Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
5901z ostatnich 7 dni
23360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup traktora ogrodowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup traktora ogrodowego

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
powiat: sokołowski
+48 25 787 50 23, Fax+48 25 506 57 40, tel. 25 506 57 00 wew.718
gminarepki@list.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Repki
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 25 787 50 23, Fa
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup traktora ogrodowego na potrzeby sołectwa Repki realizowanego w ramach zadania pn. ,,Zakup traktora ogrodowego do utrzymania placów gminnych w miejscowości Repki" współfinansowanego ze środków budżetu województwa mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2024" - ,,Mazowsze dla sołectw 2024".
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego traktora ogrodowego firmy AL-KO dla potrzeb sołectwa Repki.
2. Minimalne parametry sprzętu:
1) moc silnika co najmniej 22 KM,
2) silnik 2-cylindrowy o pojemności skokowej min. 700 cm3,
3) szerokość koszenia min. 120 cm,
4) wysokość koszenia min. 25 mm,
5) kosz na trawę o pojemności min. 300 1,
6) funkcja mulczowania trawy,
7) pojemność zbiornika paliwa minimum 6 1,
8) skrzynia biegów hydrostatyczna,
9) napięcie akumulatora 12V,
10) gwarancja producenta min. 24 miesiące.
3. Dodatkowe wyposażenie:
1) Pług do odśnieżania,
2) Zamiatarka wraz z pojemnikiem na nieczystości,
3) Przy czepka jednoosiowa.
4. Wyposażenie Musi być oryginalne i kompatybilne z dostarczonym sprzętem.

Dokument nr: In.G.Km.271.11.2.2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert.
a) Oferta powinna być złożona w formie papierowej i przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Repki, Ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, (sekretariat) do dnia 17.05.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10 czerwca 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb postępowania
Udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605).
5. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe oraz zdjęcia produktu.
V. Oferta powinna zawierać:
Czytelnie wypełniony formularz oferty wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. Kryterium wyboru ofert.
Kryterium wyboru oferty będzie cena - 100%
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto niepodlegąjąca odrzuceniu.
b) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób:
Pieczątka Wykonawcy
,,Zakup traktora ogrodowego do utrzymania placów gminnych w miejscowości Repki"
Nie otwierać przed 17 maja 2024 r. do godz. 10.00
VIII. Wybór wykonawcy:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie oraz za pośrednictwem strony internetowej www.repki.bip.net.pl
IX. Zgodnie z wejściem Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą", która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 dokonuje się zmian w Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie podstaw do wykluczenia.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO")> informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel. 25 787 50 23, e - mail:
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Administrator może powierzyć Państwa dane osobowe innym instytucjom/podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym umowy powierzenia danych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym, tj. przez 10 lat.
6) Przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych oraz ich uzupełnienia.
7) Na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
XI. Kontakt:
Andrzej Skorupka tel. 25 506 57 00 wew.718

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.