Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Gmina Dobiegniew
Obrońców Pokoju 24
66-520 Dobiegniew
powiat: strzelecko-drezdenecki
+48 (95) 76 11 001
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik do zapytania ofertowego i jest dostępna na stronie pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912249
Województwo: lubuskie
Miasto: Dobiegniew
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 (95) 76 11 001
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie."
Zapytanie ofertowe

Dotyczy: pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Przebudowa drogi we wsi Słowin, gmina Dobiegniew- etap II"
Zadanie jest współfinansowane ze środków UE w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1. Przedmiot nadzoru
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik do zapytania ofertowego i jest dostępna na stronie pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912249

(stanowi załącznik nr 10 - OPZ do SWZ na roboty budowalne).
a) Zakres robót budowlanych objętych przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 001412F we wsi Słowin, realizowana na działkach nr: 187/2, 261, 287, 286, 298, obręb 0005 Słowin, gmina Dobiegniew, powiat Strzelecko Drezdenecki, województwo lubuskie. Zakres obejmuje etap II tj. odcinek D3 i D4. Zakres przebudowy obejmuje wykonanie nowych nawierzchni dróg gminnych, budowę chodników dla pieszych, wymianę nawierzchni zjazdów na posesje, budowę miejsc postojowych budowę kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
W ramach inwestycji planuje się wykonać przebudowę dwóch odcinków drogi D3 o długości ok 63 mb oraz odcinka D4 o długości ok. 122 mb.
Decyzja pozwolenia na budowę nr 58/2017 z dnia 20.03.2017r. dla inwestycji ,,Przebudowa drogi we wsi Słowin".
Zakres prac:
- nawierzchnię z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza gr. 8 cm, warstwa ścieralna 4 cm)
- nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm
- nawierzchnię z kostki kamiennej
- humusowanie gr. 10 cm z obsianiem trawy
- oznakowanie pionowe : słupki, znaki
Droga D3 rozpoczyna się skrzyżowaniem z drogą powiatową 1368F km 0+000.00 i kończy skrzyżowaniem z projektowaną drogą gminną D4 km 0+062.28.
Droga D4 rozpoczyna się skrzyżowaniem z drogą powiatową 1368F km 0+000.00 i kończy skrzyżowaniem z projektowaną drogą gminną D3 km 0+121.25.
Parametry projektowanych odcinków:
DROGA D3
- kategoria drogi - droga gminna,
- kategoria ruchu KR2,
- klasa drogi D,
- szerokość jezdni 7,00m + wymagane poszerzenia,
- przekrój uliczny ograniczony krawężnikami betonowymi,
- pochylenie poprzeczne jednostronne 2,0%,
- zjazdy na posesję min 3,5m nie więcej jak szerokość jezdni,
- odwodnienie do projektowanej kanalizacji deszczowej,
- chodnik dla pieszych szerokości 2,0 m
- długość miejsc postojowych 4,5m
- szerokość miejsc postojowych 2,5m
DROGA D4
- kategoria drogi - droga gminna,
- kategoria ruchu KR2,
- klasa drogi D,
- szerokość jezdni 5,00m + wymagane poszerzenia,
- przekrój uliczny ograniczony krawężnikami betonowymi,
- pochylenie poprzeczne jednostronne 2,0%,
- zjazdy na posesję min 3,5m nie więcej jak szerokość jezdni.
Zakres projektu branży sanitarnej obejmuje budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC250 i 200 wraz z uzbrojeniem tj.: studni betonowych i tworzywowych oraz wpustów ulicznych deszczowych betonowych. Kanalizację deszczową projektuje się w układzie grawitacyjnym, sieć kanalizacji deszczowej będzie miała za zadanie odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenów utwardzonych objętych niniejszym opracowaniem z wprowadzeniem ich do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w drodze powiatowej. Sieć kanalizacji deszczowej z uwagi na ukształtowanie terenu, układ sieci i istniejące włączenia zaprojektowano w systemie grawitacyjnym.
Planowane są następujące prace budowlane:
1) Branża drogowa, 2) roboty związane z budową rurociągów.
b) Zakres nadzoru (przedmiot umowy):
1. Wykonawca reprezentuje inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę, przyjętymi zgłoszeniami robót, warunki finasowania, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2. Zapewnienie i powołanie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem branżach adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych (jeśli dotyczy);
3. Organizacja i koordynacja prowadzonych robót;
4. Wyegzekwowanie od WR bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz
przyległego terenu do zaplecza budowy.
5. Wyegzekwowanie od WR prowadzenia prawidłowej obsługi geodezyjnej.
6. Kontrola harmonogramu WR oraz podwykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno- organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania.
7. Koordynacja wykonania robót.
8. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją
projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa,
polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
9. Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika
budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek.
10. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła
wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
11. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac zgodnie z procedurami oraz normami wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
12. Dokumentowanie robót oprócz wpisów do dziennika budowy, zgodnie
z procedurami ISO oraz normami, prowadzenie identyfikacji robót podlegających
zakryciu metodą fotograficzną (cyfrową) polegającą na bieżącym dokumentowaniu każdej czynności budowlanej przed jej zakryciem i która stanowi dokument potwierdzający prawidłowe wykonanie robót.
13. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów
konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu
uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego.
14. Przeprowadzanie odbioru robót zanikających ( ulegających zakryciu ) i odbiorów
częściowych ( etapowych) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych
instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnych z harmonogramem
rzeczowo-finansowym realizacji zadania.
15. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robot z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji.
16. Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji.
17. Koordynowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno- instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbiorowych.
18. Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy
udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia.
19. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek.
20. Przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego i odbiorów częściowych:
- potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru częściowego
i odbioru końcowego,
- skompletowanie dokumentacji powykonawczej,
- wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru
końcowego, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników
procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze
sporządzeniem protokołu.
21. Przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych
dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej.
22. Pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach
dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego (WR,
podwykonawcy).
23. Wykonawca kompletuje i kontroluje wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru.
24. Wykonawca uczestniczy we wszystkich odbiorach robót i przygotowuje wraz z Zamawiającym z dokonanych czynności stosowne protokoły odbioru.
25. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w spotkaniach koordynacyjnych.
26. Zamawiający wymaga aby Inspektor nadzoru uczestniczył na budowie podczas robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, oraz na każde wezwanie zamawiającego (szacuje się że zamawiający nie wezwie inspektora nadzoru więcej niż 10 razy).
27. Umowa zostaje zawarta na czas realizacji Inwestycji do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego oraz oddania obiektu do użytkowania i rozliczenia inwestycji.

Dokument nr: RKG.7011.5.2024.ES

Składanie ofert:
1. Oferty należy złożyć do dnia 16.05.2024 r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
28. Szacowany czas realizacji robót budowlanych: 330 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
2. KRYTERIA OCENY OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena oferty brutto.
2. Oferta złożona po terminie składania ofert, nie podlega ocenie.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY
1) Oferta winna zawierać:
a) Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 1 do zapytania,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do zapytania,
c) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych - zał. Nr 3 do zapytania.
d) kopie / scany dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem dot. przynależności do odpowiedniej izby.
2) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim - mailem na adres: e.szymanowska@dobiegniew.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie, ul. Obrońców Pokoju 24, 66-520 Dobiegniew (decyduje data wpływu do Urzędu).
3) Oferta (oraz załączniki do niej) musi być podpisana (podpis i imienna pieczątka lub czytelny podpis) przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną dopuszcza się złożenie skanów dokumentów.
4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
5) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.

Uwagi:
8. INFORMACJE RODO
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Dobiegniew reprezentowany przez Burmistrza, (adres: 66-520 Dobiegniew ul. Obrońców Pokoju 24, tel. 95 76 11 001, e-mail: urzad@dobiegniew.pl)
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.