Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
powiat: Warszawa
kom.: 797 602 625
emil.sienkiewicz@wum.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: kom.: 797 602 625
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
a. Modernizacja automatyki węzła cieplnego w budynku Zwierzętarni, przy ul.
Pawińskiego 3C, 02-106 Warszawa, zgodnie ze Schemat modernizacji automatyki
węzła stanowiący Załącznik nr 2
b. Modernizacja automatyki węzła obejmuje dostawę (z poniższymi wyjątkami) oraz
montaż urządzeń:
o 1 sztuka: Sterownik Trovis 5578e (tylko montaż, dostawę zapewnia
Zamawiający),
o 3 sztuki: moduły Modbus I/O,
o 8 sztuk: czujniki temperatury zanurzeniowych PT1000 (5207-30) na instalacji
cieplnej. (5 sztuk istniejących czujników wraz z okablowaniem należy
wymienić na nowe, 3 dodatkowe czujniki zamontować),
o 1 sztuka: czujnik temperatury zewnętrznej PT1000 bez wymiany
okablowania,
o 3 sztuki: przetworniki ciśnienia 0-16 bar na stronie sieciowej (przetwornik
może być dołożony do istniejących manometrów, w przypadku braku
możliwości należy zamontować czujnik),
o 7 sztuk: przetworników ciśnienia 0-10 bar na stronie instalacyjnej
(przetwornik może być dołożony do istniejących manometrów, w przypadku
braku możliwości należy zamontować czujnik),
o 3 sztuki: ciepłomierze Kamstrup z komunikacją M-bus, na powrocie sieci
(tylko montaż, dostawę zapewnia Zamawiający), na powrocie C.T. (tylko
2.
3.
4.
5.
6.
montaż, dostawę zapewnia Zamawiający) i na zasilaniu C.O (montaż wraz z
dostawą). W przypadku montażu ciepłomierza na stronie sieciowej należy
zmienić lokalizacje innych elementów strony sieciowej w celu uzyskania
wolnej przestrzeni do montażu nowego ciepłomierza,
o 1 sztuka: wodomierz (DN25) z licznikiem impulsowym na z.w. do podgrzania,
podłączony z licznikiem ciepła,
o 2 sztuki: wodomierze (DN15) z licznikami impulsowymi do uzupełniania
instalacji C.T. oraz C.O. podłączone do ciepłomierzy (Uwaga, te wodomierze
nie są uwzględnione w schemacie),
o przewody należy układać w istniejących korytach kablowych lub prowadzić
w rurach osłonowych,
o nowy sterownik wraz z modułami I/O należy zamontować w nowej
rozdzielnicy elektrycznej,
o instalację należy uruchomić oraz dostarczyć kompletną dokumentację
powykonawczą oraz listę zmiennych modbus TCP/IP celem integracja z
istniejącym systemem BMS.
c. Wszelkie ewentualne ustalenia z dostawcą ciepła są po stronie wykonawcy.
GWARANCJA
a. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot
dostawy.
b. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru
przedmiotu zamówienia.

CPV: 51900000-1

Dokument nr: 2024/AGE/P/058

Składanie ofert:
a. Oferty należy złożyć, nie później niż do dnia 17-05-2024 do godz. 12:00.
b. Oferty można składać:
o W wersji elektronicznej przesłanej pocztą e-mailową w pliku
zabezpieczonym
przed
edycją
np.
pdf.
na
adres:
emil.sienkiewicz@wum.edu.pl. W tytule prosimy podać: ,,Oferta dot.
postępowania Nr sprawy: ,,2024/AGE/P/058".

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJIZAMÓWIENIA
a. Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 czerwca.
MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
a. Warszawski Uniwersytet Medyczny, Ul. Pawińskiego 3C, 02-106 Warszawa

Wymagania:
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
a. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.
c. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
d. Oferta powinna być napisana na komputerze lub/i ręcznie w sposób czytelny wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.
e. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy, a upoważnienie do podpisania oferty (jeśli dotyczy) winno być dołączone
do oferty.
f. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
g. Oferta musi być oznaczona znakiem sprawy 2024/AGE/P/058.
h. Oferta zawierać będzie:
o Formularz Ofertowy stanowiącego Załącznik nr 1 - podpisany przez
Wykonawcę.
o Zamawiający może żądać dostarczenia oryginału oferty w terminie nie
późniejszym niż do dnia podpisania umowy.
c. Oferty złożone po terminie do składania ofert będą zwrócone Wykonawcy.
d. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert ma prawo do:
o Wycofania oferty na podstawie złożonego pisemnego powiadomienia drogą
opisaną jak w przypadku składania ofert,
o Zmienić ofertę, przy czym powiadomienie o wprowadzeniu zmiany musi być
złożone wg. takich samych zasad jak składana oferta, w szczególności
oznakowane numerem sprawy z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY".
7. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
a. Wykonawca winien wypełnić druk Formularza Ofertowego stanowiący Załącznik nr 1
do niniejszego Zaproszenia, podając cenę netto zawierającą wszystkie składniki
kosztów bez podatku VAT, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.
b. W cenie ofertowej Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywane koszty
związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT naliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami oraz wszystkie inne koszty wynikające z zapisów
zaproszenia i wzoru umowy.
c. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatkowego
Zamawiającego - zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów i usług , Zamawiający w celu
oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny netto podatek od towarów i
usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
e. Kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona o należny podatek VAT
obowiązujący w dniu wystawienia faktury w sytuacji gdy Wykonawca ma miejsce i
siedzibę poza terytorium RP, i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., nr 54 poz. 535 ze zm.), obowiązek
podatkowy powstanie u Zamawiającego, podatek ten poniesie i rozliczy zamawiający.
o W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ustępie VII pkt 4 Zamawiający
dokona stosownych zmian we wzorze umowy na podstawie otrzymanego
od Wykonawcy oświadczenia.
d. Ceny oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
f. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
e. W cenie oferty należy podać cenę netto i cenę brutto z uwzględnieniem podatku od
towarów i usług (VAT). Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem
VAT).
f. Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie
będą podlegały zmianom, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie.
g. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać w określonym terminie od
Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
h. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską ceną w stosunku do
przedmiotu zamówienia zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie
wyjaśnień.
i. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia lub nie jest niezgodna z treścią Zaproszenia do składania
ofert.
j. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią Zaproszenia do składania ofert, nie
powodujące istotnych zmian w treści oferty
8. KRYTERIA OCENY OFERT
a. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
b. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto.
c. Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt, każda następna oferta
otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną według wzoru:
Cena minimalna wśród złożonych ofert / Cena badanej oferty x 100 pkt.
d. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
9. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ
a. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
b. Oferta złożona w postępowaniu, przestaje wiązać w przypadku wyboru innej oferty lub
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy.
10. WYBÓR WYKONAWCY
a. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w niniejszej zaproszeniu.
b. Zamawiający zamieści ogłoszenie o wyniku postępowania na stronie
https://energetyk.wum.edu.pl/
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o
udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej, najkorzystniejszej spośród
pozostałych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, uchyli się od realizacji zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
c. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze
zm.) i ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. -- Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U.
1964 r. Nr 43 poz. 296 ze zm.).
d. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Uwagi:
11. INFORMACJA SKIEROWANA DO OSÓB FIZYCZNYCH, UJAWNIONYCH W SPOSÓB
BEZPOŚREDNI W ZWIĄZKU PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE NINIEJSZEGO
ZAMÓWIENIA
a. Zamawiający informuje, że w przypadku:
o osób fizycznych,
o osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
o pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
o członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
o osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia
niniejszego postępowania,
będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyska bezpośrednio w toku prowadzonego
postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
,,RODO".
b. Zamawiający informuje Panią/Pana, że Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, ul.
Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM.
c. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320
d. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w
celu otrzymania informacji handlowych niezbędnych dla oszacowania przedmiotu
zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych lub zawarcia
umowy w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
e. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z wypełnieniem obowiązków prawnych, w tym niezbędnych dla
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także wynikających z obowiązku
archiwizacji w oparciu o obowiązujące przepisy.
f. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora lub przez stronę trzecią, w szczególności poprzez prowadzenie działań
analitycznych, statystycznych, promujących działalność Administratora.
g. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja prowadzonego postępowania w oparciu o
wewnętrzne regulacje, postanowienia ustawy prawo zamówień publicznych, wytyczne
programów operacyjnych, krajowych, regionalnych, jak również w oparciu o
postanowienia zawieranych umów o dofinansowanie.
h. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
niniejszego postępowania lub określonego postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i
archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów
operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o
dofinansowanie.
i. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem formalnym, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
j. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
k. Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
l. nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie
niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże
Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której
dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie.

Kontakt:
Osoba do kontaktu z Wykonawcami
Emil Sienkiewicz
Tel. kom.: 797 602 625
e-mail: emil.sienkiewicz@wum.edu.pl
Dział Energetyczny
ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.