Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
608z dziś
6619z ostatnich 7 dni
21120z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana okien w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana okien w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy w Gliwicach
ul. Anny Jagiellonki 47
44-109 Gliwice
powiat: Gliwice
510 223 218
kkostecki@ferrostal.com.pl
https://cognor.logintrade.net/zapytania_email,1569918,d479e08295bb0eeb930f4a72fea3f770.html
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: 510 223 218
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
149419, 149421 / PILNE! usł. budowlane - wymiana 6 okien w budynku Laboratorium w Gliwicach
Treść zmian (aktualizacja):
dodano zdjęcia w załącznikach
Treść zapytania:
Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie usługi w branży budowlanej w Gliwicach:
1. Zakup, dostawa i wymiana 3 okien oraz parapetów wew. i zew. w budynku laboratorium (I piętro) - 1 komplet:
Wymiary wnęk okiennych (orientacyjne): 2360mm x 2380mm.
Informacje i zakres prac związany z wymianą okien:
1. Okna w kolorze białym zgodnie z wzorem okien zamontowanych na parterze budynku (zdj. Nr 1), środkowe dolne skrzydło uchylno-rozwierne, górne środkowe skrzydło uchylne, pozostałe skrzydła stałe.
2. Demontaż i utylizacja starych okien aluminiowych (utylizacja po stronie zleceniobiorcy).
3. Montaż nowych okien i parapetów wew. i zew.
4. Obróbka murarska po wymianie okien i parapetów.
2. Usunięcie luksfer, zakup, dostawa i montaż 3 okien stałych w budynku laboratorium (klatka schodowa) - 1 komplet:
Wymiary wnęk okiennych (orientacyjne):
1520mm x 3150mm,
1990mm x 3150mm,
2010mm x 3150mm.
Informacje i zakres prac związany z wymianą okien:
1. Okna w kolorze białym, wzór zaproponowany przez dostawcę.
2. Demontaż i utylizacja luksfer (utylizacja po stronie zleceniobiorcy).
3. Montaż nowych okien.
4. Obróbka murarska po wymianie okien.
* Wszystkie materiały są po stronie zleceniobiorcy.
* Wymagana wizja lokalna.
* Czas na realizację zadania - do ustalenia z wybranym wykonawcą.
Osoba do spraw technicznych i wizji lokalnej: p. Jacek Maleńczyk tel.: 513 083 293
Po zakończeniu prac zostanie podpisany protokół odbioru końcowego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia FV.
Dokumentacja oraz zdjęcia są dostępne w załącznikach.
Oferta powinna obowiązkowo zawierać:
1. termin gwarancji na wykonane prace,
2. warunki płatności (oczekiwane 60 dni od daty wpływu FV, możliwe będzie rozliczenie częściowe na podstawie protokołów częściowych, wg ustaleń z wybranym wykonawcą),
3. termin realizacji usługi od dnia otrzymania zamówienia.
4. inne czynniki, które mają wpływ na realizację zadania.
Uwaga:
Nadmieniamy, że udostępniona dokumentacja może być przez Państwa wykorzystana wyłącznie w celu przygotowania oferty na niniejsze zapytanie lub w celu
Wykonania umowy, jeśli dojdzie do jej zawarcia. Zakazujemy wykorzystywania jej w jakichkolwiek innych celach poza podanymi w treści tej wiadomości.
Z poważaniem
Konrad Kostecki
tel. 510-223-218
kkostecki@ferrostal.com.pl
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Zakup, dostawa i wymiana 3 okien oraz parapetów wew. i zew. w budynku laboratorium (I piętro) zgodnie z treścią zapytania 1 komplet -
2. Usunięcie luksfer, zakup, dostawa i montaż 3 okien stałych w budynku laboratorium (klatka schodowa) zgodnie z treścią zapytania 1 komplet -

Dokument nr: F/W24/05/0013#1

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://cognor.logintrade.net/zapytania_email,1569918,d479e08295bb0eeb930f4a72fea3f770.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
09- 05- 2024 13: 24
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
17- 05- 2024 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://cognor.logintrade.net/zapytania_email,1569918,d479e08295bb0eeb930f4a72fea3f770.html

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Termin realizacji - 10%
Termin płatności - 10%
Cena - 70%
Gwarancja - 10%
Dodatkowe warunki formalne:
Firma zastrzega sobie prawo:
- nie informowania dostawców o przebiegu akcji ofertowej,
- unieważnienia akcji ofertowej bez podawania przyczyn,
- zmiany warunków i wielkości dotyczących akcji ofertowej,
- zmiany czasu prowadzenia negocjacji, rozpatrywania ofert bez podawania przyczyn,
- zawarcia umowy w związku ze złożoną ofertą tylko na mocy odrębnego kontraktu.
Warunki płatności - do ustalenia z wybranym wykonawcą (oczekiwane 60 dni).
Transport zapewnia sprzedający - DAP Gliwice.
COGNOR S.A. posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt. 6 ustawy z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Firmy na rzecz których ma być dokonywany zakup
2589 4Workers Przemysław Sztuczkowski
3205 Business Support Services SP. z o.o.
258 Cognnor Blachy Dachowe S.A.
3022 COGNOR BLACHY DACHOWE S.A.
253 Cognor S.A.
256 Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy oddział w Zawierciu
254 Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy w Gliwicach
552 Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy w Krakowie
255 Cognor SA oddział HSJ w Stalowej Woli
259 Cognor SA oddział OM Szopienice w Katowicach
749 Cognor S.A. oddział PTS w Krakowie
257 Cognor SA Oddział Złomrex we Wrocławiu
260 Kapitał S.A. Spółka Komandytowa
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Konrad Kostecki
tel: 510 223 218
e-mail: kkostecki@ferrostal.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.