Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
673z dziś
5944z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja wiaty integracyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja wiaty integracyjnej

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kamień
Kamień 287
36-053 Kamień
powiat: rzeszowski
Tel./fax 17 85 56 776 w. 31w. 32/ 17 85 57 735
inwestycje@gminakamien.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kamień
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax 17 85 56 77
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy zamówienia publicznego poniżej 130 tys. zł pn. "Modernizacja wiaty integracyjnej w Kamieniu - Rolety zewnętrzne II"
Zapytanie ofertowe

dotyczy zamówienia publicznego poniżej 130 tys. złotych pn.

,,Modernizacja wiaty
integracyjnej w Kamieniu - Rolety zewnętrzne II"
III. Nazwa postępowania:

Modernizacja wiaty integracyjnej w Kamieniu - Rolety zewnętrzne II

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest montaż rolet zewnętrznych z napędem elektrycznym z wbudowanym odbiornikiem radiowym, sterowanych dwukierunkowym pilotem z wyświetlaczem dotykowym, dostawa przenośnego pilota do zdalnego sterowania roletami.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną do zapytania ofertowego dokumentacją:
Załącznik nr 3 Wiata rekreacyjna Model-Rzut przyziemia

Załącznik nr 4 Przedmiar robót - Montaż rolet

Przypadkowe wystąpienie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, nazw własnych urządzeń, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę służą opisowi przedmiotu zamówienia tak, aby był jednoznaczny i wyczerpujący, zrozumiały dla wykonawców z danej branży. Wykonawca może zastosować/dostarczyć produkty innego producenta, ale ich parametry techniczne, jakość i estetyka muszą być takie same lub lepsze niż w opisie przedmiotu zamówienia.

CPV: 45421145-2

Dokument nr: UG.271.R.01.V.2024

Składanie ofert:
XII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Gminy w Kamieniu, 36-053 Kamień 287, pok. nr 6 (sekretariat), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kamień 36-053 Kamień 287, opisaną w następujący sposób: ,,Modernizacja wiaty integracyjnej w Kamieniu - Rolety zewnętrzne II", lub przesłać pocztą elektroniczną w formie skanów podpisanych przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy ofert na adres: inwestycje@gminakamien.pl,
a następnie oryginały dokumentów przesłać pocztą na w/w adres.

TERMIN SKŁADANIA ofert: do 23.05.2024 r. do godz. 1030
Oferty uważa się za dostarczone w terminie jeżeli w formie oryginału, skanu lub faksu dotrą do zamawiającego w terminie do 23.05.2024 r. do godz. 1030. Oferty złożone po terminie składania zostaną odesłane bez rozpatrywania. Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Kamieniu.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 27.06.2024 r.

Wymagania:
VI. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

VII. Dokumenty wymagane od wykonawców

Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oświadczenie o posiadaniu wiedzy, doświadczenia i potencjału niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia (zawarte w Zał. nr 1- Formularz ofertowy)
Aktualny odpis z właściwego rejestru- (KRS, CEIDG. -jeśli dotyczy).

VIII. Warunki odrzucenia oferty

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu
została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

Z możliwości udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty

Przedstawiona oferta musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia określonemu
w rozdziale IV niniejszego zapytania.
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem Formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta musi być złożona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana
i opieczętowana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
Wszystkie strony oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą winny być kolejno ponumerowane.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie odrzucona.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Ofertę składaną osobiście/listownie należy złożyć w zamkniętej kopercie

X. Opis sposobu obliczania ceny

Ceną oferty jest cena brutto przedmiotu zamówienia, podana w ,,Formularzu Ofertowym" -

(załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego) i ma charakter ryczałtowy.

Cenę oferty należy obliczyć powiększając cenę netto całego przedmiotu zamówienia o podatek od towarów i usług według właściwej stawki tego podatku.
Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną i stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie. Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w rozdziale IV niniejszego zapytania.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty brutto wszelkich kosztów, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku

XI. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (waga)

Zamawiający dokona wyboru oferty z pośród tych, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

60 %

2

Gwarancja jakości

40 %

Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium

Wzór

1

Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 60 * waga

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof - cena podana w ofercie

2

Gwarancja jakości

Liczba punktów = ( Ozn war2/Ozn max2 ) * 100 * waga

gdzie:

- Ozn war2 - podana w ofercie.....

- Ozn max2 - najwyższa spośród wszystkich ofert.....

Wykonawca może udzielić gwarancji minimum na 24 miesięcy, maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli wykonawca nie poda żadnego okresu w ofercie wówczas zostanie przyjęty okres minimalny i taki zostanie wpisany do umowy, jeżeli wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia.

Gdy wykonawca poda w ofercie okres dłuższy niż 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty okres maksymalny, natomiast do umowy, jeżeli wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, zostanie wpisany okres podany w ofercie

Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta w tym kryterium - 40.

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty - cena za realizację całości zamówienia.

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.
Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień treści złożonych ofert.

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami, wypełnioną komputerowo, maszynowo lub długopisem podpisaną przez osoby uprawnione.

XIII. Termin związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIV. Informacja na temat zamówień uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
XVI. Umowa

Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty podpisze umowę z wybranym wykonawcą. Istotne postanowienia umowy są zawarte w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.

W przypadku nie dostarczenia wymaganych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Wykonawcą który uzyskał najwyższą ilość punktów.

XVII. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy kwota oferty brutto przekroczy limit środków, które zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

XVIII. Informacje dodatkowe

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych

Kontakt:
XV. Sposób porozumiewania się z wykonawcami:

Informacji oraz wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania udzielają:

Marek Piróg tel. 17 85 56 776 w. 31, email: inwestycje@gminakamien.pl
Karol Koj tel. 17 85 56 776 w. 31, email: inwestycje@gminakamien.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.