Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kortu do bule

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kortu do bule

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bielawa
pl. Wolności 1
58-260 Bielawa
powiat: dzierżoniowski
tel.: 74 83-34-255,fax: 74 83-35-838
um@um.bielawa.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel.: 74 83-34-255,f
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn. ,,Budowa kortu do bule w Parku Miejskim"
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
II.I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska do gry w bule w ramach
zadania pn: ,,Budowa kortu do bule w Parku Miejskim" na działce o numerze geodezyjnym 2/5 Obręb:
0003 Osiedle Jednostka ewidencyjna: 020201_Bielaw. Przewiduje się kompleksową realizację
przedmiotu inwestycji w zakresie:
1. bulodrom o wymiarach 15m x 32m z podziałem na osiem pól wraz z opaską z kostki granitowej
o szerokości 2m,
2. odwodnienie bulodromu,
3. ławki parkowe 8 szt., stoły parkowe 8 szt., kosze na odpady 2 szt., tablica edukacyjna z zasadami do
gry w bule,
4. zestawy do gry w bule,
5. dokonanie geodezyjnego wytyczenia w terenie, a po wybudowaniu - geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej
6. zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w
Dzierżoniowie oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (art, 55 ust. 1 lit. A ustawy z dnia
7 lipca - Prawo Budowlane) - w przypadku takiej konieczności.
7. realizacja prac zgodnie z decyzją nr 84/2023 Starosty Dzierżoniowskiego oraz Decyzjią nr 82/2023
Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
8. Odbiór, transport i oczyszczenie kostki granitowej przeznaczonej do wbudowania. Zamawiający do
realizacji zadania przekaże kostkę granitową z rozbiórki o wymiarach 9x11 cm. Kostka granitowa została
zmagazynowana na składowisku w odległości ok. 25 km od miejsca inwestycji. W ramach zadania
Wykonawca odbierze i przetransportuje materiał do miejsca inwestycji oraz odpowiednio przygotuje przed
wbudowaniem.
UWAGA:
Zamawiający udostępnia przedmiary robót z zastrzeżeniem, że przedmiary te nie mogą stanowić jedynej
podstawy do skalkulowania oferty. Przedmiary udostępniane są w celach pomocniczych, a ich
udostępnienie nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o udostępnioną w
postępowaniu dokumentację techniczną, STWiOR oraz pozostałe udostępniane dokumenty, jak również
uwzględnienia wszystkich innych kosztów niezbędnych do całościowego zrealizowania przedmiotu
zamówienia. Dokumenty należy czytać łącznie.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: IZ.271.17.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 10:00.
2. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia
Publiczne, który dostępny jest pod adresem: https://bielawa.e-zp.finn.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 15 października 2024 r.

Wymagania:
II.III. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia zakresu usług polegających na powtórzeniu
tego samego zamówienia.
II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.V. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.IV. Dopuszcza się udział podwykonawców.
IV. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Warunki udziału w postępowaniu Zmawiający określił na minimalnym poziomie w celu umożliwienia
ubiegania się o zamówienia Wykonawcom gwarantującym realizację zamówienia z należyta starannością.
WARUNEK 1
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli
wykonawca przedłoży:
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował:
- Kierownik Budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat,
uprawnienia budowlane(*) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
*Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.), albo odpowiadające równoważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub w przypadku obywateli Unii
Europejskiej zgodnie ze wskazaniami w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. Poz. 220).
Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz osób, stanowiący załącznik do zaproszenia.
WARUNEK 2
O udzielnie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zadania będącego przedmiotem postępowania;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie Wykonawca składa oświadczenie znajdujące się w formularzu oferty
stanowiącym załącznik do zaproszenia.
V. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów:
Cena zamówienia (C) - waga 100 % oceniania w skali punktowej 1-100 pkt
Najniższa cena brutto spośród badanych ofert
C = --------------------------------------------------------------- x 100 x waga (100%)
Cena brutto badanej oferty
Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym
uzyska największą ilość punktów ww. kryteriach.
VI. Oferta powinna zawierać:
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty
(wg załącznika nr 1 do zaproszenia).
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfra z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na
to, że zostały złożone ofert o tej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do
złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty
dodatkowe nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
podstawowych.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
Do ofert należy dołączyć:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
2. Wykaz osób (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
X. Istotne postanowienia umowne i warunki zmiany umowy:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
XI. Inne informacje o zamówieniu:
1. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
4. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania telefonicznie, pocztą elektroniczną lub
zamieści informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu informacji o wyborze
najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania z ofertą.
6. Przed zawarciem Umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zmawiającemu dokumenty
potwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje
(jeśli były wymagane).
7. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu
o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9.
9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych związanych z zamówieniami
publicznymi poniżej 130.000 zł.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
Administrator
Danych
Gmina Miejska Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1, 58-260 Bielawa, zwana dalej
,,Zamawiającym", reprezentowana przez Burmistrza Miasta Andrzeja Hordyja.
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się
z Administratorem korespondencyjnie na adres siedziby, telefonicznie pod numerem:
74 832 87 15 lub za pośrednictwem poczty e-mail: um@um.bielawa.pl.
Inspektor Ochrony Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować
pisząc na adres: iod@um.bielawa.pl lub telefonując pod numer: 74 83 28 779.
Danych
Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla realizacji konkretnego celu
związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, oraz późniejszą
realizacją umów, zawartych z wyłonionymi przez Zamawiającego kontrahentami, a także
Cele przetwarzania dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z prawnie uzasadnionego
interesu realizowanego przez Zamawiającego oraz wykonania ciążących na nim
danych
obowiązków prawnych; Proces postępowania i realizacji zamówień wynika z
obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych,
Podstawa prawna
przetwarzania
Państwa danych
osobowych
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie RODO - rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) tj. art. 6 ust. 1 lit. a
stanowiącego, że podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda wyrażona
poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu, art. 6 ust. 1 lit. c stanowiącego, że
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze, artykułu 6 ust.1 lit. b stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, w której są Państwo stroną, lub niezbędne jest podjęcie działań na
żądanie strony umowy, przed jej zawarciem, a także artykułu 6 ust.1 lit.f stanowiącego,
że przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Zamawiającego np. dochodzenia lub obrony przed
ewentualnymi roszczeniami.
Okres
przechowywaniaPaństwa dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres
przewidziany w instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik do rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych
lub przez okres trwałości projektu.
Zamawiający przechowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z
załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danychW związku z przetwarzaniem danych w konkretnych celach, odbiorcami Państwa danych
osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym
przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiający.
c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

Kontakt:
IX. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
Pracownicy Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych:
1. Pani Ewa Wnuk, tel. 74 8328 722 e-mail: ewnuk@um.bielawa.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.