Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa pielęgnacji i utrzymania nasadzeń zieleni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa pielęgnacji i utrzymania nasadzeń zieleni

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: INTERFERIE S.A
Ul. Chojnowska 41
59-220 Legnica
powiat: Legnica
tel. 76 749 54 00, tel. 605 578 725,, tel. 601 313 086
interferie@interferie.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 749 54 00, t
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot zamówienia:
Usługa pielęgnacji i utrzymania nasadzeń zieleni w okresie marzec - listopad każdego roku trwania
umowy w Sanatorium Uzdrowiskowym ARGENTYT, Ul. Wydmowa 17, 76-156 DĄBKI (woj.
zachodniopomorskie), na działce nr 70/13, w określonych sektorach oznaczonych na Planie
Zagospodarowania Terenu :
Sektor 1 - od drogi wjazdowej do SU Argentyt do końca strefy wejścia głównego - 226 m2,
Sektor 2 - teren przy łączniku pomiędzy budynkiem Argentyt i budynkiem Sylwia - 646 m2,
Sektor 3 - strefa przy Bazie Zabiegowej licząc od chodnika do Bazy Zabiegowej do prawego naroża BZ -
899 m2
Sektor 4 - od prawego naroża Bazy Zabiegowej do budynku technicznego (do chodnika pomiędzy
budynkiem technicznym a BZ) - 729 m2
Łączna suma powierzchni terenów zielonych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia - 2500 m2
Na terenie powyższych sektorów znajdują się następujące rośliny nasadzone w miesiącach październik-
listopad 2021 r.
Sektor Nazwa Ilość
1
miskanty 85
rozplenice 85
wydmuchrzyca 85
kostrzewa 85
trawa pampasowa 10
stipa 85
trzcinnik 85
turzyca 85
lawenda 85
drzewka "bonzai" 1
2
miskanty 139
rozplenice 139
kocimiętka 139
szałwia 139
wrzosy 139
wrzoścce 139
oregano 139
macierzanka 139
rozchodniki 139
lawenda 139
irga 139
lonicera 139
śnieguliczka 139
berberys 139
3
miskanty 173
rozplenice 173
kocimiętka 173
szałwia 173
wrzosy 173
wrzoścce 173
oregano 173
macierzanka 173
rozchodniki 173
lawenda 173
irga 173
lonicera 173
śnieguliczka 173
berberys 173
hortensja 173
tawuła 173
jałowiec 173
kosodrzewina 173
4
miskanty 219
rozplenice 219
irga 219
lonicera 219
śnieguliczka 219
berberys 219
hortensja 219
tawuła 219
jałowiec 219
kosodrzewina 219
III. Szczegółowy zakres prac pielęgnacyjnych:
1. nawożenie,
2. przycinanie,
3. odchwaszczanie,
4. pielenie,
5. spulchnianie ziemi,
6. grabienie,
7. zapobieganie przemarznięciu i uschnięciu roślin,
8. zabezpieczenie przeciwko chorobom grzybowym i szkodnikom,
9. uzupełnianie nasadzeń - na warunkach dodatkowego wynagrodzenia za sadzonki, po
wcześniejszym uzgodnieniu cen sadzonek z Zamawiającym, pod warunkiem, że
konieczność uzupełnienia nasadzeń nie wystąpiła z winy Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie powyższych prac wraz z niezbędnymi do tego środkami, a
także wszelkie inne czynności i nakłady na przygotowanie i realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby powyższe prace pielęgnacyjne były wykonywane na terenie wszystkich 4
sektorów nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.
IV. Zastrzeżenia:
1. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu, unieważnienia przetargu
w całości lub części bez podania przyczyn jak również do swobodnego wyboru oferty. Udział
w postępowaniu nie stanowi podstaw do jakichkolwiek roszczeń ze strony Oferenta
w stosunku do Zamawiającego.
4. Do prowadzonego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.).
V. Lokalizacja :
Miejscowość : Dąbki
Gmina : Darłowo
Nr działki : 70/13

Składanie ofert:
XII. Termin i miejsce składania ofert.
Oferty należy składać do dnia 17.05.2024 r. do godz. 15.00
Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adresy e-mailowe:
interferie@interferie.pl
jerzy.dziewiecki@interferie.pl
Oferty pisemne należy przesłać w wyżej wskazanym terminie na adres:
INTERFERIE SA
Ul. Chojnowska 41
Legnica

Miejsce i termin realizacji:
VI. Planowany termin rozpoczęcia zamówienia : od miesiąca maja 2024 r.
Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę na okres 2 lub 3
lat.

Wymagania:
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia.
2. Gwarantują wysoką jakość zleconej usługi.
3. Gwarantują bezpieczeństwo gości w trakcie realizacji usługi poprzez właściwą organizację i
oznakowanie miejsca robót.
4. Posiadają polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. w zakresie przedmiotu
zlecenia.
5. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Oferent musi dysponować odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi oraz uprawnionymi
do wykonania zamówienia.
7. Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości.
8. Oferent musi oświadczyć, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje
się zawrzeć z Zamawiającym umowę.
9. Wymaga się, aby Oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Oferentów w postępowaniu przetargowym.
Oferent ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty.
11. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą
osobowości prawnej.
12. Oferent musi gwarantować wymagany poziom jakości wykonania przedmiotu oferty poprzez
posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
13. Zamawiający może wezwać Oferenta, którego oferta została najwyżej oceniona lub innych
Oferentów zakwalifikowanych do dalszej części postępowania, do złożenia w wyznaczonym
terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów
potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, w szczególności:
a. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnego
(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert)
odpisu z właściwego dla jednostki gospodarczej rejestru albo ewidencji w celu
udokumentowania prawa do prowadzenia działalności gospodarczej oraz statusu
jednostki;
b. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnych
(wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert)
zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego)
potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
c. oryginał pełnomocnictwa - w sytuacji działania przez pełnomocnika;
14. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Oferent nie posiada wymaganych
zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Oferenta w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Oferenta może mieć wpływ na możliwości realizacji
przedmiotowego zamówienia.
Podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu
Wykluczeniu podlega Oferent:
1. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub
sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo
restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem
wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację
majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy
z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późniejszymi
zmianami);
2. który zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
3. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
4. który w razie konieczności nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą;
5. w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd
przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w
postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych
dokumentów.
6. który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd
Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. który z innymi podmiotami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą
stosownych środków dowodowych;
8. który został wykluczony z postępowania, a jego oferta nie jest rozpatrywana i uznaje się ją za
odrzuconą;
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Oferenta, podając
uzasadnienie.
IX. Wymagania:
1. Doświadczenie w realizacji podobnych do przedmiotu przetargu zadań w okresie ostatnich 3 lat.
2. Wskazana jest wizja lokalna przed złożeniem oferty; Oferent ponosi odpowiedzialność za
nierzetelne przygotowanie oferty i wycenę wynagrodzenia z powodu nie dokonania wizji oraz z
innych przyczyn po stronie Oferenta.
X. Warunki składania ofert
1. Obowiązkowy skład oferty:
1.1. Formularz Ofertowy ,
1.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę uprawnionych do składania oświadczeń woli
chyba, że uprawnienia wynikają z rejestru handlowego, ewidencji działalności gospodarczej,
umowy spółki cywilnej (oryginał lub kopia potwierdzona przez Oferenta),
1.3 Potwierdzenie posiadanych doświadczeń w realizacji podobnych do przedmiotu przetargu
zadań w okresie ostatnich 3 lat w formie wykazu i referencji - Doświadczenie Oferenta (Tabela),
1.4 Kopia polisy ubezpieczeniowej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. w zakresie przedmiotu
zlecenia.
2. Forma oferty:
2.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pismem czytelnym.
2.2. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej wiadomość należy
zatytułować następująco: ARGENTYT_PIELĘGNACJA ZIELENI
2.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania firmy. Wszystkie dokumenty wydrukowane na podstawie przesłanych plików
edytowalnych - muszą zostać opieczętowane oraz podpisane.
INTERFERIE S.A. www.interferie.pl tel. 76 749 54 00 REGON 390037417
ul. Chojnowska 41, 59-220 Legnica e-mail: interferie@interferie.pl NIP 692-000-08-69 BDO 000007845
Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej Wydział IX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000225570 - Numer konta
bankowego: Bank Pekao S.A. 76 1240 3464 1111 0010 3373 1392 - Wysokość kapitału zakładowego wpłaconego w całości 73 000 000
zł.
2.4. Termin ważności oferty: 60 dni
XI. Opis kryteriów i sposoby dokonywania oceny.
Postępowanie dwuetapowe:
I etap:
1. Ocena ofert pod względem formalnym
2. Zakwalifikowanie ofert, które spełniają wymogi formalne do II etapu
II etap :
1. Uszczegółowienie ofert i ich negocjacje (dopuszcza się negocjacje telefoniczne)
Kryterium oceny ofert :
1. cena -80% (80 pkt.)
2. doświadczenie - 20% (20 pkt.)

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
o administratorem danych osobowych osób fizycznych reprezentujących Inspektora Nadzoru oraz innych
osób fizycznych, których dane osobowe są przetwarzane w związku z wykonywaniem Umowy jest:
INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy (59 - 220), przy ul. Chojnowskiej 41, www.interferie.pl;
o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@interferie.pl
o dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu i zakresie niezbędnym
do wykonania niniejszej Umowy.
o Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o zawarte z INTERFERIE S.A. umowy o powierzeniu przetwarzania danych
osobowych,
o Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 3 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 3 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
o W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
o Osoby, których dane dotyczą posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba prowadząca postępowanie:
Jerzy Dziewiecki, Kierownik Biura Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji, tel. 605 578 725,
jerzy.dziewiecki@interferie.pl
VII. Osoba kontaktowa ws. wizji lokalnej:
Mieczysław Kieżel - Kierownik Techniczny OSW Argentyt w Dąbkach, tel. 601 313 086

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.