Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem urządzeń na plac zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem urządzeń na plac zabaw

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Ludowy Zespół Sportowy Widawa-Psary z siedzibą we Wrocławiu
Psary ul. Główna 12
51-180 Wrocław
powiat: Wrocław
przetargi@wiszniamala.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/923259
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy Wykonawców do złożenia oferty na zadanie
pn.: ,,DOSTAWA wraz z montażem urządzeń na plac zabaw w Psarach, gm. Wisznia Mała".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń na plac zabaw w Psarach, gm. Wisznia Mała obejmująca:
a) urządzenie zabawowe zawierające, co najmniej:
Wieżyczkę zadaszoną, wys. 1,17 m 2 szt., zjeżdżalnia wys. 1,17 m -1 szt. siatkę wspinaczkową -1 szt. mostek (przejście) - 1 szt., zjazd strażacki wys. 1,17 m - 1 szt. huśtawka - 1 szt. ścianka wspinaczkowa - 2 szt.
Słupy nośne z profili stalowych, malowanych proszkowo zabezpieczonych antykorozyjnie . Rury wykonane ze stali nierdzewnej. Ślizgi otwarte ze stali nierdzewnej blacha o grubości min. 2 mm., gięte i walcowane w całości. Płyty boczne z trójwarstwowego polietylenu HDPE lub HPL o grubości min. 13 mm. Zadaszenie z płyty polietylenowej o grubości min 10 mm. Platformy i ściany wspinaczkowe wykonane z płyty HPL antypoślizgowej o grubości min. 12 mm. Uchwyty wspinaczkowe wykonane z polipropylenu. Liny polipropylenowe o średnicy min. 16 mm. Z rdzeniem stalowym. Śruby wykonane ze stali nierdzewnej, osłonięte poliamidowymi nasadkami, konstrukcja huśtawki ze stali galwanizowanej, zawieszenie huśtawki ze stali nierdzewnej, siedzisk z gumy wytłaczanej, łańcuch ze stali ocynkowanej. Wymiary urządzenia min. 6 x 5,4m, strefa bezpieczeństwa max 10,3 x 8,00 m, wysokość całkowita urządzenia min. 2,9 m, wysokość swobodnego upadku ok. 2,0 m.
Przykładowa wizualizacja graficzna:
b) zestaw wspinaczkowy zawierający co najmniej:
Wieża -1 szt., wieża z dwoma ruchomymi podestami - 2 szt., zjeżdżalnia rurowa (typu poręcz) -1 szt. wejście siatkowe pochyłe -1 szt. przejście drabinkowe łukowe -1 szt., zjazd strażacki -1 szt. siatka wspinaczkowa -1 szt. drabinka - 2 szt., wirująca huśtawka - 1 szt.
Słupy nośne ze stali galwanizowanej, malowanych proszkowo zabezpieczonych antykorozyjnie. Nasadki poliamidowe. Rury wykonane ze stali nierdzewnej. Platformy z płyty HPL antypoślizgowej o grubości min. 12,5 mm. Uchwyty łączące platformę ze słupami z poliamidowe. Liny polipropylenowe o średnicy min. 16 mm. z rdzeniem stalowym. Śruby wykonane ze stali nierdzewnej, osłonięte poliamidowymi nasadkami, Wymiary urządzenia min. 10,8 x 6,8 m, strefa bezpieczeństwa max 14,2 x 10,2 m, wysokość całkowita urządzenia min. 3,4 m, wysokość swobodnego upadku ok. 3,00 m.
Przykładowa wizualizacja graficzna:
c) ławka solarna
Wymiary:
- wysokość całkowita: 72 cm +/- 2cm
- wysokość siedziska: 45 cm
- szerokość całkowita (ze stojakami rowerowymi): 330 cm
- szerokość: 278 cm +/- 2 cm
Wyposażenie
- min. 2 porty ładowania USB A quick charge
- oświetlenie
- ładowarka indukcyjna
- stojaki rowerowe min. 2 stanowiska
- min. moc paneli fotowoltaicznych: 100 W
- pojemność akumulatorów: min. 36 Ah
- temperatura pracy: -20°C - 60°C
Materiał
- stal węglowa
- drewno europejskie iglaste
- panel - szkło czarne
Przykładowa wizualizacja graficzna:
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy ustanowienie na własny koszt kierownika budowy oraz dostarczenie inwentaryzacji geodezyjną, oświadczenie kierownika budowy oraz geodety o zgodności wykonania prac zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.

Dokument nr: 2/2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/923259
Oferta musi być złożona do 10.05.2024 r. do godz. 10:00 w formie:
a) dokumentu elektronicznego: skan podpisanej oferty przesłanej na adres poczty: przetargi@wiszniamala.pl tytułem: ,,DOSTAWA wraz z montażem urządzeń na place zabaw urządzeń w Psarach, gm. Wisznia Mała". Z napisem: UWAGA!! NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM do 10.05.2024 r. do godz. 10:30

Miejsce i termin realizacji:
6. Miejsce dostawy i montażu: Psary, Ul. Parkowa, dz. nr 199/6
1. Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny robót. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy i nie jest obowiązkowa oraz nie ma obowiązku uczestniczenia w niej przedstawiciela Zamawiającego.
5. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania.
2. Warunki płatności:
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
b) oferta musi zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta musi obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
c) cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie ewentualne opłaty, wszystkie podatki łącznie z podatkiem od towarów i usług. Podana cena jest obowiązująca w okresie trwania umowy.
d) otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępni wykonawcom zestawienie ofert.
VII. Kryteria oceny ofert: Cena-100%
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania korekty oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w złożonych ofertach.
3. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, bez podawania przyczyn.
4. Wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy zobowiązani są wnosić najpóźniej do 3 dni przed terminem otwarcia ofert w taki sposób, że mógł on zapoznać się z ich treścią za pośrednictwem: przetargi@wiszniamala.pl.
5. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
6. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania i złożenia oferty.
IX. Wykonawca składając ofertę, jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.2. Zamawiający dopuszcza na etapie składania oferty załączyć kserokopię/skan pełnomocnictwa.
4. inne (jeśli dotyczy).
X. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
1. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialne jeżeli zostało złożone do oferty jako kserokopia lub skan.

Uwagi:
XII. Informacje RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Stowarzyszenie Ludowy Zespół Sportowy Widawa-Psary z siedzibą we Wrocławiu, Psary ul. Główna 12, 51-180 Wrocław.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
o - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
o - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
o - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.