Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5277z ostatnich 7 dni
22196z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie nowej sieci komputerowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie nowej sieci komputerowej

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie
Sportowa 1
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
+48 89 646 37 53
zszostroda@poczta.onet.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188977
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 89 646 37 53
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie znak DZS.361.4.2024 - Wykonanie nowej sieci komputerowej wraz z konfiguracją i uruchomieniem w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją"
Powstaje w kontekście projektu
FEWM.06.04-IZ.00-0008/23 - Spedytor-zawód z pasją

Część 1
Wykonanie nowej sieci komputerowej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej sieci komputerowej wraz z konfiguracją i uruchomieniem w ramach projektu pn. ,,Spedytor-zawód z pasją".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, sieci komputerowej w sali nr 6 dla 25 stanowisk,
2) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, sieci komputerowej w serwerowni,
3) dostawę i montaż gniazd wtykowych, szafy rackowej, elementów montażowych,
4) wykonanie przyłącza telekomunikacyjnego,
5) dostawę urządzeń sieciowych oraz instalację i konfigurację urządzeń,
6) konfigurację i uruchomienie wykonanej sieci komputerowej.
3. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz minimalne parametry techniczne zostały zawarty w załączniku nr 3 do ZO,
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

CPV: 32413100-2, 32420000-3, 32424000-1, 32581100-0, 45311200-2, 45314300-4, 45314320-0, 72710000-0

Dokument nr: 2024-68279-188977, DZS.361.4.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
ostródzki
Gmina
Ostróda
Miejscowość
Ostróda

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
§ 9. Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. W celu dokonania zmiany umowy Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany. Wniosek o zmianę umowy powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy Pzp lub postanowień umowy;
4) informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.
2. Zamawiający określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy, w szczególności:
1) wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego, o czas wstrzymania,
2) w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności,
3) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie/prowadzenie zamówień/ robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b) klęski żywiołowe,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach deszczu, gradu, śniegu oraz wystąpienia temperatury powietrza powyżej 30oC lub poniżej -10oC trwających nieprzerwanie przez 10 dni, w wyniku których Wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwie wykonywanie w tym czasie innych robót na budowie. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres
- fakt ten musi być potwierdzony przez Zamawiającego,
5) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w §10 niniejszej Umowy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,
6) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. czynności lub ich zaniechania, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
7) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
8) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
9) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
10) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
11) wystąpienia odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjętych w ZO warunków w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
12) w przypadku zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
13) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp.,
3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany zakresu przedmiotu umowy lub poprzez przedłużenie Terminu zakończenia robót w przypadku:
1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, o których mowa w §10 niniejszej umowy,
2) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Zapytaniu Ofertowym i załącznikach graficznych, a wynikających ze stwierdzonych wad tych załączników lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy,
3) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, '
4) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
5) zmian technologicznych pod warunkiem zgody Zamawiającego na taką zmianę, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych ZO wraz z załącznikami, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń przewidzianych w ZO wraz z załącznikami, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec . Zmiana, o której mowa powyżej nie może mieć wpływu na krąg wykonawców lub istotnie zmieniać treści ofert, a w konsekwencji wpływać na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu poprzedzającym zawarcie umowy. Zmiana technologii lub materiałów powinna być uzasadniona obiektywnymi przesłankami;
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis zmian umowy został określony w załącznik nr 4 do ZO Projektowane Postanowienia Umowy stanowiącym integralny załącznik do niniejszego ogłoszenia
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym (beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo w zakresie, o którym mowa w ust. 8.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz.U.2023.1497 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.2024.507; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
3. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 2.
4. Ocena braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO oraz na podstawie rejestrów, o których mowa w ust. 2
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

8. Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zapewniają bezstronność i obiektywizm oraz złożą oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu odpowiednio art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego) o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ZO).
2. Do oferty załącznik nr 1 do ZO należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia (co najmniej skany poniższych dokumentów):
1) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną przedmiotowe oświadczenie składa każdy wykonawca oddzielnie we własnym imieniu,
2) pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię,
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię,

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-08
Data ostatniej zmiany
2024-05-08 19:59:05

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena" (C) - waga 90%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §V Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji" (Ogr) - waga 10%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §V Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Henryk Rybacki
tel.: +48 89 646 37 53
e-mail: zszostroda@poczta.onet.pl
6. Osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego są:
1) Henryk Rybacki,
2) Maja Kurdziel
7. Osobą wykonującą czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania oraz upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) Magdalena Modrzewska-Kazimierczyk
2) Mariusz Korpalski,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.