programu ,,Społeczna Odpowiedzialność Nauki II", ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz w ramach umowy nr BIBL/SP/0030/2023/01 zawartej pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim, a Ministerstwem Edukacji i Nauki.
1.2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, w zależności od stopnia uszkodzenia kart lub stron i bloku:
1.3.1. wykonanie opraw dla broszur i wolumenów niewielkiej objętości (minimalna objętość poniżej 10 stron, maksymalna do 100 stron), o zróżnicowanych formatach (od formatu A7 do formatu A3),
1.3.2. oprawa w półpłótno,
1.3.3. zastosowanie tektur bezkwasowych o gramaturze zapewniającej odpowiednią sztywność oprawy,
1.3.4. wklejenie wyklejki,
1.3.5. wykonanie obcięć bloku,
1.3.6. naprawa uszkodzonego bloku,
1.3.7. odświeżenie bloku,
1.3.8. przeszycie bloku,
1.3.9. podklejenie oraz reperacja kart,
1.3.10. usunięcie zszywek,
1.3.11. zachowanie wszystkich odręcznych proweniencji i zabytkowych ekslibrisów,
1.3.12. inne usługi związane z renowacją, mogące zaistnieć podczas prac konserwatorskich.
1.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach w terminach określonych w pkt 6) SWZ.
1.5. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru wykonania usługi bez zastrzeżeń osobno dla każdego z etapów przedmiotu zamówienia.
1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 2 do SWZ.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i/lub ograniczenia przedmiotu zamówienia stosownie do potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, a Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalny zakres zamówienia wyniesie 80% ceny brutto podanej w ofercie w okresie trwania umowy.
1.6. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga aby na dzień podpisania umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
1.7. Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu opłaconego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, zamówień które polegać będą na powtórzeniu podobnych usług w zakresie do 30% wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ,
2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy - odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy - Załącznik nr 5 do SWZ,
4 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, jak również w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.