Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ełk
ul. T. Kościuszki 28A
19-300 Ełk
powiat: ełcki
tel.: +(87) 619 45 00, tel. 87 619-45-45, tel. 87 619-45-32
ug@elk.gmina.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +(87) 619 45 0
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia: Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków
świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny -
Gmina Ełk zaprasza do składania ofert na budowę instalacji magazynowania gazu płynnego dla
budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków
świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica i Kałęczyny.
2.1. Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej
w m. Kałęczyny:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji gazowej
zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej
2instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Kałęczynach, działka nr geod. 15 obręb
0015 Kałęczyny.
2) Roboty budowlane obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie
nowej instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do
istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Kałęczynach w tym
min:
a) przygotowanie płyty fundamentowej pod zbiornik gazu o poj. 2700 dm 3,
b) ułożenie instalacji uziomowej wzdłuż krawędzi płyty fundamentowej,
c) wykonanie instalacji katodowej
d) ustawienie na fundamencie zbiorników gazu,
e) zamontowanie punktu redukcyjnego II-go stopnia w szafce na budynku,
f) wykonanie instalacji doziemnej do budynku,
g) wykonanie głównej próby szczelności przyłącza i instalacji gazowej doziemnej,
f) wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej,
h) wykonanie głównej próby szczelności instalacji gazowej,
i) zabezpieczenie instalacji farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi,
j) wykonanie roboczej próby szczelności z zainstalowanymi odbiornikami gazu,
k) w przypadku jej pozytywnego wyniku napełnienie instalacji gazem i uruchomienie instalacji
gazowej.
l) wyznaczenie i oznakowanie strefy zagrożenia wybuchem właściwa tabliczką informacyjną
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
m) przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego uzyskanie odbiorów
technicznych i końcowych przez uprawnione do tego jednostki wynikające z przepisów prawa,
w tym decyzji zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego, o której mowa w art. 14
ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1514).
3) Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna na którą składają się
następujące dokumenty:
a) Projekt budowlany - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny.
b) Projekt techniczny - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny.
c) Projekt wykonawczy - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny.
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa
instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w msc.
Kałeczyny.
e) Przedmiar robót - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
3budynku świetlicy wiejskiej w msc. Kałęczyny.
f) Dokumentacja badan podłoża gruntowego i opinia geotechniczna z rozpoznania warunków
gruntowo - wodnych dla potrzeb projektu budowy instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem
podziemnym gazu na terenie miejscowości Kałęczyny, działka geodezyjna nr 32/2.
g) Decyzja nr 64/2022 z dnia 24.02.2022 znak B.6740.29.13.2022 .
2.2 Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej
w m. Regielnica:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji gazowej
zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do istniejącej wewnętrznej
instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Regielnicy, działka nr 46/29 obręb nr 0047
Sordachy
2) Roboty budowlane obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie
nowej instalacji gazowej zbiornikowej ze zbiornikiem podziemnym 2700 l i podłączeniem do
istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku świetlicy wiejskiej w Regielnicy w tym
min:
a) przygotowanie płyty fundamentowej pod zbiornik gazu o poj. 2700 dm 3,
b) ułożenie instalacji uziomowej wzdłuż krawędzi płyty fundamentowej,
c) wykonanie instalacji katodowej
d) ustawienie na fundamencie zbiorników gazu,
e) zamontowanie punktu redukcyjnego II-go stopnia w szafce na budynku,
f) wykonanie instalacji doziemnej do budynku,
g) wykonanie głównej próby szczelności przyłącza i instalacji gazowej doziemnej,
f) wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej,
h) wykonanie głównej próby szczelności instalacji gazowej,
i) zabezpieczenie instalacji farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi,
j) wykonanie roboczej próby szczelności z zainstalowanymi odbiornikami gazu,
k) w przypadku jej pozytywnego wyniku napełnienie instalacji gazem i uruchomienie instalacji
gazowej.
l) wyznaczenie i oznakowanie strefy zagrożenia wybuchem właściwa tabliczką informacyjną
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
m) przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego uzyskanie odbiorów
technicznych i końcowych przez uprawnione do tego jednostki wynikające z przepisów prawa,
w tym decyzji zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego, o której mowa w art. 14
ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1514).
3) Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna na którą składają się
następujące dokumenty:
a) Projekt budowlany - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
4budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica.
b) Projekt techniczny - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica.
c) Projekt wykonawczy - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica.
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót budowlanych - budowa
instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla budynku świetlicy wiejskiej w
msc. Regielnica.
e) Przedmiar robót - budowa instalacji magazynowania gazu - zbiornik gazu płynnego dla
budynku świetlicy wiejskiej w msc. Regielnica.
f) Dokumentacja badan podłoża gruntowego i opinia geotechniczna z rozpoznania warunków
gruntowo - wodnych dla potrzeb projektu budowy instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem
podziemnym gazu na terenie miejscowości Regielnica, działka geodezyjna nr 46/29.
g) Decyzja nr 62/2022 z dnia 24.02.2022 znak B.6740.29.12.2022 .
2.3. INFORMACJE DODATKOWE
o Uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia określają projekty umów - Załącznik nr 2 i 3.
o Dokumentacja techniczna dot. budowy instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku
świetlicy wiejskiej w m. Kałęczyny - załącznik nr 4.
o Dokumentacja techniczna dot. budowy instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynku
świetlicy wiejskiej w m. Regielnica - załącznik nr 5.
o Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz
obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej.
o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie
przeciwdziałania
wspieraniu
agresji
bezpieczeństwa narodowego,
5
na
Ukrainę
oraz
służących
ochronie- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.4. Gwarancja
o 60 m-c od dnia odbioru końcowego

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45300000-0, 45333000-0, 45333100-1, 45332200-5, 45332200-9, 45332200-5, 45311000-0, 45400000-1

Dokument nr: KZP.271.2.14.2024

Składanie ofert:
6.1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.05.2024 r. o godz. 11.00
Forma składania ofert:
o drogą elektroniczną na adres mailowy ug@elk.gmina.pl z nazwą zamówienia w tytule
wiadomości (podpisany skan oferty). Wskazane ustawienie w programie poczty elektronicznej
nadawcy potwierdzenie odczytu;
o drogą pisemną w siedzibie zamawiającego

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ostateczny termin wykonania umowy 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie
o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów
Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej dokumentacji z zachowaniem zasady
konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
1.1 Użyte w Zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie:
o ,,Zamawiający" - Gmina Ełk,
o ,,Zapytanie ofertowe"- zaproszenie do składania ofert - opis szczególnych zasad udziału
w postępowaniu wraz z warunkami umownymi realizacji zamówienia o wartości szacunkowej
poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
o
,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego
Zapytania.
o
,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został
opisany w punkcie 2.
o
,,Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie
Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia.
znak postępowania:
KZP.271.2.14.2024
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
4.1. Sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - drogą elektroniczną lub
pisemną.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
5.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
5.3. Zawartość oferty:
- wypełniony formularz oferty cenowej (Zał. nr 1 do Zapytania),
Ofertę składaną drogą pisemną należy złożyć w formie oryginału.
5.4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć
obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz.U. 2024 poz. 361).
Oferty złożone po tym terminie
nie będą rozpatrywane.
Forma składania ofert:
o drogą pisemną w siedzibie zamawiającego w nieprzezroczystej kopercie odpowiednio
zabezpieczonej, opisanej wg poniższego wzoru:
Nazwa wykonawcy
Gmina Ełk
ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
zapytanie ofertowe
Budowa instalacji magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w
miejscowościach Regielnica oraz Kałęczyny - II postępowanie
KZP.271.2.14.2024
Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie do siedziby zamawiającego: Gmina Ełk,
NIE OTWIERAĆ DO DNIA 17 maja 2024 r. DO GODZ: 11:00
6ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk, parter lub przesłać drogą pocztową na adres zamawiającego.
W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za
termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez zamawiającego.
Wymaga się, aby oferta była dostarczona w zamkniętej kopercie /opakowaniu/, która będzie
zabezpieczona
w sposób uniemożliwiający odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowania.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku oznaczenia
koperty /opakowania/, w której znajduje się oferta wykonawcy.
7. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY
7.1. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
8.1. Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zapytaniu lub uznania, że
postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie
postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym,
f) wyłącznej interpretacji zapisów Zapytania ofertowego,
g) uzupełnienia w zakresie materiałów i technologii realizacji robót,
h) rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia,
i) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu
naliczył kary umowne za niewywiązywanie się z umowy,
8.2. Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

Uwagi:
9. KLAUZULA INFORMACYJNA
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuje się, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ełk, ul. Kościuszki 28A, 19-300
Ełk,
? Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@elk.gmina.pl lub
pisemnie na adres Administratora danych,
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa instalacji
magazynowania gazu płynnego dla budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Regielnica oraz
Kałęczyny - II postępowanie, nr postępowania KZP.271.2.14.2024, prowadzonym w procedurze
zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.),
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej
z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. 2022 poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
7? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach
o archiwizacji.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
- Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem
jest Gmina Ełk reprezentowana przez Wójta Gminy Ełk zawarte są na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem: www.bip.elk.gmina.pl zakładka Ochrona Danych Osobowych

Kontakt:
4.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych - Olga Murawska tel. 87 619-45-45
- w sprawach merytorycznych - Tomasz Brózio tel. 87 619-45-32

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.