Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Obozowa 43
01-161 Warszawa
powiat: Warszawa
223910100
bzp@mpo.com.pl
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 223910100
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów przy Ul. Jakuba Mortkowicza 5 w Warszawie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów zgodnie z potrzebami Bazy logistycznej Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. przy ulicy Jakuba Mortkowicza 5 w Warszawie.
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie obejmował wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów, zgodnie z potrzebami Bazy logistycznej Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. przy ulicy Jakuba Mortkowicza 5 w Warszawie i obejmować będzie następujące opracowania:
1) projekt budowlany, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) zwanego dalej ,,Rozporządzeniem";
2) projekt wykonawczy, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
Wykonawca sporządzi wyżej opisaną kompletną dokumentację odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego w tym w szczególności: projekt instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji, instalacji sprężonego powietrza, instalacji ogrzewania oraz projekt architektoniczny i konstrukcyjny. h. Na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) przedmiar robót, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych, która ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
3) kosztorys inwestorski, który ma zostać sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458);
4) kompletny wniosek wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, uzgodnieniami o wydanie wymaganych decyzji administracyjnych do przeprowadzenia prac adaptacyjnycyjnych;
Celem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla warsztatu, zlokalizowanego w istniejącym budynku. Na podstawie sporządzonej dokumentacji Zamawiający zaadaptuje budynek do pełnienia funkcji warsztatu pojazdów ciężarowych. Projekt w swoim zakresie musi uwzględniać optymalne, bezkolizyjne rozmieszczenie instalacji oraz musi być zgodny z odpowiednimi przepisami dotyczącymi organizacji miejsca pracy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

CPV: 71220000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00315522, RZP.27.14.2024.KD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) włączoną obsługę JavaScript;
d) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
e) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż ,,pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
- Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
- dokumenty w formacie ,,pdf" lub ,,xml" zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),
- dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu ,,xml".
6. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 28 Części I SWZ oraz w załączniku do Części VI SWZ - Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 11:00
Miejsce składania ofert: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/154097/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
10.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 4 838,00 zł.
10.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
10.2.1. pieniądzu;
10.2.2. gwarancjach bankowych;
10.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
10.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.14.2024.KD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów zgodnie z potrzebami Bazy logistycznej Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. przy ulicy Jakuba Mortkowicza 5 w Warszawie.
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie obejmował wykonanie wielobranżowego projektu adaptacji hali warsztatowej pojazdów, zgodnie z potrzebami Bazy logistycznej Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. przy ulicy Jakuba Mortkowicza 5 w Warszawie i obejmować będzie następujące opracowania:
1) projekt budowlany, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) zwanego dalej ,,Rozporządzeniem";
2) projekt wykonawczy, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
Wykonawca sporządzi wyżej opisaną kompletną dokumentację odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego w tym w szczególności: projekt instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji, instalacji sprężonego powietrza, instalacji ogrzewania oraz projekt architektoniczny i konstrukcyjny. h. Na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) przedmiar robót, który ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych, która ma zostać sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia;
3) kosztorys inwestorski, który ma zostać sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458);
4) kompletny wniosek wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, uzgodnieniami o wydanie wymaganych decyzji administracyjnych do przeprowadzenia prac adaptacyjnycyjnych;
Celem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla warsztatu, zlokalizowanego w istniejącym budynku. Na podstawie sporządzonej dokumentacji Zamawiający zaadaptuje budynek do pełnienia funkcji warsztatu pojazdów ciężarowych. Projekt w swoim zakresie musi uwzględniać optymalne, bezkolizyjne rozmieszczenie instalacji oraz musi być zgodny z odpowiednimi przepisami dotyczącymi organizacji miejsca pracy.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
6.2.2.4.1. Wykonawcy muszą wskazać że dysponują lub będą dysponować zespołem co najmniej 4 osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzi:
- 1 Projektant architekt, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;
- 1 Projektant konstruktor, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- 1 Projektant Instalacji Sanitarnych, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- 1 Projektant Instalacji Elektrycznych, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadających im ważnych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
7.2.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
7.2.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
7.2.1.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
7.2.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
7.2.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
7.2.1.5. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
7.2.1.6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy,
7.2.1.7. art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy,
7.2.1.8. art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
7.1.1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.2.2.4.1. SWZ i sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
11.6. Do oferty Wykonawca dołącza:
11.6.1. oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna - zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ
11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
11.6.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.6.2. SWZ podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 11.6.2. SWZ o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składnia ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
11.6.4. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Powyższy dokument musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
11.6.4.2. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
11.6.4.3. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
11.6.5. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
11.6.4. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ.
11.6.5. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa - dowody,
o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ
11.6.6. Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
10.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 4 838,00 zł.
10.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
10.2.1. pieniądzu;
10.2.2. gwarancjach bankowych;
10.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
10.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.
9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
9.3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 2), pkt 5) i pkt 7) ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).
9.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 2), pkt 5) pkt 7) ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
9.6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby warunek, o którym mowa w pkt 6.2.2.4.1. SWZ, spełniali oni łącznie.
9.8. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 11.6.2. i 7.2.1. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
9.9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego
lub podpisu osobistego.
9.10. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy - Części VI SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy - Części VI SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-21

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.