Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa gadżetów, materiałów promujących rodzicielstwo zastępcze

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa gadżetów, materiałów promujących rodzicielstwo zastępcze

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie
ul. Pocztowa 9
11-400 Kętrzyn
powiat: kętrzyński
tel./fax (89) 751 09 00
justyna.delezuch@pcprketrzyn.nazwa.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Kętrzyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax (89) 751 09
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
realizowane w ramach projektu pn. ,,Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej poprzez wsparcie systemu rodzinnych form pieczy w Powiecie Kętrzyńskim" w ramach Działania 9.9: System pieczy zastępczej, Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów/materiałów promujących rodzicielstwo zastępcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Namiot reklamowy:
a) projekt (w tym: umieszczenie grafiki, hasła promocyjnego, danych adresowych i kontaktowych wskazanych przez Zamawiającego). Zamieszczenie: znaku Funduszy Europejskich, znaków barw Rzeczypospolitej Polskiej, znaku Unii Europejskiej, oficjalnego logo województwa warmińsko-mazurskiego, Powiatu Kętrzyńskiego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie. Ostateczny kształt projektu wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
b) wymiary namiotu : 300 cm x 300 cm,
c) 3 x ściany boczne,
d) 1 x dach z okapem,
e) na dachu, okapie i ściankach logotypy wymienione w pkt a.
fj elementy niezbędne do zabezpieczenia namiotu na stanowisku (na gruncie twardym i miękkim): obciążniki, szpilki, śledzie itp.,
g) pokrowiec/torba transportowa na namiot,
h) ilość: 1 sztuka.
i) okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy.
2. Rollup zewnętrzny z wydrukiem:
a) projekt (w tym: umieszczenie grafiki, hasła promocyjnego, danych adresowych i kontaktowych wskazanych przez Zamawiającego). Zamieszczenie: znaku Funduszy Europejskich, znaków barw Rzeczypospolitej Polskiej, znaku Unii Europejskiej, oficjalnego logo województwa warmińsko-mazurskiego, Powiatu Kętrzyńskiego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie. Ostateczny kształt projektu wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
b) wymiary rollupu: minimum 85 cm x 100 cm,
c) aluminiowe listwy podtrzymujące wydruk,
d) dwie stopy zapewniające stabilność konstrukcji,
e) nadruk jednostronny wykonany technologią cyfrową,
f) konstrukcja wielokrotnego użytku,
g) stabilny, odporny na wiatr do 38 km/h,
h) odporny na promieniowanie UV, opady, temperaturę,
i) maszt typu bungee;
j) szpikulce do przymocowania systemu do gruntu;
k) pokrowiec/torba,
1) ilość: 2 sztuki.
m) okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy.
3. Leżaki reklamowe z grafiką:
a) minimalne wymiary złożonego leżaka (na płasko): szer. 56 cm, dł. 125 cm,
b) grafika: tak jak pkt la
c) udźwig do 120 kg,
d) wykonany z drewna impregnowanego (preferowane drewno bukowe), elementy stelaża zaokrąglone,
e) zabezpieczenie przed złożeniem w trakcie użytkowania,
f) elementy ruchome łączone za pomocą metalowych nitów,
g) tkanina siedziska: poliestrowa min. 220g/m2,
h) kolor: do uzgodnienia
i) nadruk kolorowy metodą sublimacji (fuli color) j) ilość: 10 sztuk,
k) gwarancja: min. 12 miesięcy.
4. Trybuna Lada Pop Up (stojak promocyjny):
a) wymiary: 91 x 93 x 44 cm,
b) grafika: tak jak w pkt la
c) lakierowany blat, kształt blatu: dowolny,
d) solidny aluminiowy stelaż,
e) grafika drukowana na panelu PCV,
f) torba transportowa w zestawie,
g) ilość: 1 sztuka,
h) gwarancja: min. 12 miesięcy.
5. Breloki metalowe:
a) materiał: metal,
b) wymiary: minimum 35 x 38 x 3 mm
c) znakowanie produktu: grawerowanie na powierzchni breloka - znak Funduszy Europejskich, znaków barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Unii Europejskiej, oficjalnego logo województwa warmińsko-mazurskiego, Powiatu Kętrzyńskiego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie
d) ilość: 200 sztuk.
6. Cukierki promocyjne:
a) cukierki typu krówki mleczne z terminem przydatności do spożycia nie mniejszym niż 4 miesiące od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
b) opracowanie projektu graficznego i wykonanie opakować jednostkowych cukierków wraz ze znakowaniem produktów tak jak w pkt 5c.
c) ilość: 10 kg.

Dokument nr: PCPR.0404.5.2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: justyna.delezuch@pcprketrzyn.nazwa.pl do dnia 14 maja 2024 r. do godz. 10:00 z dopiskiem: ,,Odpowiedź na zapytanie ofertowe- gadżety promocyjne". Dokumenty składane e-mailem muszą być podpisane przez osoby upoważnione i zeskanowane z podpisami.
Tak złożone oferty muszą znaleźć się w skrzynce odbiorczej wskazanej przez Zamawiającego do dnia 14 maja 2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia do dnia 17 maja 2024 r.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5) niepozostawaniu w stanie likwidacji lub upadłości - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony lub aktualizowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dodatkowe warunki:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego..
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu
z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
V. Kryteria wyboru oferty: cena (100 %).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj.
- koszt przedmiotu zamówienia (namioty reklamowe, rollupy zewnętrzne, leżaki reklamowe, trybuna Pop Up, breloki, cukierki),
- opracowanie graficzne,
- przygotowanie do druku,
- nadruk,
- dostarczenie gotowych artykułów do siedziby Zamawiającego.
VI. Warunki płatności:
Wynagrodzenie będzie płacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), wypełniony czytelnie, w języku polskim, cenę brutto należy podać w polskich złotych. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4) Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania.
5) Oferta powinna zawierać:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2
c) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych- Załącznik nr 3
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG lub KRS).
e) Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
f) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
2. Składanie ofert dodatkowych.
a) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, b) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach VIII. Informacje dodatkowe:
1. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania, a szczególnie w przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przyznać na realizację zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
4. Nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy.
5. Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie oferty przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dla osoby, której dane są przetwarzane w ramach realizacji Projektu
W związku z Państwa udziałem w realizacji Projektu, świadczeniem pracy, wykonywaniem, świadczeniem lub dostarczeniem robót, usług lub produktów w ramach Projektu/złożeniem oferty w ramach Projektu pn. ,,Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej poprzez wsparcie systemy rodzinnych form pieczy w Powiecie Kętrzyńskim." (nr Projektu FEWM.09.09-IZ.00-0008/23) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), informuję iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją ww. Projektu jest Powiat Kętrzyński, ul. Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn - realizator Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie, ul. Pocztowa 9, 11-400 Kętrzyn będący Beneficjentem tego Projektu (dalej: Beneficjent).
2. Beneficjent powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: i od@pcprketrzyn .p 1
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oznacza to, że Państwa dane osobowe są niezbędne do wypełnienia przez Beneficjenta obowiązków prawnych ciążących na nim w związku z realizacją ww. Projektu. Wspomniane obowiązki prawne ciążące na Beneficjencie w związku z realizacją ww. Projektu określone zostały Umową o dofinansowanie Projektu nr FEWM.09.09-IZ.00-0008/23-00 oraz przepisami m.in. w niżej wymienionych aktach prawnych:
1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
2) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013,
3) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności,
4) Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (dalej: ustawa wdrożeniowa).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu wykonania przez Beneficjenta określonych prawem i Umową o dofinansowanie Projektu nr FEWM.09.09-IZ.00-0008/23-00 obowiązków w związku
z realizacją Projektu nr FEWM.09.09-IZ.00-0008/23 pn. ,,Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej poprzez wsparcie systemy rodzinnych form pieczy w Powiecie Kętrzyńskim."
5. Państwa dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa są udostępniane uprawnionym podmiotom i instytucjom, w tym wskazanym w art. 89 ustawy wdrożeniowej, w szczególności:
1) Ministrowi właściwemu ds. rozwoju regionalnego - Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
2) Ministrowi właściwemu ds. finansów publicznych - Ministrowi Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa,
3) Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 - Zarządowi Województwa Warmińsko-Mazurskiego, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn,
4) Instytucji Pośredniczącej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021 -2027 - Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Olsztynie, ul. Głowackiego 28, 10-448 Olsztyn,
5) Instytucji Audytowej - Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa,
6) w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań wynikających z przepisów tej ustawy, oraz Państwa dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotom (o ile dotyczy), które na zlecenie Beneficjenta uczestniczą w realizacji Projektu.
6. Państwa dane osobowe mogą zostać powierzone lub udostępnione także specjalistycznym podmiotom realizującym badania ewaluacyjne, kontrole i audyty w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, w szczególności na zlecenie Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 lub Beneficjenta.
7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
9. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w art. 87 ust. 1 ustawy wdrożeniowej.
10. W każdym czasie przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania. Natomiast prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu, przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art. 17-22 RODO.
11. Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania będzie równoznaczna z brakiem możliwości udziału w realizacji Projektu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.