Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
353z dziś
6364z ostatnich 7 dni
20864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie oznakowania poziomego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie oznakowania poziomego

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowe
Plac Św. Rocha 5
86-170 Nowe
powiat: świecki
tel. 052 33 37 210, fax. 052 33 28 466, tel. 52 33 37 250
fundusze@gminanowe.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nowe
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 052 33 37 210,
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Urząd Gminy w Nowem, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie usługi pn.: ,,Wykonanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe".
Przedmiot zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oznakowania poziomowego cienkowarstwowego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe:
1)
W ilości nie większej niż 350,00 m2, w tym odnowienie i wymalowanie znaków typu: P-10 (przejście dla pieszych), P-12 (linia bezwzględnego zatrzymania się - stop), P-13 (linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów), P-18 (stanowisko postojowe), a także innych znaków wskazanych przez Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość powierzchni do pomalowania wynosi 250,00 m2,
2)
W ilości nie większej niż 130,00 m2, to jest odnowienie znaków typu P-24 (miejsce postojowe dla pojazdu osoby niepełnosprawnej) wraz ze znakiem typu P-18 lub P-20 oraz odnowieniem powierzchni tego miejsca w kolorze niebieskim, przy czym minimalna wielkość powierzchni do pomalowania wynosi 70 m2.
3)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania dodatkowych prac ponad szacunkową wartość przedmiotu zamówienia wskazaną w punktach 1) i 2) powyżej. Zamawiający wyda polecenia wykonania prac ze wskazaniem lokalizacji w obrębie Gminy Nowe. Ww. prace wykonane będą na warunkach wynikających z umowy oraz wg stawek podanych w formularzu ofertowym. Zamawiający ustala górny limit na wykonanie tego typu zleceń o wartości do 30% wartości wskazanej wynagrodzenia brutto przysługującemu Wykonawcy.
Opis przedmiotu zamówienia:
1)
Zakres usługi:
a)
Prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
b)
Przygotowanie i dostarczenie materiałów,
c)
Oczyszczenie podłoża, przedoznakowanie,
d)
Naniesienie powłoki znaków na nawierzchnie drogi (odnowienie znaków),
e)
Ochrona świeżo malowanych znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
f)
Zachowanie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego przy wykonywaniu prac na jezdni i poboczu;
2)
Wykonane oznakowanie poziome musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 t.j. z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.

CPV: 45233221-4, 45233270-2

Dokument nr: IKS.271.86.2024.MZ(PP)

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć postaci elektronicznej opatrzonej podpisem (dopuszczalny jest skan podpisanej odręcznie oferty lub oferta podpisana podpisem elektronicznym) do dnia 14 maja 2024 r. do godz. 9:30 na adres mailowy: fundusze@gminanowe.pl;

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 03 czerwca 2024 r.

Wymagania:
W niniejszym postępowaniu, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j. z późn. zm., nazywana dalej Pzp). Podstawę wyłączenia stosowania ustawy stanowi art. 2 ust. 1 pkt 1 Pzp.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że nadal wykonuje minimum 1 usługę obejmującą swym zakresem oznakowanie poziome dróg, a wartość tejże usługi jest nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto.
2.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz usług i dowody określające, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego te usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Wzór wyżej wymienionego wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy.
3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w określonej sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalna kwotę 10.000,00 zł brutto.
4.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 10.000,00 zł brutto.
IV
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieści na stronie www.bip.gminanowe.pl w zakładce ,,Zamówienia publiczne - Zapytania ofertowe o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł". Prosimy zatem o bieżące śledzenie w/w strony internetowej.
V
Uzupełnienie dokumentów
Zamawiający może jednokrotnie wezwać wykonawcę do złożenia brakujących dokumentów, uzupełnienia dokumentów lub ich poprawienia, przy czym nie dotyczy to treści oferty sensu stricto, w szczególności zaoferowanej ceny.
Ponadto w zakresie wszystkich złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oferty Zamawiający może wezwać do ich wyjaśnień lub dokonać poprawy oczywistych omyłek.
VI
Wykluczenie z postępowania
1.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024.507) (dalej jako: ,,u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.") wyklucza się z niniejszego postępowania:
1)
wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) (dalej jako: ,,rozporządzenie 764/2006") i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) (dalej jako: ,,rozporządzenie 269/2014") albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.;
2)
wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.;
3)
wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.
2.
Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 pkt. 1) - 3).
3.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
4.
Weryfikacja braku zaistnienia podstawy wykluczenia wskazanej w ust. 1 w stosunku do konkretnego Wykonawcy nastąpi na podstawie oświadczenia własnego Wykonawcy. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji braku zaistnienia wspominanych przesłanek wykluczenia za pomocą wszelkich dostępnych środków (np. w oparciu o informacje wynikające z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, czy Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych).
VII
Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1.
Oferta została złożona po terminie składania ofert;
2.
Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
3.
Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4.
Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5.
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
6.
Wykonawca nie dostarczył wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udział w postępowaniu;
7.
Wykonawca podlega wykluczeniu.
VIII
Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w następujących przypadkach:
1.
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynęła żadna oferta od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu;
2.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3.
Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4.
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6.
Środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane lub zostały cofnięte;
7.
Zaistniały okoliczności uniemożliwiające lub znacznie utrudniające kontynuowanie postępowania lub zawarcie umowy;
8.
Uchylanie się Wykonawcy od zawarcia Umowy;
9.
Dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
IX
Sposób przygotowania oferty
1.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.
W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3.
Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć wypełniony wykaz usług (według wzoru, który stanowi załącznik nr 2) oraz dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 10.000,00 zł brutto.
4.
Ofertę oraz wszystkie załączniki i dokumenty składane z ofertą należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem (dopuszczalny jest skan podpisanej odręcznie oferty lub oferta podpisana podpisem elektronicznym) do terminu upływu składania ofert pod rygorem nieważności.
5.
Cena ofertowa musi uwzględniać maksymalny koszt realizacji zadania.
6.
Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich.
7.
Cena winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. z dokładnością do 1 grosza), przy czym Zamawiający przypomina, że obowiązujące matematyczne zasady zaokrąglania są następujące:
1)
w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16),
2)
w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół" (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15).
Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami.
8.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
W tytule maila proszę wpisać ,,Wykonanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe".
3.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty na wskazany adres mailowy - fundusze@gminanowe.pl.
XI
Sposób oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty
1.
Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena (100%);
2.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów;
3.
Sposób obliczania kryterium - według wzoru:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Ilość punktów = x 100%
cena badanej oferty
4.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
5.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego;
6.
Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni liczonym od upływu terminu składania ofert.
Umowa i termin realizacji zamówienia
1.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
2.
Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie do 3 dni od dnia przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej;

Uwagi:
Obowiązek informacyjny w zakresie przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Plac Św. Rocha 5 86-170 Nowe tel. 52 33 37 210 - reprezentowany przez Burmistrza Nowego, zwanego dalej ,,Administratorem".
2.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO, zwanego dalej ,,zamówieniem".
4.
Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 t.j. z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa.
5.
W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1)
podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa,
2)
podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6.
Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 t.j. z późn. zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8.
W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1)
prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu,
2)
prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych1,
3)
prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a)
gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b)
jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c)
Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
1 Realizacja prawa do sprostowania nie może: 1) skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa; 2) naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego i jego załączników.
d)
Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4)
prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
9.
w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1)
prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3,
2)
prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10.
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11.
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia.
12.
nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Kontakt:
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Przemysław Moczyński,
tel. 52 33 37 250, e-mail: fundusze@gminanowe.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.