dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zestawów mebli ogrodowych, składanych zawierających stół i ławki |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Leśny Krąg" z/s w Janowie Lubelskim ul. Ogrodowa 16 23-300 Janów Lubelski powiat: janowski TEL. 15 8722-652, 690-641-642 biuro@lesnykrag.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Janów Lubelski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. 15 8722-652, 69 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zakup ośmiu zestawów mebli ogrodowych, składanych zawierających stół i dwie ławki III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup ośmiu zestawów mebli ogrodowych składanych zawierających stół i dwie ławki wraz z dostarczeniem ich do siedziby biura Stowarzyszenia LGD "Leśny Krąg", Ul. Ogrodowa 16, 23-300 Janów Lubelski. Parametry techniczne: Wymiary stołu minimum: 117 x 56 x 76 cm Wymiary ławek minimum: 117 x 25 x 46 cm Materiał wykonania: drewno sosnowe, stal malowana proszkowo/ plastik odporny na działanie warunków atmosferycznych, stal malowana proszkowo Obciążenie: stół minimum: 50 kg, ławka minimum: 150 kg Dokument nr: 5/2024/TPP Składanie ofert: V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty można złożyć listownie, na adres e-mail: biuro@lesnykrag.pl lub osobiście, przez pełnomocnika, gońca w siedzibie Zamawiającego tj. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Leśny Krąg", Ul. Ogrodowa 16, 23-300 Janów Lubelski do dnia 14.05.2024r. godz. 15.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Miejsce i termin realizacji: VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 03.06.2024 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ). 2. Wydatek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Operacja współfinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 19.3 ,,Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.Miejsce publikacji ogłoszenia: Strona internetowa LGD ,,Leśny Krąg" - www.lesnykrag.pl UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert. IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dokumenty wymagane: 1. Oferta wraz z oświadczeniami stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego 2. Oferta zawierająca cenę zamówienia w kwocie netto i w kwocie brutto. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Przygotowanie oferty a. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. b. Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę. c. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. d. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. Jeśli reprezentacja składającego ofertę jest wieloosobowa, to każda osoba uprawniona do reprezentacji zobowiązana jest do złożenia oświadczenia. e. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych podpisane przez osoby reprezentujące Oferenta. f) oświadczenie o którym mowa w art. 2 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 2. Oferta powinna zawierać: a. Ofertę cenową sporządzoną przez składającego z danymi adresowymi i danymi personalnymi, b. Cenę ofertową należy obliczyć wg kalkulacji własnej, c. Wymaga się by cena podana była ceną brutto wyrażoną w polskich złotych. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT Zamawiający wybierze ofertę, która odpowiada warunkom określonym w niniejszym zapytaniu kierując się najniższą ceną. IX. WARUNKI WYKLUCZENIA W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez Beneficjenta (Zamawiającego) nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo lub osoby wpisane na listę podmiotów o której mowa w art. 2 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika, d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia; g) Związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli ze sobą, swoimi zastępcami prawnymi lub członkami swoich organów zarządzających lub organów nadzorczych; przed upływem 3 lat od dnia złożenia wniosku o wybór operacji nie pozostawali ze sobą w stosunku pracy lub zlecenia, nie byli członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych u jednego lub drugiego; i) Pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do ich bezstronności. X. WARUNKI PŁATNOŚCI Zapłata wynagrodzenia za usługę zostanie dokonana na podstawie wystawionej faktury/rachunku przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku w terminie 14 dni licząc od daty protokolarnego odbioru należycie wykonanej usługi i złożenia faktury/rachunku dokumentu w Biurze Zamawiającego. XI. DODATKOWE INFORMACJE Uprzejmie informujemy, że: a) Zastrzegamy sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, b) Nie ponosimy kosztów związanych z przedstawieniem oferty, c) W przypadku nadesłania niekompletnej oferty zastrzegamy sobie prawo jej odrzucenia bez poinformowania oferenta. Kontakt: Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać w biurze LGD lub telefonicznie 15 8722-652 lub 690-641-642 |
© eurobudowa.pl 2004-2024