śląskie (Pyskowice)
mazowieckie (Puszcza Mariańska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa automatycznej myjni samochodowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz zamowienia.kaosg@strazgraniczna.pl https://portal.smartpzp.pl/kaosg/public/postepowanie?postepowanie=65803345 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | 4 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz wykonanie całości robót budowlano - instalacyjno - montażowych, polegających na budowie automatycznej myjni samochodowej, zlokalizowanej w istniejącym pomieszczeniu budynku nr 5 w Nowym Sączu przy Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. CPV: 45223110-0, 71000000-8, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 51000000-9, 45400000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00317883, KA-GK-3.3710.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/kaosg/public/postepowaniepostepowanie=65803345 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP, zwanej dalej ,,Platformą" lub ,,Systemem", dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kaosg/public/postepowaniepostepowanie=65803345 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne opisano w pkt. 9 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kaosg/public/postepowanie?postepowanie=65803345 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kaosg/public/postepowaniepostepowanie=65803345 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-05 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: KA-GK-3.3710.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz wykonanie całości robót budowlano - instalacyjno - montażowych, polegających na budowie automatycznej myjni samochodowej, zlokalizowanej w istniejącym pomieszczeniu budynku nr 5 w Nowym Sączu przy ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45000000-7 - Roboty budowlane 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-05 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady wykonanych robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 16 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 24 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (minimalny poziom zdolności) -- Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej wykonać zamówienie, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 450 000,00 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł, 2) zdolności technicznej lub zawodowej (minimalny poziom zdolności) -- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 i o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000,00 zł każda lub jedną robotę budowlaną obejmującą montaż automatycznej myjni samochodowej o wartości brutto nie mniejszej niż 350.000,00 zł. Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w pkt. 10 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych § 14 wzoru umowy - zał. nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady wykonanych robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 16 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 24 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024