Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W GLIWICACH
OKRZEI, 20
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
322313576
sekretariat@gce.gliwice.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 322313576
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - elektroinstalacyjne i teletechniczne, wraz z robotami towarzyszącymi na
parterze budynku laboratorium oraz wymiana przekładników prądowych w stacji transformatorowej G254.
W zakres robót branży elektrycznej wchodzą: instalacje elektryczne wewnętrzna, instalacja oświetlenia podstawowego,
instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacja gniazd wtykowych oraz
rozdzielń (tablic) elektrycznych oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej. Ponadto sprawdzeniu podlega
kontrola prawidłowości rozdzielenia przewodu ochronno-neutralnego PEN na neutralny N i ochronny PE plus pomiar
uziemienia przewodu N w rozdzielni głównej RG.
W zakres robót branży teletechnicznej wchodzą: wymiana sieci strukturalnej od nowych gniazd do istniejącego na parterze
punktu dystrybucyjnego.
Robotami towarzyszącymi są: uzupełnienie ubytków w tynkach wraz z malowaniem w pomieszczeniach objętych wymianą
instalacji elektrycznej i teletechnicznej oraz demontaż zbędnych istniejących instalacji.
Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonej dokumentacji projektowej .
Zakres prac obejmuje jedynie przebudowę instalacji elektrycznej w budynku .
Zakres tych robót pokazano w dokumentacji technicznej
1. Wykonawca winien wykonać wszelkie prace opisane w dokumentacji projektowej, technicznej oraz prace takie jak:
a) przekazanie dokumentacji powykonawczej, wszelkich atestów na materiały i urządzenia,
b) zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót.
c) zabezpieczenie istniejącego sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,
d) zabezpieczenie sąsiadujących pomieszczeń przed zapyleniem w związku z realizacją robót,
e) utrzymywanie na bieżąco porządku i wykonywanie prac porządkowych,
f) przeprowadzenie wszelkich prób, badań, odbiorów urzędowych przewidzianych przepisami,
g) zamawiający zaleca dla utrzymania standardów technicznych zastosowanie materiałów, które zostały zabudowane w
dotychczas wykonanych robotach modernizacji instalacji elektrycznej.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu robót określonego niniejszą umową. O ograniczeniu zakresu
robót Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę. W przypadku ograniczenia zakresu robót wynagrodzenie ulegnie
zmianie o wartość niewykonanych robót. Wartość ta będzie ustalana wg kosztorysu sporządzonego w oparciu o ceny
określone w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia ani kary związane z ograniczeniem robót
przez Zamawiającego. W takim przypadku minimalna wartość świadczenia Wykonawcy nie będzie niższa niż 60%
wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
Zestawienie dokumentacji projektowej:
1. Projekty techniczne:
a. wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w laboratorium GCE-etap I
b. wymiany przekładników prądowych w stacji transformatorowej zasilającej GCE
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Przedmiary robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ww. dokumentacji projektowej, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do
SWZ
UWAGA!
Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako odniesienie do
oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,
jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego
przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym
zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne
jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. Wszystkie zaproponowane przez
Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku
do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią
ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku do opisywanych w
dokumentacji, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy , max 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy , max 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót
Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.

CPV: 45311200-2, 45310000-3,45311100-1,45314000-1,31600000-2,31500000-1,31200000-8,45442100-8,45400000-1,45315700-5

Dokument nr: 2024/BZP 00317372, GCE/1a/ZP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf60b088-0d34-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum
Pomocy",
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 26 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-27 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GCE/1a/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - elektroinstalacyjne i teletechniczne, wraz z robotami towarzyszącymi na
parterze budynku laboratorium oraz wymiana przekładników prądowych w stacji transformatorowej G254.
W zakres robót branży elektrycznej wchodzą: instalacje elektryczne wewnętrzna, instalacja oświetlenia podstawowego,
instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacja gniazd wtykowych oraz
rozdzielń (tablic) elektrycznych oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej. Ponadto sprawdzeniu podlega
kontrola prawidłowości rozdzielenia przewodu ochronno-neutralnego PEN na neutralny N i ochronny PE plus pomiar
uziemienia przewodu N w rozdzielni głównej RG.
W zakres robót branży teletechnicznej wchodzą: wymiana sieci strukturalnej od nowych gniazd do istniejącego na parterze
punktu dystrybucyjnego.
Robotami towarzyszącymi są: uzupełnienie ubytków w tynkach wraz z malowaniem w pomieszczeniach objętych wymianą
instalacji elektrycznej i teletechnicznej oraz demontaż zbędnych istniejących instalacji.
Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonej dokumentacji projektowej .
Zakres prac obejmuje jedynie przebudowę instalacji elektrycznej w budynku .
Zakres tych robót pokazano w dokumentacji technicznej
1. Wykonawca winien wykonać wszelkie prace opisane w dokumentacji projektowej, technicznej oraz prace takie jak:
a) przekazanie dokumentacji powykonawczej, wszelkich atestów na materiały i urządzenia,
b) zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót.
c) zabezpieczenie istniejącego sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,
d) zabezpieczenie sąsiadujących pomieszczeń przed zapyleniem w związku z realizacją robót,
e) utrzymywanie na bieżąco porządku i wykonywanie prac porządkowych,
f) przeprowadzenie wszelkich prób, badań, odbiorów urzędowych przewidzianych przepisami,
g) zamawiający zaleca dla utrzymania standardów technicznych zastosowanie materiałów, które zostały zabudowane w
dotychczas wykonanych robotach modernizacji instalacji elektrycznej.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu robót określonego niniejszą umową. O ograniczeniu zakresu
robót Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę. W przypadku ograniczenia zakresu robót wynagrodzenie ulegnie
zmianie o wartość niewykonanych robót. Wartość ta będzie ustalana wg kosztorysu sporządzonego w oparciu o ceny
określone w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia ani kary związane z ograniczeniem robót
przez Zamawiającego. W takim przypadku minimalna wartość świadczenia Wykonawcy nie będzie niższa niż 60%
wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
Zestawienie dokumentacji projektowej:
1. Projekty techniczne:
a. wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w laboratorium GCE-etap I
b. wymiany przekładników prądowych w stacji transformatorowej zasilającej GCE
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Przedmiary robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ww. dokumentacji projektowej, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do
SWZ
UWAGA!
Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako odniesienie do
oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,
jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego
przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym
zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne
jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. Wszystkie zaproponowane przez
Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku
do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią
ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku do opisywanych w
dokumentacji, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy , max 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy , max 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót
Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, w ZAŁACZNIKU NR 8 do SWZ, że w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli realizację:
a) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznej o wartości
nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto.
b) co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub wykonaniu instalacji słaboprądowych o wartości brutto
nie mniejszej niż 30 000 złotych każda.
c) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie, przebudowie pomieszczeń o wartości brutto nie
mniejszej niż 20 000 złotych każda oraz załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Warunek zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich
podmiotów.
2). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji
przedmiot zamówienia, na podstawie wykazu osób (ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia tj.:
a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń (branża
elektryczna).
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.
z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz.
831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w
zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww.
specjalnościach.
b) co najmniej 2 osobami, które posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie:
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
Wskazane powyżej uprawnienia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392). Wymóg posiadania świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do
zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV dotyczy
wszystkich pracowników wykonawcy, którzy na rzecz wykonawcy będą realizowali przedmiot zamówienia w zakresie
instalacji elektrycznych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR
8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty.
UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył
-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : - odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego
dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,
jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
miał dotyczyć, nie ma prze-pisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach
nie wcześniejszych niż podano powyżej.
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o
treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści
ZAŁĄCZNIKA NR 15 do SWZ
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych
środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie
art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria
selekcji:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2
do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 16 do SWZ. Zobowiązanie lub
inne dokumenty muszą zawierać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z §12 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-25

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.