Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia do sali przedszkolnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia do sali przedszkolnej

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Oświatowa "REALIZUJMY MARZENIA"
ul. Poznańska 3
74-200 Pyrzyce
powiat: pyrzycki
662003636
realizujmymarzenia@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189146
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Pyrzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: 662003636
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa wyposażenia do sali przedszkolnej: meble, kąciki tematyczne, panele sufitowe- wyciszające, zabawki oraz pozostałe drobne wyposażenie dla nowego oddziału przedszkolnego.
Powstaje w kontekście projektu
FEPZ.06.08-IP.01-0041/23 - "Akademia Malucha Plus"

Część 1
Zadanie 1: Meble do Sali przedszkolnej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Meble do Sali przedszkolnej ze złożeniem,
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na dane wybrane zadanie/część lub na dowolną ich ilość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Dostawę należy zrealizować w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy pod adres Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce.
Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
3. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze Umowy.
Dodatkowe informacje
- Podane w opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cechy fizykalne i parametry.
- Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń, wyrobów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
- Przedmiot zamowienia musi spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiazujacym prawem dla placówki przedszkolnej.
- Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winny spełniać odpowiednie normy i posiadać niezbędne certyfikaty zgodnie z przeznaczeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
- Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
- W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiajacy wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarow były w jezyku polskim (jesli wchodza w skład asortymentu).
- Wykonawca obowiazany jest przekazac zamawiajacemu licencje, jak rowniez wszelkie prawa na dostarczone programy, wystawione na rzecz Zamawiajacego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji jezykowej, wraz z dokumentacja w jezyku polskim.
- Wykonawca zobowiazuje sie dostarczyc we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamowienia do siedziby Zamawiajacego. DOSTAWA oznacza dowoz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzen ponosi pełna odpowiedzialnosc za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiazuje sie do usuniecia na własny koszt wszelkich szkod spowodowanych przez Wykonawce i powstałych w trakcie realizacji zamowienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny wzgledem Zamawiajacego za wady przedmiotu zamowienia zmniejszajace jego wartosc lub uzytecznosc i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiazuje sie do ich pokrycia.
- W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone produkty: -sa uszkodzone, posiadaja wady uniemozliwiajace uzywanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiajacego lub -nie spełniaja wymagan Zamawiajacego okreslonych w zapytaniu lub -dostarczone produkty nie odpowiadaja opisowi w złożonej ofercie pod wzgledem jakosci, trwałosci, funkcjonalnosci oraz parametrow technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
- W przypadku stwierdzenia ww. okolicznosci w trakcie trwania czynnosci odbiorowych Zamawiajacy ma prawo odmowic odbioru takiego przedmiotu zamowienia, a Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy, na własny koszt.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamowienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakosc, zgodnosc z warunkami technicznymi, jakosciowymi i obowiazujacymi w tym zakresie przepisami.
- Wymagany minimalny termin gwarancji i rekojmi na przedmiot zamowienia (jeśli dotyczy) o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamowienia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiajacego bez uwag - jeżeli dotyczy.
- Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę na jego koszt w miejsce wskazanym przez Zamawiającego w placówce przy Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce. Obiekt bez barier architektonicznych, wejście bez stopni, brak konieczności wnoszenia po schodach.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego; w przypadku mebli i kącików tematycznych dodatkowo ich złożenie na miejscu dostawy.
- W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo zwrócić na koszt Wykonawcy produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
- DOSTAWA winna się odbyć w dniu roboczym, w godz.ch uprzednio ustalonych
z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności kompletny przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce.
- Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien udowodnić Zamawiającemu, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest z poszanowaniem zasad horyzontalnych, tym samym Wykonawcy składając ofertę potwierdzają ze została ona przygotowana w poszanowaniu dla zasad horyzontalnych oraz w przypadku wyboru ich oferty realizacja zamówienia nastąpi z poszanowaniem tych zasad tj.:
a) zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach
dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych
dotyczących zasad równościowych;
b) zasady równości kobiet i mężczyzn;
c) zasady zrównoważonego rozwoju;
d) zasady ,,nie czyń poważnych szkód" (DNSH - Do Not Significant Harm) oraz z przestrzeganiem Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej (KPP) oraz Konwencji ONZ o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON).
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana z poszanowaniem dla środowiska, w tym Wykonawca zadba o minimalizację odpadów w zakresie opakowań przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający jest organem prowadzącym dla placówki oświatowej, której dotyczy przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia jest związany z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną / edukacyjną w tej placówce.
- Zamawiający nie jest płatnikiem VAT.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
Zadanie 2: Kąciki tematyczne do Sali przedszkolnej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 2: Kąciki tematyczne do Sali przedszkolnej ze złożeniem,
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na dane wybrane zadanie/część lub na dowolną ich ilość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Dostawę należy zrealizować w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy pod adres Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce.
Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
3. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze Umowy.
Dodatkowe informacje
- Podane w opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cechy fizykalne i parametry.
- Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń, wyrobów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
- Przedmiot zamowienia musi spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiazujacym prawem dla placówki przedszkolnej.
- Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winny spełniać odpowiednie normy i posiadać niezbędne certyfikaty zgodnie z przeznaczeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
- Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
- W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiajacy wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarow były w jezyku polskim (jesli wchodza w skład asortymentu).
- Wykonawca obowiazany jest przekazac zamawiajacemu licencje, jak rowniez wszelkie prawa na dostarczone programy, wystawione na rzecz Zamawiajacego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji jezykowej, wraz z dokumentacja w jezyku polskim.
- Wykonawca zobowiazuje sie dostarczyc we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamowienia do siedziby Zamawiajacego. DOSTAWA oznacza dowoz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzen ponosi pełna odpowiedzialnosc za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiazuje sie do usuniecia na własny koszt wszelkich szkod spowodowanych przez Wykonawce i powstałych w trakcie realizacji zamowienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny wzgledem Zamawiajacego za wady przedmiotu zamowienia zmniejszajace jego wartosc lub uzytecznosc i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiazuje sie do ich pokrycia.
- W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone produkty: -sa uszkodzone, posiadaja wady uniemozliwiajace uzywanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiajacego lub -nie spełniaja wymagan Zamawiajacego okreslonych w zapytaniu lub -dostarczone produkty nie odpowiadaja opisowi w złożonej ofercie pod wzgledem jakosci, trwałosci, funkcjonalnosci oraz parametrow technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
- W przypadku stwierdzenia ww. okolicznosci w trakcie trwania czynnosci odbiorowych Zamawiajacy ma prawo odmowic odbioru takiego przedmiotu zamowienia, a Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy, na własny koszt.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamowienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakosc, zgodnosc z warunkami technicznymi, jakosciowymi i obowiazujacymi w tym zakresie przepisami.
- Wymagany minimalny termin gwarancji i rekojmi na przedmiot zamowienia (jeśli dotyczy) o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamowienia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiajacego bez uwag - jeżeli dotyczy.
- Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę na jego koszt w miejsce wskazanym przez Zamawiającego w placówce przy Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce. Obiekt bez barier architektonicznych, wejście bez stopni, brak konieczności wnoszenia po schodach.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego; w przypadku mebli i kącików tematycznych dodatkowo ich złożenie na miejscu dostawy.
- W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo zwrócić na koszt Wykonawcy produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
- DOSTAWA winna się odbyć w dniu roboczym, w godz.ch uprzednio ustalonych
z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności kompletny przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce.
- Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien udowodnić Zamawiającemu, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest z poszanowaniem zasad horyzontalnych, tym samym Wykonawcy składając ofertę potwierdzają ze została ona przygotowana w poszanowaniu dla zasad horyzontalnych oraz w przypadku wyboru ich oferty realizacja zamówienia nastąpi z poszanowaniem tych zasad tj.:
a) zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach
dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych
dotyczących zasad równościowych;
b) zasady równości kobiet i mężczyzn;
c) zasady zrównoważonego rozwoju;
d) zasady ,,nie czyń poważnych szkód" (DNSH - Do Not Significant Harm) oraz z przestrzeganiem Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej (KPP) oraz Konwencji ONZ o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON).
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana z poszanowaniem dla środowiska, w tym Wykonawca zadba o minimalizację odpadów w zakresie opakowań przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający jest organem prowadzącym dla placówki oświatowej, której dotyczy przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia jest związany z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną / edukacyjną w tej placówce.
- Zamawiający nie jest płatnikiem VAT.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 3
Zadanie 3: Zabawki

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 3: Zabawki,
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na dane wybrane zadanie/część lub na dowolną ich ilość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Dostawę należy zrealizować w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy pod adres Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce.
Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
3. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze Umowy.
Dodatkowe informacje
- Podane w opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cechy fizykalne i parametry.
- Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń, wyrobów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
- Przedmiot zamowienia musi spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiazujacym prawem dla placówki przedszkolnej.
- Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winny spełniać odpowiednie normy i posiadać niezbędne certyfikaty zgodnie z przeznaczeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
- Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
- W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiajacy wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarow były w jezyku polskim (jesli wchodza w skład asortymentu).
- Wykonawca obowiazany jest przekazac zamawiajacemu licencje, jak rowniez wszelkie prawa na dostarczone programy, wystawione na rzecz Zamawiajacego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji jezykowej, wraz z dokumentacja w jezyku polskim.
- Wykonawca zobowiazuje sie dostarczyc we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamowienia do siedziby Zamawiajacego. DOSTAWA oznacza dowoz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzen ponosi pełna odpowiedzialnosc za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiazuje sie do usuniecia na własny koszt wszelkich szkod spowodowanych przez Wykonawce i powstałych w trakcie realizacji zamowienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny wzgledem Zamawiajacego za wady przedmiotu zamowienia zmniejszajace jego wartosc lub uzytecznosc i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiazuje sie do ich pokrycia.
- W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone produkty: -sa uszkodzone, posiadaja wady uniemozliwiajace uzywanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiajacego lub -nie spełniaja wymagan Zamawiajacego okreslonych w zapytaniu lub -dostarczone produkty nie odpowiadaja opisowi w złożonej ofercie pod wzgledem jakosci, trwałosci, funkcjonalnosci oraz parametrow technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
- W przypadku stwierdzenia ww. okolicznosci w trakcie trwania czynnosci odbiorowych Zamawiajacy ma prawo odmowic odbioru takiego przedmiotu zamowienia, a Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy, na własny koszt.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamowienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakosc, zgodnosc z warunkami technicznymi, jakosciowymi i obowiazujacymi w tym zakresie przepisami.
- Wymagany minimalny termin gwarancji i rekojmi na przedmiot zamowienia (jeśli dotyczy) o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamowienia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiajacego bez uwag - jeżeli dotyczy.
- Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę na jego koszt w miejsce wskazanym przez Zamawiającego w placówce przy Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce. Obiekt bez barier architektonicznych, wejście bez stopni, brak konieczności wnoszenia po schodach.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego; w przypadku mebli i kącików tematycznych dodatkowo ich złożenie na miejscu dostawy.
- W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo zwrócić na koszt Wykonawcy produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
- DOSTAWA winna się odbyć w dniu roboczym, w godz.ch uprzednio ustalonych
z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności kompletny przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce.
- Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien udowodnić Zamawiającemu, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest z poszanowaniem zasad horyzontalnych, tym samym Wykonawcy składając ofertę potwierdzają ze została ona przygotowana w poszanowaniu dla zasad horyzontalnych oraz w przypadku wyboru ich oferty realizacja zamówienia nastąpi z poszanowaniem tych zasad tj.:
a) zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach
dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych
dotyczących zasad równościowych;
b) zasady równości kobiet i mężczyzn;
c) zasady zrównoważonego rozwoju;
d) zasady ,,nie czyń poważnych szkód" (DNSH - Do Not Significant Harm) oraz z przestrzeganiem Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej (KPP) oraz Konwencji ONZ o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON).
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana z poszanowaniem dla środowiska, w tym Wykonawca zadba o minimalizację odpadów w zakresie opakowań przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający jest organem prowadzącym dla placówki oświatowej, której dotyczy przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia jest związany z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną / edukacyjną w tej placówce.
- Zamawiający nie jest płatnikiem VAT.
Okres gwarancji
12 miesięcy

Część 4
Zadanie 4: Elementy Sali- sufitowe panele wyciszające

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 4: Elementy Sali- sufitowe panele wyciszające,
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na dane wybrane zadanie/część lub na dowolną ich ilość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Dostawę należy zrealizować w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy pod adres Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce.
Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
3. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze Umowy.
Dodatkowe informacje
- Podane w opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cechy fizykalne i parametry.
- Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń, wyrobów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
- Przedmiot zamowienia musi spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiazujacym prawem dla placówki przedszkolnej.
- Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winny spełniać odpowiednie normy i posiadać niezbędne certyfikaty zgodnie z przeznaczeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
- Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
- W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiajacy wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarow były w jezyku polskim (jesli wchodza w skład asortymentu).
- Wykonawca obowiazany jest przekazac zamawiajacemu licencje, jak rowniez wszelkie prawa na dostarczone programy, wystawione na rzecz Zamawiajacego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji jezykowej, wraz z dokumentacja w jezyku polskim.
- Wykonawca zobowiazuje sie dostarczyc we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamowienia do siedziby Zamawiajacego. DOSTAWA oznacza dowoz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzen ponosi pełna odpowiedzialnosc za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiazuje sie do usuniecia na własny koszt wszelkich szkod spowodowanych przez Wykonawce i powstałych w trakcie realizacji zamowienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny wzgledem Zamawiajacego za wady przedmiotu zamowienia zmniejszajace jego wartosc lub uzytecznosc i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiazuje sie do ich pokrycia.
- W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone produkty: -sa uszkodzone, posiadaja wady uniemozliwiajace uzywanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiajacego lub -nie spełniaja wymagan Zamawiajacego okreslonych w zapytaniu lub -dostarczone produkty nie odpowiadaja opisowi w złożonej ofercie pod wzgledem jakosci, trwałosci, funkcjonalnosci oraz parametrow technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
- W przypadku stwierdzenia ww. okolicznosci w trakcie trwania czynnosci odbiorowych Zamawiajacy ma prawo odmowic odbioru takiego przedmiotu zamowienia, a Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy, na własny koszt.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamowienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakosc, zgodnosc z warunkami technicznymi, jakosciowymi i obowiazujacymi w tym zakresie przepisami.
- Wymagany minimalny termin gwarancji i rekojmi na przedmiot zamowienia (jeśli dotyczy) o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamowienia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiajacego bez uwag - jeżeli dotyczy.
- Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę na jego koszt w miejsce wskazanym przez Zamawiającego w placówce przy Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce. Obiekt bez barier architektonicznych, wejście bez stopni, brak konieczności wnoszenia po schodach.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego; w przypadku mebli i kącików tematycznych dodatkowo ich złożenie na miejscu dostawy.
- W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo zwrócić na koszt Wykonawcy produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
- DOSTAWA winna się odbyć w dniu roboczym, w godz.ch uprzednio ustalonych
z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności kompletny przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce.
- Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien udowodnić Zamawiającemu, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest z poszanowaniem zasad horyzontalnych, tym samym Wykonawcy składając ofertę potwierdzają ze została ona przygotowana w poszanowaniu dla zasad horyzontalnych oraz w przypadku wyboru ich oferty realizacja zamówienia nastąpi z poszanowaniem tych zasad tj.:
a) zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach
dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych
dotyczących zasad równościowych;
b) zasady równości kobiet i mężczyzn;
c) zasady zrównoważonego rozwoju;
d) zasady ,,nie czyń poważnych szkód" (DNSH - Do Not Significant Harm) oraz z przestrzeganiem Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej (KPP) oraz Konwencji ONZ o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON).
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana z poszanowaniem dla środowiska, w tym Wykonawca zadba o minimalizację odpadów w zakresie opakowań przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający jest organem prowadzącym dla placówki oświatowej, której dotyczy przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia jest związany z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną / edukacyjną w tej placówce.
- Zamawiający nie jest płatnikiem VAT.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 5
Zadanie 5: Pozostałe drobne wyposażenie Sali przedszkolnej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Sali przedszkolnej nowego oddziału dla 25 dzieci w wieku 3-4 lata. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 5: Pozostałe drobne wyposażenie Sali przedszkolnej.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania lub na dane wybrane zadanie/część lub na dowolną ich ilość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Dostawę należy zrealizować w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy pod adres Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce.
Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
3. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze Umowy.
Dodatkowe informacje
- Podane w opisie marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cechy fizykalne i parametry.
- Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń, wyrobów podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
- Przedmiot zamowienia musi spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiazujacym prawem dla placówki przedszkolnej.
- Wszystkie wyroby powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany wyrób nie może być wcześniej używana oraz winny spełniać odpowiednie normy i posiadać niezbędne certyfikaty zgodnie z przeznaczeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
- Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
- W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiajacy wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarow były w jezyku polskim (jesli wchodza w skład asortymentu).
- Wykonawca obowiazany jest przekazac zamawiajacemu licencje, jak rowniez wszelkie prawa na dostarczone programy, wystawione na rzecz Zamawiajacego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji jezykowej, wraz z dokumentacja w jezyku polskim.
- Wykonawca zobowiazuje sie dostarczyc we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamowienia do siedziby Zamawiajacego. DOSTAWA oznacza dowoz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzen ponosi pełna odpowiedzialnosc za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiazuje sie do usuniecia na własny koszt wszelkich szkod spowodowanych przez Wykonawce i powstałych w trakcie realizacji zamowienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny wzgledem Zamawiajacego za wady przedmiotu zamowienia zmniejszajace jego wartosc lub uzytecznosc i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiazuje sie do ich pokrycia.
- W przypadku stwierdzenia, ze dostarczone produkty: -sa uszkodzone, posiadaja wady uniemozliwiajace uzywanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiajacego lub -nie spełniaja wymagan Zamawiajacego okreslonych w zapytaniu lub -dostarczone produkty nie odpowiadaja opisowi w złożonej ofercie pod wzgledem jakosci, trwałosci, funkcjonalnosci oraz parametrow technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
- W przypadku stwierdzenia ww. okolicznosci w trakcie trwania czynnosci odbiorowych Zamawiajacy ma prawo odmowic odbioru takiego przedmiotu zamowienia, a Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy, na własny koszt.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamowienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakosc, zgodnosc z warunkami technicznymi, jakosciowymi i obowiazujacymi w tym zakresie przepisami.
- Wymagany minimalny termin gwarancji i rekojmi na przedmiot zamowienia (jeśli dotyczy) o ile nie został wskazany w opisie przedmiotu zamowienia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiajacego bez uwag - jeżeli dotyczy.
- Przedmiot zamówienia będzie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę na jego koszt w miejsce wskazanym przez Zamawiającego w placówce przy Ul. Kościuszki 36,74-200 Pyrzyce. Obiekt bez barier architektonicznych, wejście bez stopni, brak konieczności wnoszenia po schodach.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego; w przypadku mebli i kącików tematycznych dodatkowo ich złożenie na miejscu dostawy.
- W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo zwrócić na koszt Wykonawcy produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
- DOSTAWA winna się odbyć w dniu roboczym, w godz.ch uprzednio ustalonych
z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności kompletny przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce.
- Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien udowodnić Zamawiającemu, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest z poszanowaniem zasad horyzontalnych, tym samym Wykonawcy składając ofertę potwierdzają ze została ona przygotowana w poszanowaniu dla zasad horyzontalnych oraz w przypadku wyboru ich oferty realizacja zamówienia nastąpi z poszanowaniem tych zasad tj.:
a) zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach
dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych
dotyczących zasad równościowych;
b) zasady równości kobiet i mężczyzn;
c) zasady zrównoważonego rozwoju;
d) zasady ,,nie czyń poważnych szkód" (DNSH - Do Not Significant Harm) oraz z przestrzeganiem Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej (KPP) oraz Konwencji ONZ o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON).
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana z poszanowaniem dla środowiska, w tym Wykonawca zadba o minimalizację odpadów w zakresie opakowań przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający jest organem prowadzącym dla placówki oświatowej, której dotyczy przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia jest związany z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną / edukacyjną w tej placówce.
- Zamawiający nie jest płatnikiem VAT.
Okres gwarancji
nie dotyczy

CPV: 39161000-8, 39531000-3, 39161000-8, 39162100-6, 37520000-9, 39161000-8, 45421146-9, 30192000-1, 39221200-9, 39512000-4

Dokument nr: 2024-9803-189146, 1/2024/P

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
pyrzycki
Gmina
Pyrzyce
Miejscowość
Pyrzyce

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
pyrzycki
Gmina
Pyrzyce
Miejscowość
Pyrzyce

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
pyrzycki
Gmina
Pyrzyce
Miejscowość
Pyrzyce

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
pyrzycki
Gmina
Pyrzyce
Miejscowość
Pyrzyce

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
pyrzycki
Gmina
Pyrzyce
Miejscowość
Pyrzyce

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Warunki zmiany umowy
zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca potwierdza, że posiada wymagane uprawnienia.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia ww. warunek. Potwierdza to w załączniku nr 3 - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca potwierdza, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia ww. warunek.
Potwierdza to w załączniku nr 3 - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca potwierdza, że posiada odpowiedni potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia ww. warunek.
Potwierdza to w załączniku nr 3 - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca potwierdza, że posiada odpowiedni potencjał kadrowy do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia ww. warunek.
Potwierdza to w załączniku nr 3 - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca potwierdza, iż sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia ww. warunek.
Potwierdza to w załączniku nr 3 - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z następujących okoliczności:
a) Wykonawców, którzy nie złożyli załącznika nr 3 do niniejszego zapytania - OŚWIADCZENIA o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny, lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia i potwierdza to w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania -OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu
z postępowania.
b) Wykonawców, którzy, z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia.
c) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.):
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia.
d) Wykonawców, wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca
składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia.
e) Wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ogłoszonej w dniu 15 kwietnia 2022 r. w Dzienniku Ustaw pod poz. 835.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia i potwierdza to w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania - OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
f) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie zachodzi ww. przesłanka wykluczenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Załącznik nr 1 z potwierdzeniem spełnienia warunków technicznych poprzez potwierdzenie TAK /ich opisem w kolumnie nr 5 .
b) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy,
c) Załącznik nr 3 - OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz
o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.
d) Pełnomocnictwo dla osób/y podpisujących/cej ofertę, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - poświadczone stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione (jeśli dotyczy).
e) wyciąg z odpowiedniego rejestru (np. CEIDG, KRS itp.) (jeśli dotyczy) w celu identyfikacji osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy,

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-06
Data ostatniej zmiany
2024-05-06 20:07:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C]. 90 pkt. ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Klauzula społeczna [KS]. Zasady oceny kryterium [KS]: zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym do 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C]. 90 pkt. ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Klauzula społeczna [KS]. Zasady oceny kryterium [KS]: zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym do 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C]. 90 pkt. ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Klauzula społeczna [KS]. Zasady oceny kryterium [KS]: zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym do 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C]. 90 pkt. ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Klauzula społeczna [KS]. Zasady oceny kryterium [KS]: zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym do 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zasady oceny kryterium "Cena usługi" [C]. 90 pkt. ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Klauzula społeczna [KS]. Zasady oceny kryterium [KS]: zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym do 10 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Beata Kurowska
tel.: 662003636
e-mail: realizujmymarzenia@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.