Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa budynku produkcyjno - magazynowego z częścią socjalno - biurową oraz wszystkimi...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku produkcyjno - magazynowego z częścią socjalno - biurową oraz wszystkimi instalacjami i zagospodarowaniem terenu

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: BLACHDOM PLUS GŁUC Spółka komandytowo - akcyjna
Żywiecka 873
43-378 Rybarzowice
powiat: bielski
501504903
j.skowron@blachdomplus.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189450
Województwo: śląskie
Miasto: Rybarzowice
Wadium: 100 000 zł
Nr telefonu: 501504903
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/05/2024: Budowa budynku produkcyjno - magazynowego z częścią socjalno - biurową oraz wszystkimi instalacjami i zagospodarowaniem terenu wokół budynku nieruchomości w Rybarzowicach.
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01DA/23 - Dywersyfikacja oraz zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie innowacyjnych procesów produkcji nowych produktów pokryć dachowych

Część 1
Budynek produkcyjny z częścią soc.-biurową i zagosp. terenu

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku produkcyjno - magazynowego z częścią socjalno - biurową oraz wszystkimi instalacjami i zagospodarowaniem terenu wokół budynku nieruchomości położnej w Rybarzowicach przy Ul. Żywieckiej na działkach nr 792, 793/1, 793/2, 794, 795, 796 obręb: 0004 Rybarzowice, jedn. ewid.: 240203_2, Buczkowice (woj. śląskie).
Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia na budowę dla przedmiotowej inwestycji.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z postanowieniami umowy na wykonanie robót budowlanych, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz prawomocnym pozwoleniem na budowę.
Przedsięwzięcie musi być przeprowadzane zgodnie z Dyrektywą dotyczącą charakterystyki energetycznej budynków (Dyrektywa 2018/844/UE).
Wykonawca będzie działał zgodnie z rolą jaką przypisano Generalnemu Wykonawcy przy realizacji inwestycji objętej przedmiotem zamówienia i zapisów umowy o roboty budowlane

Do obowiązków Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, należeć będzie:
1) protokolarne przejęcie placu budowy i ogrodzenie miejsca prowadzenia prac budowlanych tymczasowym ogrodzeniem, które zostanie zdemontowane po zakończeniu prac;
2) organizacji we własnym zakresie zaplecza budowy, w szczególności: zaplecza socjalnego i sanitarnego, magazynowego, urządzeń technicznych (np. agregatu prądotwórczego) i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zaplecza budowy na czas prac budowlanych do odbioru końcowego umowy;
3) przeprowadzenie wszystkich rozładunków materiałów budowlanych i konstrukcyjnych, urządzeń związanych z budową, a także segregacja odpadów, wywóz ziemi, gruzu oraz powstałych podczas prac śmieci i niewykorzystanych materiałów budowalnych oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
4) utrzymywanie terenu budowy i prowadzenia robót w należytym ładzie i porządku w zakresie określonym łączącą strony umową, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót oraz nieblokowania i zapobieganie uszkodzeniu jakichkolwiek dróg komunikacyjnych i terenu budowy;
5) powiadamianie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu - w razie uchybienia powyższemu obowiązkowi Wykonawca zobowiązany będzie do odkrycia robót, a następnie do przywrócenia stanu poprzedniego we własnym zakresie i na własne ryzyko oraz koszt;
6) zapewnienie we własnym zakresie wszelkich dróg dojazdowych (dróg tymczasowych) na czas realizacji prac do odbioru końcowego przedmiotu umowy;
7) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały okres trwania umowy, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej niezbędnej do odbioru inwestycji przez służby odbiorowe np.: PINB, SANEPID, PSP oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
8) prowadzenie wszelkich prac objętych przedmiotem umowy zgodnie z zasadami ppoż i BHP, przepisami prawa miejscowego;
9) przedłożenie co najmniej 60-miesięcznej gwarancji, której okres będzie liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
10) zapewnienie serwisu gwarancyjnego zabudowanych urządzeń w okresie trwania gwarancji (okresowe przeglądy)
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i odpowiadającej celom, którym służy, tzn. ma odzwierciedlać i dokumentować stan faktyczny wykonania robót przy realizacji inwestycji.
12) uzyskanie od właściwych organów państwowych aprobujących opinii oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji, a także uzyskanie dla Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi dla tego celu czynnościami.
Budowa budynku produkcyjno - magazynowego z częścią socjalno - biurową oraz wszystkimi instalacjami i zagospodarowaniem terenu wokół budynku nieruchomości położnej w Rybarzowicach przy Ul. Żywieckiej na działkach nr 792, 793/1, 793/2, 794, 795, 796 obręb: 0004 Rybarzowice, jedn. ewid.: 240203_2, Buczkowice (woj. śląskie).
I. HALA PRODUKCYJNA
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
1) hala o powierzchni 2675,55 m2;
2) fundamenty z betonu wodoszczelnego W8, bez dodatkowych izolacji przeciwwilgociowych,
3) izolacja termiczna podwalin z płyt styroduru - płyty XPS gr 10,0cm;
4) główna konstrukcja nośna hali produkcyjno-magazynowej wykonana w formie ram stalowych sztywno połączonych z fundamentami. Główne ramy stalowe wykonane z dwuteownika HEA 600, natomiast słupy drugorzędne z dwuteowników HEA 200. Rygle ram stalowych głównych wykonane z dwuteownika HEA 600. Rygle należy na sztywno łączyć ze słupami. Na słupach głównych wykonać oparcie belek podsuwnicowych. Belki podsuwnicowe zaprojektowano z dwuteownika HEB 360;
5) ryglówka stalowa malowana antykorozyjnie;
6) poszycie dachu wykonane z blachy trapezowej T150 gr 0,88mm w schemacie wieloprzęsłowym;
7) izolacja termiczna dachu z wełny dachowej o grubości 24cm, wsp. przenikania ciepła U=0,15 [W/m2K], pokrycie z membrany PVC gr 1,5mm, orynnowanie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej, drabina stalowa ocynkowana - 1 szt,;
8) świetlik dachowy stały z wypełnieniem z poliwęglanu komorowego 105,0x2,65, wsp Urc = 1,1w/m2K, NRO;
9) obudowa ścian zew. z płyt warstwowych z rdzeniem PIR w układzie pionowym z ukrytym zamkiem gr 12,0cm RAL 7016 od zewnątrz i jasnoszary od wewnątrz wsp. przenikania U=0,20 [W/m2K], obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej gr.0,6-0,7mm;
10) posadzka przemysłowa betonowa powierzchniowo utwardzona zacierana na gładko gr 22,0cm z wykonaniem i wypełnieniem dylatacji;
11) bramy segmentowe 420x450 - 5szt - bramy ocieplane U=1,1 W/m2K, malowane RAL 7016, segmenty 625/750mm z napędem - prędkość otwierania - 210mm/s, prędkość zamykania - 105mm/s;
12) drzwi stalowe zew. pełne 0,9x2m, kolor standard producenta -4 szt., ościeżnice kątowe, - kolor RAL 7016;
13) instalacje wew.: elektryczna, wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania, wod-kan,
14) kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociągowa i gazowa;
II. CZĘŚĆ BIUROWA
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
1) segment biurowo-socjalny o pow. użytkowej 177,95 m2;
2) fundamenty z betonu wodoszczelnego W8, bez dodatkowych izolacji przeciwwilgociowych;
3) izolacja termiczna ścian fundamentowych z płyt styroduru - płyty XPS gr 15,0cm;
4) konstrukcja żelbetowo-murowana z bloczków silikatowych o gr.24cm;
5) strop nad parterem na belkach strunobetonowych wypełnionych w postaci żwirobetonowych, wibro-prasowanych pustaków system 20+4;
6) izolacja termiczna dachu ze styropianu utwardzony o grubości 30cm +spadki - wsp. przenikania ciepła U=0,15[W/m2K], kliny spadkowe styropianowe, pokrycie z membrany dachowej 1,5mm orynnowanie stalowe ocynkowane powlekane, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej, drabina stalowa ocynkowana - 2 szt,;
7) elewacja lekka-mokra z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym silikonowym w kolorze grafitowym - ocieplenie styropian gr 20,0cm, wsp. przenikania U=0,20 [W/m2K];
8) stolarka zewnętrzna aluminiowa i wewnętrzna aluminiowa oraz drewniana - z wypełnieniem płytą wiórowo-otworowa, okleina szara, trzy zawiasy, zamek, okleina CPL HQ 0,7 klamka ze stali nierdzewnej, ościeżnice opaskowe regulowane;
9) izolacja termiczna podłogi na gruncie - styropian 15cm;
10) jastrychy cementowe gr 7,5cm zbrojone siatką;
11) posadzki z płytek gresowych oraz licowanie ścian w sanitariatach do wysokości 2,5m z płytek ceramicznych;
12) tynki cementowo-wapienne na ścianach murowanych z dodatkową warstwą gładzi;
13) malowanie trzykrotne farbą lateksową;
14) sufity podwieszane z płytami z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm - płyty do pomieszczeń mokrych (sanitariaty) w pozostałych pomieszczeniach sufit z płyt g-k malowany farbami lateksowymi;
15) parapety zew. z blachy stalowej powlekanej, parapety wewnętrzne z konglomeratu kamiennego;
III. ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKU
Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
1) nawierzchnie utwardzone o pow. - 6 856 m2 (1500 m2 budowa dróg i parkingów, 5356 m2 powierzchnia pod regały);
2) nawierzchnie z kostki betonowej szarej typu Behaton br. 8cmm podsypka grys lub równoważne, podbudowa z kruszywa;
3) humusowanie i obsianie trawą terenu naruszonego przez roboty budowlane-humus pozyskany z terenu inwestycji, bez konieczności dowozu.
Zakres prac został zawarty w projekcie zagospodarowania terenu oraz projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiącymi załącznik do pozwolenia na budowę przedmiotu zamówienia.
Powyższa dokumentacja zostanie przekazana Wykonawcy, tj. udostępniona w wersji elektronicznej po podpisaniu i dostarczeniu Zobowiązania do zachowania poufności stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Zobowiązanie do zachowania poufności powinno zostać dostarczone w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument opatrzony podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profil zaufany) wysłany na adres mailowy: j.skowron@blachdomplus.pl. Po jej otrzymaniu w terminie 3 dni roboczych na adres mailowy wskazany w Zobowiązaniu do zachowania poufności zostanie przekazana/wysłana dokumentacja w formie elektronicznej.
Przed złożeniem oferty Oferent powinien odbyć wizje lokalną terenu budowy po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.
Zamawiający przewiduje następujące terminy wizji lokalnej: w dni robocze w godz.ch 10.00-12.00
Umówienia terminu wizji lokalnej należy dokonać w formie pisemnej, kierując wniosek na adres: j.skowron@blachdomplus.pl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe_1_05_2024".

CPV: 45111291-4, 45213200-5

Dokument nr: 2024-67782-189450, 1/05/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-07

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Buczkowice
Miejscowość
Rybarzowice
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2025-10-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Szacowany termin realizacji zamówienia w tygodniach - liczony jest od dnia szacunkowego terminu podpisania umowy z Wykonawcą tj. 01.07.2024 r., przy czym termin realizacji zamówienia (wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia) nie może być dłuższy niż do 31.10.2025 r. tj. 70 tygodni.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
1) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania 10.3 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021 - 2027, mających wpływ na realizację umowy;
2) zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3) zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
4) zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
5) zmian technologicznych, w szczególności w związku z pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy;
6) zmiany terminu i warunków płatności;
7) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia warunkiem, że wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
- Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac, tj. musi wykazać, że w ciągu ostatnich 4 lat, liczonych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w charakterze generalnego Wykonawcy, co najmniej dwa zadania gdzie każde obejmowało budowę budynku przemysłowego wraz z częścią socjalno-biurową o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej co najmniej 3000 m2 oraz o wartości zamówienia co najmniej 10 000.000 zł. (dziesięć milionów złotych) brutto co zostanie potwierdzone referencjami bądź innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, z których treści powinno wynikać co było przedmiotem budowy i w jakim roku zostały zakończone prace budowlane (lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych robót budowlanych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z dołączeniem wymaganych dokumentów potwierdzających posiadaną wiedzę i doświadczenie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane).
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
- Wykonawca posiadać będzie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny odpis z KRS lub CEIDG
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dysponowaniu osobą stanowisku kierownika budowy, która:
1) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy lub wcześniej obowiązujących przepisów;
2) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe;
3) w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w swojej specjalności, podczas realizacji budynku przemysłowego wraz z częścią socjalno-biurową o powierzchni użytkowej wynoszącej min. 3000 m2.
Wykonawca może przy spełnieniu warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dysponowaniu osobą na stanowisku kierownika budowy na zasobach innych podmiotów. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dysponowaniu osobą na stanowisku kierownika budowy.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego.
Wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego opłacenie polisy ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia i sumie ubezpieczenia minimum 5 000 000,00 zł (pięć milionów zł) oraz aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego (lub innego organu podatkowego odpowiedzialnego za monitorowanie zobowiązań wobec Skarbu Państwa) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia oferty przez Oferenta (za dzień złożenia oferty za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności uznaje się datę widniejącą na formularzu ofertowym) oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub innego organu odpowiedzialnego za monitorowanie terminowości odprowadzania składek pracowniczych) społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia oferty przez Oferenta (za dzień złożenia oferty za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności uznaje się datę widniejącą na formularzu ofertowym). W przypadku podmiotów zagranicznych, są oni zobowiązani przedstawić dokument o charakterze równoważnym.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz wymaganych dokumentów.
- Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wpłacenie przed terminem zamknięcia składania ofert wadium w wysokości 100 000 zł (sto tysięcy złotych) w formie pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 23 1240 4878 1111 0000 4715 5066 prowadzony w PEKAO S.A. lub w formie gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej, dołączając do oferty stosowny dokument.
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot, zwraca Wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium
wniesionego w formie gwarancji występuje do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Dla możliwości złożenia oferty, Wykonawca powinien podpisać Zobowiązanie do zachowania poufności stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Warunkiem złożenia oferty jest podpisanie przez Wykonawcę Zobowiązania o segregowaniu odpadów w trakcie realizacji zlecenia stanowiące Załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego, jak również dokonanie zapłaty wadium.
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Do oferty należy dołączyć:
3) Tabela elementów rozliczeniowych (plik Excel)
4) Odpis z KRS lub CEIDG
5) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik nr 4)
6) Oświadczenie w trybie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Załącznik nr 5)
7) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych (Załącznik nr 6)
8) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów);
9) Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (Załącznik nr 7)
10) Zobowiązanie Wykonawcy do segregowania odpadów w trakcie realizacji zlecenia (Załącznik nr 8)
11) Klauzula RODO (Załącznik nr 9)
12) Polisę ubezpieczenia OC działalności gospodarczej z potwierdzeniem wniesienia opłaty
13) Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami
14) Zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach
15) Potwierdzenie wniesienia wadium
oraz wszelkie inne dokumenty i oświadczenia, które wynikają z treści niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku dokumentów podpisywanych tradycyjnie przez Wykonawcę - do bazy konkurencyjności załączane są skany podpisanej wersji papierowej oferty i podpisanych oświadczeń oraz zobowiązań; skany listów referencyjnych; potwierdzenie przelewu wadium, które nie musi być skanem. Dokumenty podpisane elektronicznie załączane są w oryginałach, potwierdzenie przelewu wadium nie wymaga podpisu Wykonawcy.
W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku złożonych oświadczeń i dokumentów, na poziomie rozpatrywania ofert i podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia przez Oferenta dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Wyjaśnia się, iż, postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Wymóg ten wiąże się z regulacją ustawy z dnia 07.10.1999 r. o języku polskim, która formułuje zasadę używania języka polskiego przez podmioty wykonujące zadania publiczne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Ustawa o języku polskim w art. 11 stanowi, iż art. 5-10 tejże ustawy nie dotyczą między innymi nazw własnych, zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej, znaków towarowych, nazw handlowych oraz oznaczeń pochodzenia towarów i usług, norm wprowadzanych w języku oryginału zgodnie z przepisami o normalizacji.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie nie może być udzielone na rzecz podmiotów wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca będący podmiotem powiązanym z Zamawiającym lub podmiotem wskazanym art.7 ust. 1 w/w ustawy podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu ofertowym, a jego oferta zostaje odrzucona.
- Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych, Zamawiający nie dopuszcza procedury odwoławczej. Dopuszczone są rozwiązania równoważne, jeżeli Wykonawca udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Okres gwarancji
Zamawiający oczekuje przedłożenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji, natomiast maksymalny oczekiwany okres gwarancji wynosi 84 miesiące.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-09
Data ostatniej zmiany
2024-05-09 15:46:25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty w kryterium ,,Cena netto" - [C] oznaczają punktowanie max. 60 punktów za najniższą cenę netto przedmiotu zamówienia zadeklarowaną w formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru:
C= 60 x (Cn / Cb)
Szczegółowy opis kryterium w załączniku "Zapytanie ofertowe_1_05_2024"
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Okres obowiązywania gwarancji w miesiącach" - [G] zostaną obliczone według wzoru:
G=20 x (Gb /Gmax)
Zamawiający oczekuje przedłożenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji,max oczekiwany okres gwarancji wynosi 84 miesiące.
Szczegółowy opis w zał. "Zapytanie ofertowe_1_05_2024"
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w kryterium ,,Termin realizacji w tygodniach" - [T] oznaczają punktowanie max. 10 punktów za najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia.
Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru:
T=10 x (Tmin /Tb)
Szczegółowy opis kryterium w załączniku "Zapytanie ofertowe_1_05_2024"
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w kryterium ,,Termin płatności faktury" - [F] oznaczają punktowanie max. 10 punktów za najdłuższy termin płatności faktury.
Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru:
Termin płatności 30 dni - 0 pkt.
Termin płatności 45 dni - 5 pkt.
Termin płatności 60 dni - 10 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Skowron
tel.: 501504903
e-mail: j.skowron@blachdomplus.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.