Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa stanu technicznego schodów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa stanu technicznego schodów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
Ul. M. Skłodowskiej Curie 3a
80-210 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel (058) 349 11 02/03, 505 106 572
bud-tech@gumed.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel (058) 349 11 02/
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych na terenie Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdyni przy Ul. Powstania Styczniowego 9
3. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,, Wykonanie robót budowlanych na terenie Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy Ul. Powstania Styczniowego 9".
Celem zamówienia jest poprawa stanu technicznego schodów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.
4. Zakres rzeczowy zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określają :
1) ,, Opis przedmiotu zamówienia ,, - zał. nr 1
2) Mapka z lokalizacja obiektu objętego zamówieniem - zał. nr 2
3) Zdjęcia - zał. nr 3
4) STWiOR - zał. nr 4
5) Przedmiar- zał. nr 5

Dokument nr: 4/KIB/GUMed/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2024r o godz. 1200

Składanie ofert:
12. TERMIN SKŁADANIA ofert

TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 24.05.2024 godz. 1000.

13. Miejsce i sposób składania oferty

1) Zamawiający dopuszcza następujące sposoby dostarczenia ofert:
a) listownie na adres Gdański Uniwersytet Medyczny - Dział Budowlano-Techniczny
ul. Dębinki 1, 80-211 Gdańsk z dopiskiem na kopercie : ,,Zapytanie ofertowe
Nr 4/KIB/GUMed/2024 : wykonanie ekspertyz techniczno-budowlanych oraz projektów
naprawy elewacji budynku głównego oraz budynku wielofunkcyjnego
Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy
ul. Powstania Styczniowego 9 ,,
Wymagane jest przesłanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
ustawy z dnia 23 listopada 2012r - Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca.
b) osobiście w Dziale Budowlano-Technicznym Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy
ul. Dębinki 1, 80-211 Gdańsk , z dopiskiem na kopercie ,,Zapytanie ofertowe :
Nr 2/KIB/GUMed/2024 : Remont schodów terenowych Międzywydziałowego Instytutu
Medycyny Morskiej i Tropikalnej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdyni przy
ul. Powstania Styczniowego 9
c) przesłanie na adres email Zamawiającego: bud-tech@gumed.edu.pl

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin wykonania zamówienia:
1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 29 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest bez stosowania rygorów ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo zamówień publicznych tj na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy, który stanowi , iż ustawę stosuje się do udzielenia zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych.
UWAGA:
1) Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy.
2) Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji przetargowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w STWiORB).
3) Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści OPZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej OPZ lub załącznikach do OPZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna".
5) Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla nieruchomości:
- w Gdyni przy ul. Powstania Styczniowego 9 (działka 1721 obręb 25).
6) Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni spełniać następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z wykonaniem zadania, posiadają wiedzę i doświadczenie.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w wymaganych specjalnościach, których kopie należy dołączyć do ofert.
3) Wykonają zamówienia z należyta starannością, wymaganą od podmiotów zajmujących się profesjonalnie taką działalnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4) Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług tożsamych w budynkach użyteczności publicznej.
7) Wymagania

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Przedstawienie wykazu usług związanych z wykonaniem remontów elementów betonowych budynków i infrastruktury terenowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
b) Usługi wskazane w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem usługom wskazanym w przedmiocie zamówienia, min.:
o wykonanie co najmniej 2 zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia,
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
o 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będzie posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej , wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006r nr 83 poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
d) Do oferty należy dołączyć wykaz osób wymaganych w punkcie c)
2. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotowego zadania w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w projekcie umowy.

9. Kryteria oceny ofert
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium
Maksymalna liczba punktów
Waga %
1. Cena brutto (C)
60
60
2. Termin realizacji (T)
40
40

100
100
2. Sposób oceny:
1) Cena- całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia (C)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez wykonawcę na formularzu
ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
Cn
C = --------------- x 60 (waga kryterium)
Co
gdzie:
C- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena"
Cn- najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Co - cena brutto badanej oferty
60 - waga kryterium

2) Termin realizacji (T) - liczba punktów w tym kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
Termin wykonania /w tygodniach/
Ilość punktów możliwych do uzyskania
29 dni roboczych
20 punktów
21 dni roboczych
40 punktów
o W sytuacji, gdy wykonawca nie wskaże w ofercie terminu realizacji, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym okresem realizacji wymaganym przez Zamawiającego.

3) Łączna ocena oferty:
S = C+ T
gdzie:
S - sumaryczna ilość punktów badanej oferty
C - ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena"
T - ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,termin realizacji"
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4. W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert
uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania. Ocena zostanie
dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego i złożonej w nim deklaracji
wykonawcy, co do ceny i terminu realizacji.

10. Sposób obliczenia ceny
1) Podana w ofercie wycena ma zawierać cenę za całość przedmiotu zamówienia
Wycena obejmować będzie wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdów.
2) Wykonawca w ofercie podaje cenę netto i brutto ( z uwzględnieniem kwoty podatku VAT).

11. Opis sposobu przygotowania oferty
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną lub uprawomocnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia (zał. Nr 6)
2. Wykaz wykonanych praz remontowych wraz z referencjami (zał. Nr 6a).
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień wymaganych prawem do wykonania przedmiotu zamówienia.

Dokumenty wchodzące w skład oferty (dyplomy, referencje) mogą być w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać
przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej autentyczności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania oraz złożenia oferty.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty
do Zamawiającego, a nie data jej nadania.
2) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość
zamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
3) Oferta, aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli
Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy.
4) Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza.
5) Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą
być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę.
6) Treść oferty musi odpowiadać treści dokumentacji postępowania.
7) Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
8) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będą brane pod uwagę.

15. Informacje dodatkowe
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo:
- wzywania Wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnień,
- negocjacji z wybranym Wykonawcą,
- unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez
podawania uzasadnienia, przed i po terminie otwarcia ofert, a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.
2) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie o terminie
podpisania umowy.
3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gdański Uniwersytet Medyczny z siedzibą: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a,
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym,
nr tel. (58) 349 10 27, adres email iod@gumed.edu.pl,
3) Administrator danych osobowych działając w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz lit. f RODO przetwarza dane osobowe osób fizycznych, w szczególności reprezentantów i przedstawicieli Wykonawcy oraz osób wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, w celu zawarcia i realizacji umowy, jej rozliczenia, celach archiwalnych, wykonania przepisów prawa związanych z kwestiami podatkowymi, rachunkowymi, jak też w prawnie uzasadnionym interesie rozumianym jako identyfikacja strony/osoby kontaktowej i ewentualnie dochodzenie roszczeń,
4) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia i wykonania umowy.
Bez podania danych realizacja celu przetwarzania danych będzie niemożliwa,
5) Odbiorcami danych osobowych zgromadzonych w związku z realizacja umowy będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, mogą one zostać również przekazane podmiotom współpracującym z Uniwersytetem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO. Dane te nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej.
7) Osoba, które dane dotyczą posiada prawo:
a) dostępu do treści swoich danych, ograniczenia przetwarzania,
b) do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c) do ich usunięcia, a także przenoszenia danych - w przypadkach przewidzianych prawem,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Kontakt:
14. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami

Dane osoby do kontaktu: Aleksandra Richter, 505 106 572

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.