dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i przesuwania maszyn i materiałów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4968, tel. 32 756 2522, tel. 32 756 2229 dokumentacja@zwp.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i przesuwania maszyn i materiałów dla potrzeb JSW S.A. KWK ,,Pniówek" 316. Lista produktów Lp.Nazwa zadaniaIlośćJednostka miary 1.Wciągarka łańcuchowa WŁG 1525szt. 2.Wciągnik łańcuchowy WŁG 32B15szt. 3.Wciągnik łańcuchowy WŁG 606szt. 4.Wiertarka hydrauliczna 2 3054 00108szt. 5.Wiertarka pneumatyczna górnicza2 3010 00105szt. 6.Wiertarka hydrauliczna HWG/SM 0,74szt. 7.Wiertarka hydrauliczna HWGS/SM 0,55szt. 8.Wiertarka pneumatyczna udarowa WUP-2210szt. 9.Zakrętak udarowy hydrauliczny 6 1517 00104szt. 10.Zakrętak pneumatyczny udarowy 6 1411 00106szt. 11.Zakrętak udarowy hydrauliczny ZH- 3500 nowy typ8szt. 12.Zakrętak udarowy hydrauliczny ZH - 17001013.Piła taśmowa hydrauliczna MCHH10szt. 14.Piła taśmowa pneumatyczna MCHP10szt. 15.Piła taśmowa hydrauliczna PTH-230 H8szt. 16.Piła taśmowa pneumatyczna PTP- 230 P8szt. 17.Piła łańcuchowa pneumatyczna PPR- 35 N10szt. 18.Podciągarka PHT-5015szt. 19.Podpora P-62A L-800 MM4szt. 20.Podpora P-62A L-1300 MM10szt. 21.Młotek z napędem pneumatycznym MP -9 K20szt. 22.Wiertarka pneumatyczna PV-16 K4szt. 23.Półautomat spawalniczy1szt. szt. Dokument nr: 118/INW/24, 9448 Otwarcie ofert: 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-05-23 10:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 23:59 Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin dostawy: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. DOSTAWA do magazynu JSW S.A. ZWP przy KWK Pniówek. DOSTAWA przedmiotu postępowania w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz.ch od 7.00 do 13.00. DOSTAWA częściami na poszczególne pozycje, jednorazowa w ramach pozycji (dostawa całej pozycji). Wymagania: 1. Języki Język polski 312. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widoczne go podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT(NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulamin określający sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" -załącznik do uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r. dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13: Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dlakontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 317. Kryteria oceny Lp.Nazwa kryterium 1.Cena 8. Reguły Licytacja otwarta Aukcja japońska multiobiektowa Aukcja zniżkowa Cena dotyczy jednej jednostki Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje, nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pozycji. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Oferenci będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. 3114. Warunki płatności 1. Zapłata ceny za przedmiot umowy nastąpi w formie przelewu w terminie do 60 dni od daty doręczenia Odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Odbiorca uiszcza cenę przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. 3. Strony uznają, że zapłata ceny następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Odbiorcy. 4. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 5. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: KWK Pniówek ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. 6. Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz protokołem odbioru na adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. CUW, ul. Armii Krajowej 56, 44- 330 Jastrzębie-Zdrój. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. 8. Potwierdzeniem dostawy i wydania przedmiotu umowy będzie opatrzony datą sporządzenia protokół zdawczo-odbiorczy (protokół odbioru) podpisany przez każdą ze Stron. 9. Ww. protokół będzie podstawą do wystawienia faktury za dostarczenie przedmiotu umowy 10. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A. 11. W przypadku gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 5 przekroczy kwotę 15.000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna 3117. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.htmlRejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wadium na wszystkie zadania: 35 000 zł w tym podział na poszczególne zadania: Podział wadium na zadania: Nr zadaniaKwota wadium zadanie 11 600,00 zadanie 21 400,00 zadanie 3620,00 zadanie 41 800,00 zadanie 5780,00 zadanie 6630,00 zadanie 7700,00 31zadanie 82 400,00 zadanie 91 300,00 zadanie 101 600,00 zadanie 112 800,00 zadanie 122 700,00 zadanie 131 800,00 zadanie 141 900,00 zadanie 151 500,00 zadanie 161 500,00 zadanie 172 000,00 zadanie 181 200,00 zadanie 19630,00 zadanie 201 700,00 zadanie 212 900,00 zadanie 22600,00 zadanie 23940,00 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 118/INW/24". Dokument wydrukowano przez Ewa Marcol w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2024-05-09 12:51 Strona 15 z 31Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl.Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. Dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna pkt. VII tj.: a) Instrukcja stosowania lub DTR przedmiotu aukcji. b) Wzór deklaracji zgodności WE/UE. 4. Wykaz dostaw (co najmniej jednej) dla podziemnych zakładów górniczych (dotyczy zadań 1-22) urządzeń tzw. ,,małej mechanizacji" wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia). 5. Wykaz dostaw (co najmniej jednej) elektronarzędzi, narzędzi, części maszyn lub urządzeń spawalniczych (zadanie nr 23) wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia). 6. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez upoważnione osoby podmiotów na rzecz których wskazane w wykazie dostawy były wykonywane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 7. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu przetargu muszą być w języku polskim. UWAGA!!! Zmiana dopuszczalnych form złożenia oferty. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres email:dokumentacja@zwp.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej 31Dokument wydrukowano przez Ewa Marcol w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2024-05-09 12:51 Strona 18 z 3120. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Ewa Marcol nr tel.: 32 756 4968; e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl 3113. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Janusz Mertens tel. 32 756 2522 Daniel Pukowiec tel. 32 756 2229 |
© eurobudowa.pl 2004-2024