dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Jaszczowie Jaszczów 211B 21-020 Milejów powiat: łęczyński tel. /81/ 531-53-22 zazjaszczow@powiatleczynski.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Milejów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. /81/ 531-53-22 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Jaszczowie". III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Jaszczowie. 2. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo energetyczne. 3. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na terenie Punktów Poboru Energii Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. Ul. Garbarska 21, 20-340 Lublin. 4. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD), z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie takich usług najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej na podstawie niniejszej Umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia PGE Dystrybucja S.A., w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej oraz do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej umowy. 6. Punkt poboru: Powiatowy Zakład Aktywności zawodowej, Jaszczów 211B, 21-020 Milejów, nr działki 247/18. 7. Moc przyłączeniowa: 95 kW. Prognoza zużycia energii w okresie podlegającym zamówieniu (6 miesięcy): 40 MWh. Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w stosunku do prognozy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. 10. Grupa taryfowa: Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21. 11. Zamawiający informuje, że jest odbiorcą uprawnionym na podstawie art. 2 pkt 2 lit. d) Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz 2024 r. 12. Kalkulując swoje wynagrodzenie wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zaoferowanie wynagrodzenia skalkulowanego niezgodnie z przepisami ustawy jest podstawą odrzucenia oferty. Zamawiający informuje, że maksymalna stawka za 1 MWh nie może przekroczyć 693zł. CPV: 09300000-2 Dokument nr: PZAZJ.272.1.2024 Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2024 r. do godz. 10:00 1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub 2) osobiście w siedzibie Zamawiającego, lub 3) przesłać e-mailem zazjaszczow@powiatleczynski.pl (decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. 2. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską/osobiście należy oznakować: ,,DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Jaszczowie". PZAZJ.272.1.2024 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia nr 2/2023 Dyrektora PZAZ w Jaszczowie z dnia 26.01.2023 roku, w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Powiatu Łęczyńskiego i jego Jednostek Organizacyjnych z uwzględnieniem Starostwa Powiatowego w Łęcznej, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł, do których nie stosuje się ww. ustawy, w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.). V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału; 2) spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaż energii elektrycznej). Wykonawca na dzień składania oferty posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. 2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022r. poz. 1520); 3) o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej, Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży i obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. 4. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Jaszczowie Jaszczów 211B, 21-020 Milejów e-mail: zazjaszczow@powiatleczynski.pl IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania. 6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. 10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). 2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT. 4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia. 5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. 6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usługwykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT - wskazuje zapis ,,obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego", Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem, b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium: CENA RAZEM 100% 100% 3. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 5. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe. XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie - wg. wzoru umowy załącznika nr 2. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. XV. WYNIK POSTĘPOWANIA Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone na stronie internetowej. XVI. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN. Uwagi: XVII. Klauzula RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Starosta Łęczyński ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. kontaktowy; (81) 5315200 ; 2) administrator wyznaczył inspektora danych osobowych. Kontakt w sprawach danych osobowych można uzyskać poprzez adres e-mail: inspektor@powiatleczynski.pl 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Jaszczowie" 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Kontakt: 5. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Elżbieta Brodzik; e-mail: zazjaszczow@powiatleczynski.pl tel. 81 53 15 322 |
© eurobudowa.pl 2004-2024