Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
powiat: sejneński
tel. (087) 5173910, tel. - 602 355 170
zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Sejny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (087) 5173910,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
opracowanie projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej 1156B Kaletnik-Adamowizna-Orlinek-Gremzdel
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej 1156B Kaletnik-Adamowizna-Orlinek-Gremzdel w km od 4+040 do km 8+000 (pikietaż ewidencyjny) i wniosków o wydanie decyzji ZRID. Przebudowa drogi będzie realizowana w dwóch etapach.
- Pierwszy etap obejmować będzie odcinek drogi od skrzyżowania z drogą gminną nr 102060B Orlinek - Jegliniec do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1157B Krasnopol-Gremzdel-Jegliniec-Wiatrołuża).
- Drugi etap będzie obejmował odcinek od granicy powiatu sejneńskiego z powiatem suwalskim do skrzyżowania z droga gminną nr 102060B.
Stan istniejący: Początek drogi stanowi granica powiatu sejneńskiego z powiatem suwalskim. Droga na całej długości posiada nawierzchnię gruntową. Szerokość pasa drogowego wynosi 4m na odcinku pierwszych 3km i 7-9m na pozostałym odcinku. Z tego względu istniejąca droga w większości nie mieści się w istniejących granicach pas drogowego. W km ok. 6+500 droga przecina podwórko gospodarstwa domowego (działki ozn. mr geodez. 47 i 40 obręb Orlinek). W związku z tym należy opracować wariant zmiany przebiegu drogi, który będzie omijał to miejsce.
Uzbrojenie: napowietrzna i podziemna sieć energetyczna, podziemna sieć wodociągowa i telekomunikacyjna. W związku z tym mogą wystąpić opracowania branżowe związane z ewentualnym przełożeniem tych sieci.
Stan projektowany: droga powiatowa klasy L, o nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR2
Zamawiający zamierza realizować przebudowę drogi w dwóch etapach. Pierwszy etap obejmować będzie odcinek drogi o dł. ok. 2,1 km od skrzyżowania z drogą gminną nr 102060B Orlinek -Jegliniec do końca drogi (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1157B Krasnopol-Gremzdel-Jegliniec-Wiatrołuża), natomiast drugi etap będzie obejmował odcinek o dł. ok. 1,86 km od granicy powiatu sejneńskiego z powiatem suwalskim do skrzyżowania z droga gminną nr 102060B.
W związku z tym dokumentacja projektowa opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa powinna zawierać w szczególności:
Dla pierwszego etapu obejmującego odcinek od skrzyżowania z drogą gminną nr 102060B Orlinek -Jegliniec do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1157B Krasnopol-Gremzdel-Jegliniec-Wiatrołuża).
1. Projekt budowlany w skład którego wchodzą: -- 3 egz.
- projekt techniczny
- projekt architektoniczno - budowlany
- projekt zagospodarowania terenu
- uzgodnienia, opinie, decyzje i inne niezbędne do uzyskania decyzji ZRID.
2. Kosztorys inwestorski - 2 egz.
3. Przedmiar robót -2 egz.
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
5. Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz.
6. Mapę do celów projektowych
Wykonawca skompletuje i złoży wniosek w Wydziału Architektury w Starostwie Powiatowym w Sejnach o wydanie decyzji ZRID. Data złożenia kompletnego wniosku o ZRID będzie traktowana jako data wykonania zamówienia dla etapu pierwszego. Uwaga:
W przypadku uwag ze strony Wydz. Architektury do złożonego wniosku, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania niezbędnych poprawek lub innych czynności wskazanych przez Wydział Architektury.
Dla drugiego etapu obejmującego odcinek od granicy powiatu sejneńskiego z powiatem suwalskim do skrzyżowania z droga gminną nr 102060B.
1. Projekt budowlany w skład którego wchodzą: - 3 egz.
- projekt techniczny
- projekt architektoniczno - budowlany
- projekt zagospodarowania terenu
- uzgodnienia, opinie, decyzje i inne niezbędne do uzyskania decyzji ZRID.
2. Kosztorys inwestorski - 2 egz.
3. Przedmiar robót - 2 egz.
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
5. Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz.
6. Mapę do celów projektowych
Wykonawca skompletuje wniosek o wydanie decyzji ZRID i przekaże Zamawiającemu, w oparciu o który Zamawiający w drugim etapie przebudowy wystąpi o decyzję o ZRID. Data przekazania kompletnego wniosku o ZRID Zamawiającemu będzie traktowana jako data wykonania zamówienia dla etapu drugiego. Uwaga:
W przypadku uwag ze strony Wydz. Architektury do wniosku złożonego przez Zamawiającego Wykonawca w okresie rękojmi zobowiązany będzie do wykonania niezbędnych poprawek lub innych czynności wskazanych przez Wydział Architektury.
Ponadto do kompletu dokumentacji (dla każdego etapu oddzielnie) Wykonawca dołączy:
1. Wersję elektroniczną całej dokumentacji na nośniku CD lub innym (części graficzne projektu w postaci plików dxf, dwg, kosztorysy w postaci plików ath, opisowe w wersji Word, Excel, inne typy plików po uzgodnieniu z zamawiającym) oraz całość w formacie plików PDF celem zamieszczenia jej w ramach procedury zlecania robót zgodnie z obowiązującym prawem.
2. W związku z koniecznością poszerzenia pasa drogowego Wykonawca opracuje koncepcję przebiegu trasy drogi wraz z podziałem działek oraz podaniem ilości i powierzchni nowopowstałych działek po podziale w celu akceptacji przez Zamawiającego. Docelowo Wykonawca przygotuje projekty podziału wymagane do wydania decyzji ZRID.
3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązuje się także:
- przygotowania dokumentów i załatwieniu w imieniu Zamawiającego (po otrzymaniu stosownych pełnomocnictw) formalności w zakresie uzyskania warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID,
- w okresie obowiązywania rękojmi na wniosek Zamawiającego dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego,
- w przypadku konieczności złożenia wyjaśnień wykonawcom w postępowaniu przetargowym na wykonawstwo robót budowlanych udzielić tych wyjaśnień Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu przekazania zapytania przez zamawiającego,
- do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji poprzez dokonanie oraz przekazanie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek, wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub zawinionymi błędami.

Dokument nr: OR.272.18.2024

Składanie ofert:
Ofertę zawierającą cenę ostateczną wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście, przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach, Ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny (sekretariat) lub e-mailem na: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl do dnia 17.05.2024r. godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania:
- dla etapu pierwszego: do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy
- dla etapu drugiego: do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy

Wymagania:
Podstawa prawna:
Podstawa prawna: art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) oraz Zarządzenie nr 31/2023 Starosty Sejneńskiego z dnia 14 grudnia 2023r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy komisji przetargowej oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł (netto).
Płatność: w terminie 14 dni od odebrania przedmiotu umowy
Zadanie będzie oceniane zgodnie z następującym kryterium wyboru: Kryteria oceny ofert: 100% cena
Wykonawca będzie związany niniejszą ofertą w terminie do dnia 15 czerwca 2024r.
Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty:
1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia.
2. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia.
3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa lub inny dokument potwierdzający wymagane uprawnienia.
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty!
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody "spełnia/nie spełnia".
Wykonawcy zostaną poinformowani o wyniku postępowania lub jego unieważnieniu na stronie BIP Powiatu (Przetargi).

Kontakt:
Ewentualne zapytania należy kierować: Jarosław Polens, tel. - 602 355 170

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.