lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
wielkopolskie (Leszno)
wielkopolskie (Krzykosy)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
małopolskie (Myślenice)
łódzkie (Tuszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk powiat: ełcki tel.: +(87) 619 45 00, tel. 87 619-45-45, tel. 87 619-45-32 ug@elk.gmina.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +(87) 619 45 0 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny - Gmina Ełk zaprasza do składania ofert na budowę instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica i Kałęczyny. 2.1. Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w m. Kałęczyny: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej 2instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Kałęczynach, działka nr geod. 15 obręb 0015 Kałęczyny. 2) Roboty budowlane obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Kałęczynach w tym min: a) przygotowanie płyty fundamentowej pod zbiornik gazu o poj. 2700 dm 3, b) ułożenie instalacji uziomowej wzdłuż krawędzi płyty fundamentowej, c) wykonanie instalacji katodowej d) ustawienie na fundamencie zbiorników gazu, e) zamontowanie punktu redukcyjnego II-go stopnia w szafce na budynku, f) wykonanie instalacji doziemnej do budynku, g) wykonanie głównej próby szczelności przyłącza i instalacji gazowej doziemnej, f) wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej, h) wykonanie głównej próby szczelności instalacji gazowej, i) zabezpieczenie instalacji farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi, j) wykonanie roboczej próby szczelności z zainstalowanymi odbiornikami gazu, k) w przypadku jej pozytywnego wyniku napełnienie instalacji gazem i uruchomienie instalacji gazowej. l) wyznaczenie i oznakowanie strefy zagrożenia wybuchem właściwa tabliczką informacyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami. m) przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego uzyskanie odbiorów technicznych i końcowych przez uprawnione do tego jednostki wynikające z przepisów prawa, w tym decyzji zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1514). 3) Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna na którą składają się następujące dokumenty: a) Projekt budowlany - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny. b) Projekt techniczny - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny. c) Projekt wykonawczy - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny. d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałeczyny. e) Przedmiar robót - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla 3budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny. f) Dokumentacja badan podłoża gruntowego i opinia geotechniczna z rozpoznania warunków gruntowo - wodnych dla potrzeb projektu budowy instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem podziemnym gazu na terenie miejscowości Kałęczyny, działka geodezyjna nr 32/2. g) Decyzja nr 64/2022 z dnia 24.02.2022 znak B.6740.29.13.2022 . 2.2 Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w m. Regielnica: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Regielnicy, działka nr 46/29 obręb nr 0047 Sordachy 2) Roboty budowlane obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Regielnicy w tym min: a) przygotowanie płyty fundamentowej pod zbiornik gazu o poj. 2700 dm 3, b) ułożenie instalacji uziomowej wzdłuż krawędzi płyty fundamentowej, c) wykonanie instalacji katodowej d) ustawienie na fundamencie zbiorników gazu, e) zamontowanie punktu redukcyjnego II-go stopnia w szafce na budynku, f) wykonanie instalacji doziemnej do budynku, g) wykonanie głównej próby szczelności przyłącza i instalacji gazowej doziemnej, f) wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej, h) wykonanie głównej próby szczelności instalacji gazowej, i) zabezpieczenie instalacji farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi, j) wykonanie roboczej próby szczelności z zainstalowanymi odbiornikami gazu, k) w przypadku jej pozytywnego wyniku napełnienie instalacji gazem i uruchomienie instalacji gazowej. l) wyznaczenie i oznakowanie strefy zagrożenia wybuchem właściwa tabliczką informacyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami. m) przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego uzyskanie odbiorów technicznych i końcowych przez uprawnione do tego jednostki wynikające z przepisów prawa, w tym decyzji zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1514). 3) Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna na którą składają się następujące dokumenty: a) Projekt budowlany - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla 4budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica. b) Projekt techniczny - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica. c) Projekt wykonawczy - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica. d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica. e) Przedmiar robót - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica. f) Dokumentacja badan podłoża gruntowego i opinia geotechniczna z rozpoznania warunków gruntowo - wodnych dla potrzeb projektu budowy instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem podziemnym gazu na terenie miejscowości Regielnica, działka geodezyjna nr 46/29. g) Decyzja nr 62/2022 z dnia 24.02.2022 znak B.6740.29.12.2022 . 2.3. INFORMACJE DODATKOWE o Uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia określają projekty umów - Załącznik nr 2 i 3. o Dokumentacja techniczna dot. budowy instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w m. Kałęczyny - załącznik nr 4. o Dokumentacja techniczna dot. budowy instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w m. Regielnica - załącznik nr 5. o Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji bezpieczeństwa narodowego, 5 na Ukrainę oraz służących ochronie- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.4. Gwarancja o 60 m-c od dnia odbioru końcowego CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45300000-0, 45333000-0, 45333100-1, 45332200-5, 45332200-9, 45332200-5, 45311000-0, 45400000-1 Dokument nr: KZP.271.2.14.2024 Składanie ofert: 6.1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.05.2024 r. o godz. 11.00 Forma składania ofert: o drogą elektroniczną na adres mailowy ug@elk.gmina.pl z nazwą zamówienia w tytule wiadomości (podpisany skan oferty). Wskazane ustawienie w programie poczty elektronicznej nadawcy potwierdzenie odczytu; o drogą pisemną w siedzibie zamawiającego Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Ostateczny termin wykonania umowy 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp. Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej dokumentacji z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców. 1.1 Użyte w Zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie: o ,,Zamawiający" - Gmina Ełk, o ,,Zapytanie ofertowe"- zaproszenie do składania ofert - opis szczególnych zasad udziału w postępowaniu wraz z warunkami umownymi realizacji zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych. o ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Zapytania. o ,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w punkcie 2. o ,,Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. znak postępowania: KZP.271.2.14.2024 Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. 4.1. Sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - drogą elektroniczną lub pisemną. 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 5.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. 5.3. Zawartość oferty: - wypełniony formularz oferty cenowej (Zał. nr 1 do Zapytania), Ofertę składaną drogą pisemną należy złożyć w formie oryginału. 5.4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2024 poz. 361). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Forma składania ofert: o drogą pisemną w siedzibie zamawiającego w nieprzezroczystej kopercie odpowiednio zabezpieczonej, opisanej wg poniższego wzoru: Nazwa wykonawcy Gmina Ełk ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk zapytanie ofertowe Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny - II postępowanie KZP.271.2.14.2024 Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego: Gmina Ełk, NIE OTWIERAĆ DO DNIA 17 maja 2024 r. DO GODZ: 11:00 6ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk, parter lub przesłać drogą pocztową na adres zamawiającego. W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez zamawiającego. Wymaga się, aby oferta była dostarczona w zamkniętej kopercie /opakowaniu/, która będzie zabezpieczona w sposób uniemożliwiający odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku oznaczenia koperty /opakowania/, w której znajduje się oferta wykonawcy. 7. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY 7.1. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 8.1. Zamawiający zastrzega prawo do: a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zapytaniu lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu, b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania, d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym, f) wyłącznej interpretacji zapisów Zapytania ofertowego, g) uzupełnienia w zakresie materiałów i technologii realizacji robót, h) rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia, i) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary umowne za niewywiązywanie się z umowy, 8.2. Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert. Uwagi: 9. KLAUZULA INFORMACYJNA 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje się, że: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ełk, ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, ? Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@elk.gmina.pl lub pisemnie na adres Administratora danych, ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny - II postępowanie, nr postępowania KZP.271.2.14.2024, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. 2022 poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 7? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. ? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. - Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem jest Gmina Ełk reprezentowana przez Wójta Gminy Ełk zawarte są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.elk.gmina.pl zakładka Ochrona Danych Osobowych Kontakt: 4.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach formalnych - Olga Murawska tel. 87 619-45-45 - w sprawach merytorycznych - Tomasz Brózio tel. 87 619-45-32 |
© eurobudowa.pl 2004-2024