Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa mebli

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta
Nowodworskiego 9-13
89-500 Tuchola
powiat: tucholski
537676568
m.golebiewska@tltuchola.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189347
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
Wadium: ---
Nr telefonu: 537676568
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - KPO/22/1/BCU/W/0022 Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo

Część 1
Część I Meble

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli w przedsięwzięciu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo". Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli kompletnych, skręconych.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I Meble
- ławka pojedyncza - 20 szt.
- krzesło konferencyjne - 20 szt.
- ławka dwuosobowa - 10 szt.
- krzesło do ławki - 20 szt.
- stoły konferencyjne - 4 szt.
- krzesło do biurka - 2 szt.
- biurko - 2 szt.
- szafa biurowa - 2 szt.
- szafa biurowa z regałami 1725x760x415 mm (+/- 2%) - 2 szt.
- szafa biurowa z regałami 1325x760x415 mm (+/- 2%) - 2 szt.
- szafa biurowa z drzwiami przesuwanymi 1325x1200x415 (+/- 2%) - 2 szt.
- szafa biurowa z drzwiami przesuwanymi 925x1200x415 (+/- 2%) - 2 szt.
- wieszak na ubrania naścienny - 3 szt.
1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (określenie nazwy artykułu, opis jego wymaganych właściwości, jednostka miary, ilość, kolor itp.) zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przybliżony termin realizacji zamówienia: czerwiec 2024 r., po uzgodnieniu dokładnego terminu z zamawiającym.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, Nowodworskiego 9-13, 89 - 500 Tuchola
4. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
5. Wykonawca powinien dostarczyć zaoferowany sprzęt jedną dostawą, której godz. i data zostanie ustalona z Zamawiającym na minimum 3 dni przed planowaną dostawą.
6. Towary dostarczane w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem i spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
8. DOSTAWA obejmuje koszt transportu mebli, wniesienie na miejsce wskazane przez zamawiającego oraz skręcenie na koszt wykonawcy.
9. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności wykonawcy i zamawiającego.
Okres gwarancji
minimum 24 miesiące

Część 2
Część II Meble kuchenne

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli w przedsięwzięciu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo". Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli kompletnych, skręconych.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część II Meble kuchenne
- szafka kuchenna pod zlewozmywak 80 - 1 szt.
- szafka kuchenna górna ociekowa 80 - 1 szt.
- szafka kuchenna dolna szufladowa 60 - 1 szt.
- szafka kuchenna górna 60 - 2 szt.
- szafka kuchenna dolna 80 - 1 szt.
- szafka kuchenna górna 80 - 2 szt.
- blat kuchenny - 2 szt.
UWAGA! Wszystkie zaproponowane przedmioty zamówienia muszą być spójne wizualnie i tworzyć komplet.
1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (określenie nazwy artykułu, opis jego wymaganych właściwości, jednostka miary, ilość, kolor itp.) zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przybliżony termin realizacji zamówienia: czerwiec 2024 r., po uzgodnieniu dokładnego terminu z zamawiającym.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, Nowodworskiego 9-13, 89 - 500 Tuchola
4. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
5. Wykonawca powinien dostarczyć zaoferowany sprzęt jedną dostawą, której godz. i data zostanie ustalona z Zamawiającym na minimum 3 dni przed planowaną dostawą.
6. Towary dostarczane w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem i spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
8. DOSTAWA obejmuje koszt transportu mebli, wniesienie na miejsce wskazane przez zamawiającego oraz skręcenie na koszt wykonawcy.
9. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności wykonawcy i zamawiającego.
Okres gwarancji
minimum 24 miesiące

Część 3
Część III Meble warsztatowe

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli w przedsięwzięciu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo". Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli kompletnych, skręconych.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część III Meble warsztatowe
- stół warsztatowy - 2 szt.
- regał warsztatowy - 2 szt.
- szafa warsztatowa - 1 szt.
- szafa ubraniowa - 1 szt.
- stół warsztatowy - 2 szt.
- szafa warsztatowa - 1 szt.
1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (określenie nazwy artykułu, opis jego wymaganych właściwości, jednostka miary, ilość, kolor itp.) zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przybliżony termin realizacji zamówienia: czerwiec 2024 r., po uzgodnieniu dokładnego terminu z zamawiającym.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, Nowodworskiego 9-13, 89 - 500 Tuchola
4. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
5. Wykonawca powinien dostarczyć zaoferowany sprzęt jedną dostawą, której godz. i data zostanie ustalona z Zamawiającym na minimum 3 dni przed planowaną dostawą.
6. Towary dostarczane w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem i spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
8. DOSTAWA obejmuje koszt transportu mebli, wniesienie na miejsce wskazane przez zamawiającego oraz skręcenie na koszt wykonawcy.
9. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności wykonawcy i zamawiającego.
Okres gwarancji
minimum 24 miesiące

CPV: 39000000-2, 39150000-8, 39000000-2, 39150000-8, 39000000-2, 39150000-8

Dokument nr: 2024-58359-189347, KPO/22/1/BCU/W/0022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
tucholski
Gmina
Tuchola
Miejscowość
Tuchola

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
tucholski
Gmina
Tuchola
Miejscowość
Tuchola

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
tucholski
Gmina
Tuchola
Miejscowość
Tuchola

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
a) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następu-jące warunki:
i) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowa-niu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
ii) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Zmiana umowy w sprawie zamówienia jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza wa-runki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pier-wotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynika-jący z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w lit. b.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści postanowień umowy/zamówienia w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem, iż zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zmiany mogą być dokonane w następującym zakresie i z wystąpieniem okoliczności uzasadniają-cych ich wprowadzenie:
a. ilości sztuk zakupywanego sprzętu
b. jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT
Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, która powinna zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany
c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane - pod rygorem nieważności - wyłącznie w for-mie aneksu podpisanego własnoręcznie lub podpisem elektronicznym przez obie Strony i mogą zo-stać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z obowiązującym prawem.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
1) formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
2) oświadczenia oferenta dot. ochrony danych osobowych, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W zapytaniu ofertowym nie może brać udziału:
1) oferent, który w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządził Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonał lub nienależycie wykonał zobowiązanie wobec Zamawiającego, chyba że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
2) oferent, który w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylił się od podpisania umowy z Zamawiającym mimo wyboru jego oferty;
3) oferent, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiada uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń zgodnie z warunkami udziału w nin. postępowaniu bądź znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia;
4) oferent powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnie-je uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
5) oferent podlegający wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ustawy Pzp,
6) oferenci wykluczeni na podstawie przepisów o charakterze sankcyjnym, wpływających na ograniczenie finansowego wspierania podmiotów związanych z Federacją Rosyjską, tj.:
a. oferenci oraz uczestnicy konkursu wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b. oferenci oraz uczestnicy konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu usta-wy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terrory-zmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w roz-porządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na pod-stawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c. oferenci oraz uczestnicy konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i roz-porządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3
d. rosyjscy wykonawcy i podwykonawcy - na podstawie rozporządzenie (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
e. oferenci wymienieni w Komunikacie Komisji ,,Tymczasowe kryzysowe ramy środków pomocy państwa w celu wsparcia gospodarki po agresji Rosji wobec Ukrainy" (Dz. U. UE C 131 z 24.3.2022 str. 1),
f. oferenci wymienieni w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-08
Data ostatniej zmiany
2024-05-08 12:54:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena całkowita zamówienia brutto - waga 100%

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena całkowita zamówienia brutto - waga 100%

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena całkowita zamówienia brutto - waga 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Małgorzata Gołębiewska
tel.: 537676568
e-mail: m.golebiewska@tltuchola.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.