Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac elektroinstalacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac elektroinstalacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kaliszu
Plac Świętego Józefa 5
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel. (62) 501-42-53, fax (62) 757-26-22., tel. 062 501 42 56
nieruchomosci@powiat.kalisz.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 501-42-53,
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł,
przeprowadzony w trybie zapytania ofertowego
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac elektroinstalacyjnych w następujących
budynkach:
1) Budynek mieszkalny położony w Turku, Ul. Kolejowa 3 działka nr 374/1 obręb
Turek B. Budynek parterowy o pow. ok 70 m2 .W ramach realizacji przedmiotowego
zamówienia wykonane zostaną m.in.:
a) Zakup materiałów
b) Wymiana rozdzielni głównej budynku
c) Montaż brakującego gniazdka 220v
d) Wykonanie niezbędnych pomiarów po zakończeniu prac oraz sporządzenie
protokołu
2) Budynek dworca z częścią mieszkalną położony w Zbiersku Cukrowni 54 działka
nr 194/5, gm. Stawiszyn. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia
wykonane zostaną m.in.:
a) Zakup materiałów
b) Montaż brakującego gniazdka 220 v w lokalu 54/1
c) Montaż brakującego gniazdka 220 v w części administracyjnej
3) Budynek mieszkalny w m. Lisków Ul. Leśna 1, działka nr 188/7. W ramach realizacji
przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną m.in.:
a) Zakup materiałów
b) Montaż brakującego gniazdka 220 v w lokalu 1/1
c) Naprawa oświetlenia na klatce schodowej
d) Wykonanie niezbędnych pomiarów po zakończeniu prac oraz sporządzenie
protokołu
4) Budynek mieszkalny 2 kondygnacyjny położony w m. Opatówek Ul. Ludowa 4
a) Montaż brakującego gniazdka 220 v w lokalu 4/1
2. Zaleca się dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem
niniejszego zamówienia, w celu pozyskania wszelkich informacji, które mogą być
niezbędne w przygotowaniu oferty.
3. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeń
niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym
zakresie i na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi
umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe.
Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunie
urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się
do użytkowania.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie
i sprzątanie odpadów.
7. Od daty rozpoczęcia robót do daty odbioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie
odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane
do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wynagrodzenie płatne będzie jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego
całości zleconych robót.
9. Rozliczenie końcowe za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi, na podstawie faktury VAT
wystawionej przez Wykonawcę, za realizację całości zamówienia.
10. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne w ciągu 14 dni, licząc od dnia
otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, metodą podzielonej płatności (split
payment), wystawionej nie wcześniej niż w dniu odbioru robót.
11. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
12. Przedmiotem odbioru końcowego będzie całość robót
13. Podstawą do rozliczenia robót będących przedmiotem umowy będzie protokół odbioru
końcowego robót.
14. Strony ustalają, że gotowość do odbioru robót Wykonawca zgłosi Zamawiającemu,
osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie.
15. Zgłoszenie o gotowości do odbioru robót, Wykonawca złoży Zamawiającemu nie później
niż następnego dnia roboczego następującego po terminie 30 dni od dnia podpisania
umowy.
16. Po zgłoszeniu gotowości do odbioru robót zostanie przeprowadzony odbiór końcowy,
obejmujący całość robót.
17. Zamawiający przeprowadzi odbiór robót w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania
zgłoszenia gotowości do odbioru.
18. Zamawiający dokona odbioru robót z udziałem Wykonawcy.
19. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na roboty objęte przedmiotem
zamówienia na okres 10 lat.

Dokument nr: GM.272.24.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie i ocena ofert zostanie dokonana po terminie ich składania.

Składanie ofert:
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę
należy
złożyć
w zapieczętowanej
kopercie
oznaczonej
napisem:
,,Zapytanie ofertowe na wykonanie prac elektroinstalacyjnych" w Starostwie
Powiatowym w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, kancelaria pok. Nr 8 (parter), w terminie
do dnia 10 maja 2024 r. do godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
5.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena ofertowa podana w ,,Formularzu oferty" powinna zawierać wszelkie koszty
niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z zapytania
ofertowego jak również w nim nieujęte, a niezbędne do prawidłowego wykonania
zamówienia.
2. Podatek od towarów i usług (VAT) należy doliczyć do końcowej wartości robót netto,
a następnie wartość brutto wpisać do ,,Formularza oferty".
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
4. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy
nie będą podlegały zmianie.
5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich
(PLN).
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca składając ofertę, winien poinformować Zamawiającego, czy wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostaw lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
V. KRYTERIUM WYBORU:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium cena - 100 %
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć:
1) formularz oferty, sporządzony według załącznika nr 1,
2) oryginał, kopię lub wydruk aktualnego wypisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
3) oryginał, kopię lub wydruk aktualnych uprawnień do prowadzenia prac w branży
elektrycznej,
4) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 2.
VII.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie zadania.
2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z wymaganiami zapytania ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków/zapisów niniejszego
zaproszenia w trakcie trwania terminu składania ofert oraz po wyborze oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny na każdym jego etapie, oraz po wyborze oferty.
2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, o przyjęciu oferty decydować będzie
data i godzina faktycznego wpływu oferty.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty/ dokumentów.
6. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana Wykonawcy
faksem, pocztą lub e-mailem.

Uwagi:
XI. DANE OSOBOWE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Kaliski z siedzibą
w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz, nr tel. 62
501 43 01, email: starosta@powiat.kalisz.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych tel. 62 501 42 07, email:
iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji - Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac
Świętego Józefa 5, 62 - 800 Kalisz.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest:
1) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 869),
2) Regulamin udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi lub roboty
budowlane w Starostwie Powiatowym w Kaliszu.
4. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres
przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią
archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres
w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku
z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:
1) przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
2) przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.
z 2018 r. poz. 1330 ze zm.).
3) przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom,
gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
7. Dane osobowe na podstawie których zaproszono Państwa do udziału w postępowaniu
pozyskano ze stron internetowych (źródło publiczne ).
8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnym
do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia
Zamawiający może żądać ich podania.
Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
w postępowaniu /realizacji zamówienia.
9. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane
osobowe mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru
Gospodarczego.
10. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą
następującego uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub
w ramach sprawowania władzy publicznej,
4) prawo do ograniczenia przetwarzanych danych, przy czym przepisy odrębne mogą
wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na
adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnienia
podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwum
zakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.)

Kontakt:
IX. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ POROZUMIEWANIA SIĘ
DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
nieruchomosci@powiat.kalisz.pl.
X. OSOBY DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Adam Janicki - tel. 062 501 42 56, e-mail: nieruchomosci@powiat.kalisz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.