Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
6079z ostatnich 7 dni
20580z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Chorzowie
ul. Zjednoczenia 10
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. +48 (32) 346 36 15, fax. +48 (32) 241 47 33, tel. (32) 34-63-652
dzp@sswch.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 (32) 346 36
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym
w pozaustawowym pn.:
,,Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji świadczona w budynkach
i na terenach zewnętrznych Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie."
I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia objęte są: usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa przy użyciu materiałów i preparatów własnych,
dopuszczonych do stosowania w podmiotach leczniczych zgodnie wytycznymi GHP i GMP
oraz jakością w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego HACCP, świadczone w budynkach
i na terenach zewnętrznych Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zainstalowania na czas trwania umowy 110 szt. detektorów owadów w pomieszczeniach
szpitala (kuchenki oddziałowe, brudowniki, pomieszczenia gospodarcze i oddziały) oraz
sukcesywnej wymiany uszkodzonych detektorów na nowe,
b) zainstalowania na czas trwania umowy 50 szt. karmników deratyzacyjnych na gryzonie -
wzdłuż budynków, w pomieszczeniach technicznych i gospodarczych oraz piwnicach
i sukcesywnej wymiany uszkodzonych karmników na nowe,
e) wyraźnego oznakowania i ponumerowania detektorów owadów oraz karmników
deratyzacyjnych do 7 dni od dnia zawarcia umowy,
f) dostarczenia aktualnego planu rozmieszczenia detektorów owadów oraz karmników
deratyzacyjnych (wraz z ich numerami) , w obiektach Zamawiającego do 7 dni od dnia
zawarcia umowy,
g) wykonywania monitoringu zainstalowanych detektorów owadów oraz karmników
deratyzacyjnych co 6 tygodni, tj. 8 razy w okresie trwania umowy, zgodnie
z harmonogramem przedstawionym Zamawiającemu do 7 dni od dnia zawarcia umowy
(czynność udokumentowana wpisem do kart przeglądu),
h) wykonywania interwencyjnych dezynsekcji na wezwanie Zamawiającego w zakresie
tępienia insektów w budynkach Zamawiającego i na zewnątrz w ciągu 4 godzin od
zgłoszenia poza dniami ustawowo wolnymi od pracy - czynność udokumentowana
protokołem pozabiegowym,
i) wykonywania interwencyjnych deratyzacji na wezwanie Zamawiającego w zakresie
likwidacji gryzoni wewnątrz i na zewnątrz budynków Zamawiającego w ciągu 4 godzin od
zgłoszenia poza dniami ustawowo wolnymi od pracy - czynność udokumentowana
protokołem pozabiegowym,
j) przygotowania i prowadzenie stosownej dokumentacji ochrony obiektu przed szkodnikami
zawierającej karty przeglądu detektorów owadów i karmników deratyzacyjnych.
5. Wzory kart przeglądu detektorów owadów i karmników deratyzacyjnych oraz protokołów
pozabiegowych zostaną przedstawione do akceptacji Zamawiającego wraz z ofertą.
6. Do wykonywania zabiegów zwalczania szkodników stosowane będą środki dopuszczone
do obrotu na obszarze RP, posiadające karty charakterystyki, atesty bądź zezwolenia
Państwowego Zakładu Higieny.
7. Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wykaz stosowanych środków potrzebnych do prawidłowego
wykonywania usługi z podziałem na przeprowadzane procesy - deratyzacja, dezynfekcja,
dezynsekcja oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych do wymienionych środków.

9. Odbiór wykonanej usługi nastąpi protokołem odbioru podpisanym przez Strony.
10. Wskazane w Formularzu oferty wartości stanowią ilości szacunkowe, jakie Zamawiający może
zlecać Wykonawcy w okresie 12 miesięcy. W przypadku nie zlecenia przez Zamawiającego,
w okresie trwania umowy podanych ilości, Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń
wobec Zamawiającego.

CPV: 90921000- 9, 90923000-3

Dokument nr: PU/241/DDD/4/2024

Składanie ofert:
V. TERMIN SKŁADANIA ofert.
Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail: dzp@sswch.pl do dnia 16 maja 2024r.
do godz. 12:00, nr sprawy: PU/241/DDD/4/2024

Miejsce i termin realizacji:
11. Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego
VI. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;

Wymagania:
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej:
www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu
przedmiotu zamówienia określonego w Formularzu oferty zostaną odrzucone.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 7. ust 9 związku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt. 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105
i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.
IV. Kryteria oceny ofert.
Cena - 100%
Zamawiający oceni w tym kryterium łączną cenę ofertową brutto, wg następującego wzoru:
Cn
X = ---------- x 100,00 pkt.
Cb
gdzie:
X - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium ceny,
Cn - najniższa łączna cena ofertowa brutto,
Cb - badana łączna cena ofertowa brutto,
przy obliczeniu punktacji ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację.
VII. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, wszystkie rozliczenia dokonywane będą w PLN.
3. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Łączna cena oferty musi obejmować cały zakres zamówienia, określony w zapytaniu ofertowym.
W cenie tej należy uwzględnić także inne koszty m.in. opłaty, ubezpieczenia itp. Przy obliczaniu
ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji
zamówienia.
4. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których
mowa w Zapytaniu ofertowym.
5. Oferta oraz wszystkie oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez Wykonawcę tzn.
przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy
organizacyjnej Wykonawcy, lub przez pełnomocnika posiadającego odpowiednie umocowanie.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w niniejszym
postępowaniu.
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Wzory kart przeglądu detektorów owadów i karmników deratyzacyjnych oraz protokołów
pozabiegowych.
3. Wykaz stosowanych środków potrzebnych do prawidłowego wykonywania usługi z podziałem
na przeprowadzane procesy - deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja oraz karty charakterystyki
substancji niebezpiecznych do wymienionych środków;
4. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
5. Dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, w szczególności aktualny odpis
z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
IX. Warunki zmiany umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Przypadki zamiany umowy szczegółowo
określa wzór umowy - załącznik nr 2.
X. Oferty częściowe i wariantowe oraz zamówienia uzupełniające i dodatkowe.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych oraz nie przewiduje składania ofert
wariantowych oraz zamówień uzupełniających i dodatkowych.
XI. Informacja do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji, ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania
poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie musi
znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za
realizację umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w ofercie podają adres do korespondencji
i kontakt telefoniczny właściwy dla Pełnomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja
oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedłożyć
Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum),
zawierającą co najmniej:
a. zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia,
b. określenie zakresu działania poszczególnych stron,
c. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację
zamówienia.
XV. Wyjaśnienia i zmiana treści Zapytania ofertowego.
1. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może
zmienić treść Zapytania ofertowego.
2. Dokonaną w ten sposób zmianę treści Zapytania ofertowego Zamawiający zamieszcza na swojej
stronie internetowej i jest ona wiążąca przy składaniu ofert.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści
Zapytania ofertowego najpóźniej do 3 dni (kalendarzowych) od dnia wszczęcia postępowania.
Zamawiający odpowiada najpóźniej do 2 dni (kalendarzowych) przed terminem składania ofert.
4. Zamawiający niezwłocznie podejmuje decyzję dotyczącą:
a. terminu składania i otwarcia ofert,
b. modyfikacji treści zapytania ofertowego,
c. udzielenia wyjaśnień.
Brak odpowiedzi oznacza podtrzymanie stanowiska zawartego w zapytaniu ofertowym.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków postępowania wpłynie do Zamawiającego po
upływie terminu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 1 Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub
pozostawić wniosek bez rozpoznania.
6. Zamawiający treść zapytań wraz z odpowiedziami, bez ujawniania źródeł zapytania, zamieszcza
na stronie internetowej www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl w zakładce zamówienia
publiczne poniżej 130 000,00 zł.
XVI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami.
1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej - pocztą
elektroniczna.
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się
numerem przedmiotowego postępowania.
XVII. Postanowienia końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
2. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców:
a. wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
b. uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
3. Zamawiający poprawi w ofercie, która podlega ocenie:
a. oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, przy czym poprawa tych omyłek nie może wiązać się
z uzgodnieniem treści oferty z Wykonawcą;
W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je
stosując zasady arytmetyki, przyjmując za prawidłową cenę jednostkową netto.
b. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem lub zaproszeniem,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy
odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub
zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną
Informacja o wyborze zostanie zamieszczona stronie internetowej Zamawiającego:
www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest - przed
zawarciem umowy - do przekazania Zamawiającemu informacji dotyczących:
a. danych osób podpisujących umowę (imię i nazwisko, funkcja),
b. danych osoby odpowiedzialnej za realizację umowy wraz z danymi kontaktowymi (imię
i nazwisko, telefon stacjonarny, komórkowy, fax., e-mail)

Uwagi:
XVIII. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szpital Specjalistyczny
w Chorzowie, Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów. Tel.: 32 3463652, e-mail: dzp@sswch.pl
2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Jarzy Dworzyński, za pośrednictwem telefonu 32/
34-63-655 lub adresu e-mail: iodo@sswch.pl;
3. dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji
świadczona w budynkach i na terenach zewnętrznych Szpitala Specjalistycznego
w Chorzowie." - znak sprawy: PU/241/DDD/4/2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji
dotyczącej tego postępowania;
4. odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.
1 ustawy Pzp;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały okres obowiązywania umowy.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marta Sutter,
tel. (32) 34-63-652, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.