Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
841z dziś
7131z ostatnich 7 dni
23896z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Karczew
ul. Warszawska 28
05-480 Karczew
powiat: otwocki
tel.: (22) 780-65-16, fax. (22) 780-65-36
k.pleskot@karczew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Karczew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (22) 780-65-16
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Rynku w Karczewie, realizowane w ramach zadania pn. ,,Rewitalizacja obszarów Miejskich" Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
I Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn:" Rewitalizacja obszarów miejskich" obejmującego m. in.: budowę i montaż elementów małej architektury, wykonanie utwardzenia terenu, zabiegi pielęgnujące zieleń istniejącą (cięcia pielęgnacyjne i sanitarne), nowe nasadzenia drzew, krzewów i bylin, założenia trawników, rozbudowę instalacji elektrycznej wraz z montażem oświetlenia; przebudowę i remont drogi gminnej Ul. Rynek Zygmunta Starego, budowę chodników i ciągów pieszych, przebudowę i rozbudowę odcinka kanalizacji deszczowej, rozbudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej, wymianę nawierzchni miejsc postojowych. Obszar inwestycji leży na terenie wpisanym do wojewódzkiej ewidencji zabytków. Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24.10.2017r. do wojewódzkiej ewidencji zabytków został włączony układ urbanistyczny miasta Karczewa. Zamawiający dopuszcza ofertę Wykonawcy, który oferuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże jedną lub kilka osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia wymienione w niniejszym punkcie.
Z uwagi na fakt, że przy realizacji zadania, wymagane jest ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wyznacza inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej jako koordynatora czynności na budowie, w tym
zakresu prac związanego z nasadzeniami roślin.
1.1. Zakres prac
Zakres opracowania obejmuje: W granicach pasa drogowego dróg gminnych projektowana jest przebudowa odcinka wschodniej jezdni rynku w zakresie poszerzenia chodnika po stronie zabudowy kosztem zawężenia jezdni do szer. 6,0 m, wykonania dodatkowego chodnika przy jezdni po stronie rynku o szer. 2,0 m. Dla południowej oraz zachodniej jezdni rynku przewidziano remont nawierzchni jezdni oraz przebudowę fragmentu jezdni na łuku do szerokości całkowitej 9,8 m. Po północnej stronie jezdni południowej zaprojektowano poszerzenie fragmentu chodnika do szer. 2,0 m, wykonanie przejścia dla pieszych oraz likwidację istniejącego chodnika na pozostałej długości jezdni. Dla zachodniej jezdni rynku przewidziano przebudowę miejsc postojowych znajdujących się bezpośrednio przy jezdni (13 miejsc postojowych prostopadłych do jezdni, w tym 1 miejsce dla niepełnosprawnych) wraz z chodnikiem za miejscami postojowymi. Istniejący chodnik przy jezdni południowej i zachodniej po stronie zabudowy pozostaje bez zmian. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych z południowo wschodniej jezdni poprzez budowę nowego kolektora kanalizacji deszczowej, wpustów deszczowych oraz studni.
Na terenie inwestycji zostaną wybudowane nowe oprawy oświetleniowe wysokie latarnie, oświetlenie liniowe, projektory. Część opraw będzie na słupach a część w gruncie. Oświetlenie zostanie zasilone z istniejącego słupa linii napowietrznej z obwodu oświetlenia drogowego. Na cele zieleni urządzonej zaprojektowano budowę instalacji zewnętrznej doziemnej. Zaprojektowano ciągi piesze z płyt chodnikowych i nawierzchni mineralnej, posadzki drewniane przy zespołach ławek.
Na skwerze z pomnikiem Orła Białego zaprojektowano nowe nawierzchnie z płyt betonowych, małą architekturę, montaż nowych opraw oświetleniowych oraz nasadzenia zieleni. Zaprojektowano miejsce spotkań lokalnej społeczności z ławkami stolikami, kącikami dla mniejszych grup. Przestrzeń do aktywnego wykorzystania przez dzieci i młodzież. Meble wielofunkcyjne do wykorzystania aktywnego lub odpoczynku, leżaki, murki, ławki, stoliki, altany.
1.2 Podstawowe parametry techniczne Nawierzchnie
Nawierzchnia jezdni 1872 m2
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6 cm
- warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC22 P50/70 gr. 7 cm
- warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr. 15 cm
- warstwa z mieszanki/gruntu stabilizowanego cementem, min Rm= 2,5 MPa gr. 15 cm
Chodniki z płyt betonowych - 265 m2
- warstwa ścieralna płyty betonowe 50x50cm, jasnoszare gr. 7 cm
- podsypka piaskowa gr 3 cm -warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr 15 cm
- warstwa z mieszanki/gruntu stabilizowanego cementem, min Rm= 2,5 MPa gr. 15 cm
Chodniki kostka brukowa betonowa 2078 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, zgodnie ze stanem istniejącym, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
- warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr. 15 cm,
- warstwa z mieszkanki/gruntu stabilizowanego cementem, min. Rm= 2,5 MPa, gr. 15 cm.
Miejsca postojowe
- warstwa ścieralna z kostki betonowej ciemnoszarej ułożonej w jodełkę gr. 8 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 3 cm
- warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 gr. 20 cm
- warstwa z mieszanki/gruntu stabilizowanego cementem, min. Rm+ 2,5 MPa gr. 15 cm
Chodniki z płyt betonowych - 1236,78
; warstwa ścieralna płyty betonowe 50x50cm gr. 6 cm
-podsypka piaskowa gr 3 cm
-warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr 15 cm
-warstwa z mieszanki/gruntu stabilizowanego cementem, min Rm= 2,5 MPa gr. 15 cm
Chodniki oraz ścieżkę ograniczono obrzeżem 8x30 na podsypce piaskowej 3 cm i ławie betonowej C12/15 z oporem. Kolor płyt betonowych i obrzeża jasny szary
Nawierzchnie mineralne - 278,6 m2 ciągi piesze
- nawierzchnia z mieszanki optymalnej gliniasto - żwirowej 0-10 mm 5 cm
- warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 15 cm
- warstwa z mieszanki/gruntu stabilizowanego cementem, min Rm= 2,5 MPa 15 cm Chodniki oraz ścieżkę ograniczono obrzeżem 8x30 na podsypce piaskowej 3 cm i ławie betonowej C12/15 z oporem.
Kolor nawierzchni i obrzeża jasny szary
Nawierzchnia drewniana- 207,48 m2 posadzki przy zespołach ławek
- deski drewniane drobno ryflowane gr 4 cm
- legary 10x10 cm gr 10 cm
- podbudowa : bloczki betonowe gr 12 cm
- podbudowa : żwir zagęszczony mechanicznie gr 40-50
cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych 66-76 cm Obszar przy zabawkach dla dzieci 126,130 m2
- EPDM wylewany Hic gr 1,5 cm
- SBR gr4cm
- warstwa wyrównawcza z klińca 0/31,5 gr 15 cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr 15 cm
- warstwa odsączająca: pospółka gr 10 cm
- obrzeża betonowe 8x30 na podsypce piaskowej gr 3 cm
- obramowanie nawierzchni drewnianej poprzez montaż obrzeża z płaskownika stalowego min StOS o powierzchni ocynkowanej 5x12 mm - 107,60 m Obramowanie obrzeży gumowe 5x25x100 cm, na ławie betonowej C12/15 z oporem. Kolor RAL1021 żółty kadmowy 36,250 m
Elementy małej architektury
Ławki parkowe na murek, ławki parkowe z oparciem i podłokietnikiem, krzesła obrotowe z oparciem i podłokietnikiem, stoliki ogrodowe, altany, stojaki na rowery, kosze na śmieci, betonowe ławki, modułowe ławki, zabawki, pergole, tablice informacyjne Fundamenty pod ławki 49,775 m3
Fundamenty pod mała architekturę 4,056 m3
Zieleń
- ścinanie i karczowanie drzew i krzewów
- sadzenie drzew i krzewów, obsadzenie roślinami cebulkowymi i bylinami -ręczne rozściełanie kory,
- izolacje z geotkaniny, -ręczne wykonanie trawników,
- obsadzenie roślin kwietnikowych w donicach
- założenie i pielęgnacja trawników
Kanalizacja deszczowa
- kanały z rur PVC o śr. zew.315 mm 116m
- kanały z rur o śr. zew 200 mm 52,2 m
- studnie rewizyjne żel o śr. 1200 mm 8 szt.
- studzienki ściekowe o śr. 500 mm 11 szt.
Sieć wodociągowa
- rurociągi z polietylenu niskociśnieniowego śr. 40 mm 34 m
- rurociągi z polietylenu niskociśnieniowego śr. 32 mm 118 m
- studzienki kanalizacyjne PP DN200 o śr. 315 - 425 mm 6 szt. Oświetlenie
- rury osłonowe z DVR 50 303 m
- układanie kabli w rowach kablowych ręcznie - kabel YKYżo 3x2,5 mm 1530 m
- układanie kabli ręcznie- kabel YKYżo 5x2,5 mm 221 m
- układanie kabli w rowach ręcznie - kabel YKYżo 5x6 mm 64 m
- układanie kabli w rowach ręcznie- przewód DMX 3pin ziemny 263m
- układanie kabla do rur osłonowych na słupach - kabel YAKXS 4X25 3 m
- układanie kabla o masie 1.0 km/m na słupach- kabel YAKXS 4x25 7m
- układanie kabla o masie do 1.0 kg/m w rurach, pustkach lub kanałach zamkniętych kabel YAKXS 4x25 10 m
- układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w robach kablowych- kabel YAKXS 4x35 5 m
- słupy oświetleniowe o masie do 250 kg 31 szt.
- montaż wysięgników o ciężarze do 15 kg na słupie 61 szt.
- montaż opraw Zl 16 szt.
- montaż opraw Z2 8 szt.
- montaż opraw Z4 1 szt.
- montaż opraw Z2A 2 szt.
- montaż opraw Z5 2 szt.
- montaż opraw Z2B 1 szt.
- montaż opraw Z3 1 szt.
- montaż latarń parkowych(ogrodowych) na podłożu oprawy Z7 28 kpi
- montaż latarń parkowych(ogrodowych) na podłożu oprawy Z7A 3 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z8 13 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z9 2 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z10 17 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z12 8 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z13 4 kpl -montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z14 1 kpi
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych)oprawy Z15 3 kpi
Szczegółowy opis przedmiotu nadzorowanych robót określają: dokumentacje projektowo-kosztorysowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót.
Dokumentacja projektowa znajduje się pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,161580,b41498f24aeee79bdcccf75360387al2. html

Składanie ofert:
12. Ofertę wraz z pozostałymi załącznikami należy złożyć do dnia 13.05.2024r.do godz. 16:00 elektronicznie na adres k.pleskot@karczew.pl lub w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Karczewie. Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie:,, Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Rynku Z. Starego w Karczewie w ramach zadania ,, Rewitalizacja obszarów miejskich" 13. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia do oferty:
1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego,
2) Potwierdzenia spełnienia warunku, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca/ Inspektor Nadzoru spełni warunek jeżeli:
Każda z ww. osób w okresie 5 lat, przed upływem terminu składania ofert świadczyła usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego, w co najmniej jednym zamówieniu polegającym na a)budowa lub/i przebudowa lub/i remont drogi (ulicy) o nawierzchni jezdni asfaltowej; b)budowa lub/i przebudowa lub/i remont nawierzchni z betonowej kostki brukowej (np.: chodnik; droga/jezdnia; ścieżka rowerowa; ciąg pieszo-jezdny);
c)budowa lub/i rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej lub/i sanitarnej; d)budowa lub/i rozbudowa sieci wodociągowej;
e)budowa lub/i rozbudowa lub/i przebudowa urządzeń małej architektury (np.: zewnętrznej siłowni, placu zabaw itp.) - Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.

Wymagania:
2. Termin wykonania zamówienia :13 miesięcy od dnia podpisania umowy przy czym w tym terminie ma nastąpić zakończenie prac budowlanych oraz przekazanie dokumentacji
powykonawczej. W przypadku zmiany terminu wykonywania robót budowlanych z jakiejkolwiek przyczyny, jak również czasowego wstrzymania robót budowlanych, termin realizacji Umowy zostanie automatycznie przesunięty o czas trwania przeszkód w wykonawstwie robót budowlanych bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia przysługującego Inspektorowi nadzoru. W przypadku zawieszenia wykonywania robót budowlanych Inspektor nadzoru nie będzie pobierał wynagrodzenia za okres zawieszenia robót.
3. Wynagrodzenie
Wynagrodzenie, zaoferowane w Ofercie Wykonawcy, winno obejmować wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane m. in. z wynagrodzeniem personelu Inspektora, sprzętem Inspektora, naradami koordynacyjnymi i inne, a także wszystkie opłaty administracyjne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym (w tym m. in.: koszty związane z organizacją zaplecza operacyjnego Inspektora nadzoru, koszty dojazdów na teren budowy itp.) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów, a w szczególności podatek VAT w wysokości 23% albo składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, które Zamawiający jest zobowiązany uiszczać. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r.( zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej ,, Uchwałą RM" i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej Regulaminem, dostępnymi na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego."
II Obowiązki Inspektora Nadzoru
1. Współpraca z Zamawiającym, Wykonawcą robót oraz Projektantem. 1.2 reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (łącznie cztery Decyzje pozwolenia na budowę), Decyzjami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 29 sierpnia 2023 r. (ostateczne i prawomocne pisma z 19 września 2023 r.) - łącznie cztery Decyzje, z zasadami wiedzy technicznej oraz z podpisaną umową oraz ofertą przetargową wybranego wykonawcy; sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy
2. Każdy wniosek Inspektora Nadzoru lub Wykonawcy robót budowlanych dotyczący zmian w stosunku do rozwiązań opisanych w OPZ i dokumentacji technicznej musi być zaakceptowany przez Zamawiającego.
3. Inspektor nadzoru, będzie dokumentował wykonane roboty budowlane w postaci notatek, dokumentacji fotograficznej; protokołów itp.
4. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej (koordynator) zobowiązany będzie do wizyt na budowie minimum 2 razy w tygodniu.
5. Inspektorzy branżowi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej oraz osoby posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe przy pracach ogrodniczych zobowiązani będą do wizyt na budowie minimum raz w tygodniu w trakcie trwania prac ich dotyczących. Niezależnie od wizyt planowych, Zamawiający ma prawo wezwać doraźnie Inspektora nadzoru na teren budowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dp organizacji raz na 2 tygodnie narad koordynacyjnych z udziałem Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Inspektorów nadzoru.
7. przekazanie wraz z Zamawiającym, Wykonawcy robót budowlanych protokolarnie terenu budowy,
8. zapewnienie pełnego zakresu czynności określonych w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowane
9. reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno -budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Inspektor ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
10. uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących robót budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, odbiorowych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron.
11. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,
12. współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe
doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
13. pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu, a także na każde wezwanie Zamawiającego,
14. weryfikacja wniosków materiałowych Wykonawcy dotyczących materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę do wbudowania pod katem ich zgodności z dokumentacją projektową, kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych bądź niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a następnie kierowanie wniosków materiałowych do ostatecznej akceptacji Użytkownika i Zamawiającego,
15. weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem częściowym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,
16. sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
17. nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,
18. dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru częściowego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
19. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
20. dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych .
21. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad,
22. nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu prac przez wykonawcę robót budowlanych, sporządzanie protokołów konieczności - jeżeli wystąpi taka potrzeba,
23. kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych, niezbędnych do odbioru,
24. nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców robót budowlanych zasad bhp i p.poż.,
25. zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych wtoku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,
26. pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego -niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót budowlanych,
27. uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót budowlanych, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji robót budowlanych z określeniem przyczyn,
28. sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem ich kompletności, treści merytorycznej,
29. zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,
30. analizowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, proponowanych przez Wykonawcę zakresów robót dodatkowych lub zamiennych,
31. do obowiązków Inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Przeglądy gwarancyjne uważa się również za integralna część umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu,
32. kontrolowanie rozliczenia budowy na żądanie Zamawiającego w swoim zakresie,
33. prowadzenie dziennika budowy w swoim zakresie koordynowanie robót, Szczegółowy wykaz zadań dla poszczególnych branż znajduje się w dokumentacji projektowej.
III Istotne warunki zamówienia:
1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem Załącznika Nr 1 - formularz oferty do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym oświadczenie - Załącznik nr 2
wykaz osób ( dot. Wykonawcy, który oferuje kompleksową obsłufie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego wielobranżoweRo - Załącznik nr 4,
kserokopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym
2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
3. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena,
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę.
5. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej
przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
6. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
7. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego
8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Oferentom, którzy złożyli oferty nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu

Kontakt:
Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
Kinga Pleskot, e-mail: k.pleskot@karczew.pl, tel. /22/ 780-65-16 w. 161

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.