Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
841z dziś
7131z ostatnich 7 dni
23896z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI
Potok Wielki 106
23-313 Potok Wielki
powiat: janowski
gmina@potokwielki.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Potok Wielki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Potok Wielki
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1. Zaprojektowaniu i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowości Popielarnia
o długości:
- rurociągi o średnicy zewnętrznej 110 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 - ok. 1000 m,
- rurociągi o średnicy zewnętrznej 63 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 - ok. 500 m.
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach:
Popielarnia (cześć m. Dąbrówka): 296/3, 297/3, 297/5, 298/1, 299/2, 300/1, 301/1, 302/1, 304/1, 305/1, 306/1, 307/5, 307/6, 307/3, 371,
Popielarnia (część m. Potok Stany): 766, 768, 769, 770, 771, 772,
Popielarnia (część m. Dąbrowica): 287/2, 286, 305, 258, 257/2, 255/2, 254/2, 253/2, 252/2, 251/2,
2. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej łączącej miejscowości: Osinki i Potok
Wielki o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 - ok. 470 m
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach: 232/2, 229/3, 230/2, 228/5, 227/4,
3. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej łączącej miejscowości: Radwanówka
i Stany Nowe o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 - ok. 400 m
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach: 792, 810/1, 781, 779, 778, 738.
Zakres przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej.
2. Przebudowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań:
Zadanie 1: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku OSP w msc. Zarajec Potocki oraz przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku OSP w Potoku Wielkim
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 2 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków dla następujących obiektów:
1. Budynku OSP w m. Zarajec Potocki na działce nr 325/2.
2. Budynku gminnym w m. Potok Wielki na działce nr 432/2.
Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
UWAGA!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienie Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Certyfikat zgodności z normą PN EN 12566-3+A2:2013 lub raport z badań na zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
b) Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) oczyszczalni ścieków potwierdzającą użytą technologię oczyszczani ścieków,
c) Deklarację Właściwości Użytkowych, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu ich oznakowania znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1966 z późn.zm) spełniającą wszystkie wymagania wskazane w ww. rozporządzeniu.
Zadanie 2: Przebudowa oczyszczalni ścieków w msc. Stawki
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie oczyszczalni ścieków przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej oraz Koła Gospodyń Wiejskich w m. Stawki na działce nr 214/6.
Zakres robót obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz przebudowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
UWAGA!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienie Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Certyfikat zgodności z normą PN EN 12566-3+A2:2013 lub raport z badań na zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
b) Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) oczyszczalni ścieków potwierdzającą użytą technologię oczyszczani ścieków,
c) Deklarację Właściwości Użytkowych, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu ich oznakowania znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1966 z późn.zm) spełniającą wszystkie wymagania wskazane w ww. rozporządzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 i 8 do SWZ
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na zaprojektowaniu i przebudowie ujęcia wody w m. Popielarnia, gmina Potok Wielki na działce nr 371 (obręb Dąbrówka).
Zakres zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej mającej na celu przebudowę ujęcia wody w m. Popielarnia, gmina Potok Wielki.
2. Przebudowa ujęcia wody obejmuje:
- dostawę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 80 m3/h - 2 szt.,
- przebudowę rurociągów tłocznych z rur ze stali nierdzewnej - ok. 250 m,
- przebudowę zestawu hydroforowego z szafą sterowniczą - 1 szt.,
- przebudowę rurociągów przyłączeniowych do zestawu hydroforowego wraz niezbędną armaturą w budynku ujęcia wody - 1 kpl.,
- dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy min. 80kW - 1 kpl.
- przebudowę rozdzielnicy elektrycznej z okablowaniem - 1 kpl.,
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

CPV: 45000000-7, 45231300-8,45111200-0,45332000-3,45232150-8,45231100-6,45231110-9,45232100-3, 45232421-9,45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00315024, INW.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 11:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdb88501-0c9d-11ef-9b7e-467806a93518
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"(,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 11:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.