Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie planu neutralności klimatycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie planu neutralności klimatycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A
ul. Wysocka 57
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
TEL: 062 735 86 00
ozc@ozcsa.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 6 000,00 zł.
Nr telefonu: TEL: 062 735 86 00
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1.1.1. Przedmiot zamówienia - zakres prac określony w punkcie 2 SWZ, do wykonania
których zobowiązany jest Wykonawca.
1.1.2. OZC S.A. - Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
1.1.3. Zamawiający - OZC S.A.
1.1.4. Oferent - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie Zamówienia
1.1.5. Postępowanie - niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone
przez Zamawiającego na podstawie SWZ.
1.1.6. Wykonawca - podmiot, który zawrze z Zamawiającym Umowę w sprawie
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SWZ.
1.1.7. Umowa - zawarta w wyniku przeprowadzonego Postępowania umowa odpłatna
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (dalej ,,Umowa").
Ogłoszenie o zamówieniu oraz komplet dokumentów dostępne są na stronach
internetowych: http://www.ozcsa.pl w zakładce: Przetargi.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść SWZ.
Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej
wymienionej w pkt. 1.2. SWZ, a Oferent zobowiązany jest do sprawdzenia aktualności
posiadanej wersji SWZ przed terminem złożenia przez niego oferty.
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Opracowanie planu neutralności klimatycznej dla Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A.
posiadającego instalacje kwalifikowane do ETS:
Zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE 2023/2441 z dnia 31 października 2023 r.
ustanawiającym zasady stosowania dyrektywy 2003/87/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
w odniesieniu do treści i formatu planu neutralności klimatycznej niezbędnego do przydziału
bezpłatnych uprawnień do emisji (dalej rozporządzenie).
Zakres prac obejmuje:
a) zgromadzenie informacji ogólnych o instalacjach zgodnie z pkt 1 załącznika do rozporządzenia;
b) przedstawienie emisji historycznych za każdy rok odpowiedniego okresu odniesienia
zdefiniowanego w art. 2 pkt 14 rozporządzenia delegowanego (UE) 2019/331;
c) potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących emisji historycznych oraz poziomów emisji
związanych z wartościami docelowymi wymienionych w pkt 3 załącznika do rozporządzenia;
d) określenie kamieni milowych i wartości docelowych (w tym częściowych kamieni milowych
i wartości docelowe) wraz z ich szczegółowy opisem na 2025 r. oraz na każdy kolejny pięcioletni
okres kończący się 31 grudnia, proporcjonalnych do wartości docelowych, o których mowa w pkt 4.
lit. b) i c) załącznika do rozporządzenia;
e) potwierdzenie spełnienia warunków kamieni milowych i wartości docelowych (w tym częściowych
kamieni milowych i wartości docelowych) wymienionych w pkt 5 załącznika do rozporządzenia;
f) ustalenie indywidualnych poziomów emisji na 2025 r. oraz na każdy kolejny pięcioletni okres,
uwzględniając zapisy pkt 4 lit. b) załącznika do rozporządzenia;
g) szczegółowe opisanie:
o wszystkich środków inwestycyjnych zaplanowanych na każdy pięcioletni okres w celu osiągnięcia
kamieni milowych i wartości docelowych oraz w celu osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050r.;
o inwestycji związanych ze środkami, wyrażonymi jako roczna wartość inwestycji w euro, a także jako
roczna wartość inwestycji w euro w przeliczeniu na każdy pięcioletni okres - tu szczegółowy opis oraz
kwantyfikacja;
o warunków podstawowych i potrzeb w zakresie infrastruktury dla środków i inwestycji opisanych
w pkt 6. lit. a) i b) załącznika do rozporządzenia;
o opcjonalnie, wykaz środków i inwestycji wdrożonych jeszcze przed przedłożeniem planu
neutralności klimatycznej;
h) oszacowanie wpływu środków i inwestycji:
o dokonanie oceny ilościowej i jakościowej szacunkowego wpływu każdego środka i każdej inwestycji
w odniesieniu do każdego z pięcioletnich okresów, o których mowa w art. 10b ust. 4 akapit czwarty
dyrektywy 2003/87/WE, na obniżenie emisji gazów cieplarnianych w tym, w możliwym zakresie,
podział ogólnego wpływu na kategorie wymienione w pkt 7 lit. a);
o opisanie powodów, dla których zamiast innych potencjalnych środków dekarbonizacji wybrano
przedstawione środki - w odniesieniu do ich szacunkowego wpływu na obniżenie emisji gazów
cieplarnianych.
Zawartość planu neutralności klimatycznej będzie w pełni zgodna z rozporządzeniem wykonawczym
Komisji UE 2023/2441 z dnia 31 października 2023 r. ustanawiającym zasady stosowania dyrektywy
2003/87/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do treści i formatu planu neutralności
klimatycznej niezbędnego do przydziału bezpłatnych uprawnień do emisji (z późn. zm.). Opracowanie
będzie zawierać wszystkie wymagane punkty wymienione w załączniku do ww. rozporządzenia.
Plan neutralności klimatycznej będzie zgodny z celem neutralności klimatycznej ustanowionym w art.
2. ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2021/1119 w sprawie ustanowienia ram na
potrzeby osiągnięcia neutralności klimatycznej i zmiany rozporządzeń (WE) nr 401/2009 i (UE)
2018/1999 (z późn. zm.) Europejskie prawo o klimacie.
Plan będzie należycie uzasadniony i poparty dowodami, a zawarte w nich środki, kamienie milowe i
wartości docelowe, w tym częściowe kamienie milowe i wartości docelowe, będą skonkretyzowane,
mierzalne, osiągalne, realne i terminowe.
Praca będzie realizowana w następujących etapach:
1. Analiza i weryfikacja wieloletnich planów inwestycyjnych Spółki pod kątem spełnienia celów
neutralności klimatycznej oraz celu utrzymania statusu efektywnego systemu ciepłowniczego. Przy
uwzględnieniu zaplanowanych już przez Spółkę inwestycji oraz w porozumieniu
z Zamawiającym, Wykonawca opracuje analizę scenariusza rozwoju do roku 2050, prowadzącego do
realizacji ww. celów. Analiza będzie zawierała opis niezbędnych środków i inwestycji, przybliżony
koszt realizacji oraz szacunkową zmianę emisji.
2. Analiza szczegółowa scenariusza rozwoju do roku 2050 Wykonawca określi skonkretyzowane,
mierzalne, osiągalne, realne i terminowe kamienie milowe i wartości docelowe, w tym częściowe
kamienie milowe i częściowe wartości docelowe. Przedstawi szacowany wpływ środków i inwestycji
na obniżenie emisji gazów cieplarnianych zgodnie z wymogami Rozporządzenia nr 2023/2441 oraz
pod kątem utrzymania statusu efektywnego systemu ciepłowniczego. Dla scenariusza wymagany jest
opis środków (działań) zaplanowanych do realizacji, w każdym pięcioletnim okresie, w celu
osiągnięcia kamieni milowych i wartości docelowych. Plan będzie zawierał opis i kwantyfikację
inwestycji związanych z zaproponowanymi działaniami, wyrażonymi jako roczna wartość inwestycji w
euro oraz w przeliczeniu dla każdego pięcioletniego okresu. Wymagane jest również należyte
uzasadnienie zastosowanych rozwiązań, poparte wyliczeniami. Plan będzie zawierał algorytmy
liczenia wartości docelowych.
3. Wypełnienie elektronicznego formularza - planu neutralności klimatycznej przygotowanego przez
Komisję Europejską wraz z przygotowaniem do niego stosownych załączników, o ile będą wymagane.

Otwarcie ofert: 15. Miejsce i termin otwarcia ofert.
15.1. Oferty zostaną otwarte w siedzibie OZC S.A. przy Ul. Wysockiej 57 w Ostrowie
Wielkopolskim w sali konferencyjnej w dniu 14.05.2024 r. o godz. 12.10.
15.2. Oferenci mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
12. Miejsce i termin składania ofert.
12.1. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego:
OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A. Ul. Wysocka 57 w Ostrowie Wielkopolskim.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Opracowanie planu
neutralności klimatycznej dla Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A."
14.2. TERMIN SKŁADANIA ofert: najpóźniej do dnia 14.05.2024 r. do godz. 12.00
W przypadku składania ofert drogą pocztową, kurierem decyduje data i godz. wpływu
przesyłki do Zlecającego.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin, miejsce oraz sposób wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji Zamówienia: do 20.06.2024 r.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wymagania:
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków.
4.1.
4.2.
4.3.
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
4.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Umowy.
4.1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację
Umowy.
4.1.3. Nie podlegają wykluczeniu.
Z postępowania o zamówienie Zamawiający wykluczy Oferentów:
4.2.1. których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku, do których wszczęto
postępowania upadłościowe, likwidacyjne lub naprawcze;
4.2.2. których oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa;
4.2.3. którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych
wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu, określonych przez
Zamawiającego,
4.2.4. z którym Zamawiający jest w sporze,
4.2.5. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania
4.2.6. wobec których zaistniały podstawy wykluczenia opisane w Regulaminie
Udzielania Zamówień OZC
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału
w Postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych
w pkt. 5 SWZ. Oferenci, którzy nie spełnią obowiązujących warunków zostaną przez
Zamawiającego wykluczeni z Postępowania.
5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta:
5.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z CEIDG
(Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z
opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem składania ofert.
5.1.3. Oferent złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o
udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SWZ).
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z oferentami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
6.1.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający
niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SWZ wpłynęła do
Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem zakończenia składania ofert.
6.2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostanie przekazana Oferentom,
którzy złożyli zapytanie oraz zostanie zamieszczona bez ujawniania źródła zapytania na
stronie internetowej:
? http://www.ozcsa.pl
7.3. Oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferent przekazują
pisemnie lub drogą elektroniczną (jako załącznik w formacie *.pdf do poczty e-mail).
7.4. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje drogą elektroniczną, wówczas druga strona niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania, a oryginały tak przekazanych dokumentów powinny być niezwłocznie
dostarczone do Zamawiającego.
7.5.
7.6.
7.
Oferenci w przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz
informacji drogą elektroniczną posługują się tylko adresami e-mail podanymi w pkt. 7
SWZ.
Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wyjaśnienia udzielone
Oferentom przez inne osoby niż uprawnione do kontaktowania się z Oferentami w jego
imieniu, wskazane w pkt. 7 SWZ.
8. Wymagania dotyczące wadium
8.1. Każdy Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
6 000,00 zł. Wadium słownie: sześć tysięcy złotych 00/100.
8.2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to
wadium składanego w każdej z możliwych form.
8.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach
bankowych
lub
poręczeniach
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem
pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z
2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
8.4.
W przypadku składania przez Oferenta wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być
gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać
następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Oferenta), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz
wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż nastąpiło zdarzenie aktualizujące
obowiązek wypłaty.
8.5. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w walutach obcych.
8.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank PKO BP S.A. Nr rachunku bankowego: 22 1020 2267 0000 4102 0002 1790
z dopiskiem: Nazwa Oferenta, Nr REGON, Wadium.
8.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie
oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
8.8. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty zaleca się dołączyć
potwierdzenie przelewu.
8.9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w
oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym
rachunku bankowym Zamawiającego.
8.10. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
8.11. Oferent, który nie wniesie wadium przed terminem składania ofert zostanie przez
Zamawiającego wykluczony z Postępowania.
8.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium oferentowi, jeżeli:
8.12.1.
Unieważniono Postępowanie,
8.12.2.
Oferta nie została przyjęta,
8.12.3.
Oferta została przyjęta, a umowa podpisana.
8.12.4.
Oferent, przed upływem terminu składania ofert, wycofał ofertę,
8.12.5.
Oferent został wykluczony,
8.12.6.
Upłynął termin związania ofertą,
8.12.7.
Wniesione przez Oferenta wadium zostanie mu zwrócone w wysokości w jakiej
zostało wniesione, przy czym Oferent zobowiązuje się nie dochodzić odsetek za
opóźnienie w zwrocie wadium przez Zamawiającego.
8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
Uchyla się od zawarcia Umowy.
9. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga
10. Termin związania ofertą
10.1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania
ofert.
10.2. Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Oferentów
o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
11. Opis sposobu przygotowania ofert
11.1. Każdy Oferent składa jedną ofertę.
11.2. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres Oferenta, nazwę Zamówienia, wykaz składanych
oświadczeń i dokumentów, podpisy osób upoważnionych zgodnie z reprezentacją,
miejsce i datę sporządzenia oferty.
11.3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny pismem komputerowym,
maszynowym bądź odręcznym pod rygorem odrzucenia złożonej oferty.
11.4. Oferta wraz z załącznikami i dokumentami sporządzonymi przez Oferenta musi być
podpisana przez osoby należycie umocowane do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do
reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się
aby Oferent dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
11.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
11.6. Wymagane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i złączone w sposób
uniemożliwiający jej zdekompletowanie (nie dotyczy wadium).
11.7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
niezależnie od wyniku Postępowania.
11.8. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
o Formularz ofertowy (załącznik 1),
o Załącznik do SWZ nr 2,
o Załącznik do SWZ nr 3,
o Zaparafowany załącznik nr 4
o Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 SWZ ,
o Potwierdzenie wniesienia wadium.
o Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo
do reprezentowania Oferenta w powyższym zakresie nie wynika wprost
z dokumentu rejestracyjnego.
11.9. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
11.10. Opakowanie oferty.
o Wymaga się, aby oferta była opakowana i dostarczona w sposób uniemożliwiający
odczytanie zawartości bez uszkodzenia.
o Opakowanie oferty powinno zawierać adres Oferenta, umożliwiający zwrot oferty,
w przypadku zmiany lub wycofania oferty przed terminem otwarcia lub w przypadku
złożenia jej po terminie.
11.11. Zmiana lub wycofanie oferty:
o Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie
oferty wymagają formy pisemnej.
o Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane
i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest
przekazywana zmieniona oferta należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA".
o Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane
w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest przekazywane to
powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,WYCOFANIE".
16. Sposób podania ceny
16.1. Wartość oferty w kwocie netto i brutto dla całego zakresu SWZ muszą być podane liczbą
i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością lub ceną podaną liczbą
i słownie za prawidłową uznaje się wartość lub cenę podaną słownie.
16.2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane opracowaniem przedmiotu
zamówienia w tym ryzyko Oferenta z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych
z realizacją zamówienia a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących
mieć wpływ na koszty.
17. Opis kryteriów, którymi Zlecający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
17.1 Oferty będą oceniane według powyższych kryteriów w skali od 0 do 100 pkt.
17.2 Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C)
17.2.1 W przypadku kryterium ,,Cena" Wykonawca otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku liczbę punktów wynikających z działania:
Pi(C) = C(min) / C(i) x 80
gdzie: Pi(C) = liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium ,,Cena" (C) C(min) =
najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert C(i) = cena oferty badanej 80 = oznacza wagę
17.2.2 Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 80 pkt.
17.3 Zasady oceny kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia":
17.3.1 W przypadku kryterium ,,termin wykonania przedmiotu zamówienia" Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie maksymalnie do 21 dni
roboczych od daty zawarcia umowy. Dodatkowe punkty zostaną przyznane za skrócenie terminu
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym pkt 17.3.2.
17.3.2 Oferta otrzyma następującą liczbę punktów w kryterium ,,termin wykonania
przedmiotu zamówienia ", tj.:
Termin wykonania przedmiotu
zamówieniaLiczba przyznanych punktów
18 dni roboczych10
15 dni roboczych15
10 dni roboczych20
17.3.3 Zamawiający oceni niniejsze kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy
zawartego w Formularzu oferty.
17.3.4 W przypadku nie wskazania w ofercie oferowanego terminu wykonania
przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje maksymalny
termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 21 Dni roboczych od dnia
zawarcia Umowy.
17.4.5 Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to
20 pkt.
17.5 Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert
podlegających ocenie) na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryterium ,,cena",
kryterium ,,termin wykonania przedmiotu zamówienia" kryterium zgodnie ze wzorem:
R=C+T
gdzie
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Cena"
T - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,termin wykonania
przedmiotu zamówienia"
R - łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich
kryteriów
17.6 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał
najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej.
17.7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.
17.8 Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,
Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
17.9 .Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
18. Zasady badania ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej
oferty.
18.1. W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Oferentów
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
18.2. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień dotyczących jego oferty
lub jej nie uzupełnił w terminie oznaczonym przez Zamawiającego.
18.3. Zamawiający
wykluczy
Oferenta
nie
spełniającego
warunków
udziału
w Postępowaniu wynikających z pkt. 4 SWZ.
18.4. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada wymaganiom określonym w SWZ.
18.5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Oferent nie wpłacił w wymaganym terminie wadium
określonego w pkt. 8 SWZ.
18.6. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i inne oczywiste omyłki
oraz niezwłocznie zawiadomi o tym właściwego Oferenta w celu potwierdzenia
naniesionych poprawek.
18.7. Zamawiający odrzuci ofertę, w której Oferent nie poprawił omyłek lub nie wyraził zgody
na ich poprawienie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
18.8. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia Umowy w sprawie
Zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty najkorzystniejszej
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
19. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia Umowy w sprawie zamówienia.
19.1. Po zakończeniu Postępowania Zamawiający poinformuje Oferentów o przyjęciu lub
odrzuceniu oferty. Ponadto Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie
poinformowany o sposobie zawarcia Umowy z Zamawiającym.
19.2. W przypadku, gdy dojdzie do skutecznego zawarcia Umowy z Zamawiającym, Oferent
zobowiązany jest posiadać wymagane stosownymi przepisami prawa bądź aktami
wewnętrznymi zgody bądź pozwolenia właściwych organów. Przed podpisaniem Umowy,
Oferent obowiązany jest bez dodatkowego wezwania takowe zgody lub pozwolenia
przekazać Zlecającemu. Stanowić będą one dodatkowe załączniki do Umowy.
20. Treść Umowy w sprawie Zamówienia.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
21. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania przetargowego lub
odstąpienia od niego w każdym czasie bez podania przyczyn.
22. Zachowanie poufności.
Zamawiający informuje o możliwości zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę
handlową Oferenta, w formie umożliwiającej zachowanie poufności wraz z oświadczeniem na
piśmie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oświadczenie takie opracowuje,
podpisuje Oferent i stanowi ono Załącznik do oferty.
23. Postanowienia dodatkowe.
W sprawach nieuregulowanych w SWZ stosuje się Kodeks Cywilny i inne obowiązujące przepisy
prawa.

Kontakt:
Osoby działające w imieniu Zamawiającego, uprawnione do kontaktów z Oferentami w zakresie
udzielania informacji dotyczących zapisów SWZ:
Maciej Hałas, tel. 62 735 86 08; e-mail: ozc@ozcsa.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.