zachodniopomorskie (Dziwnów)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa obiektów małej architektur |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA RAKSZAWA Rakszawa 506 37-111 Rakszawa powiat: łańcucki sekretaria@rakszawa.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rakszawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa obiektów małej architektury w miejscowości Rakszawa - Utworzenie integracyjnego ogólnodostępnego placu zabaw Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia budowę obiektów małej architektury w miejscowości Rakszawa - Utworzenie integracyjnego ogólnodostępnego placu zabaw w tym m.in.: 1. urządzenia zabawowe i rekreacyjne (obiekty małej architektury): - zestaw zabawowy integracyjny - 1 kpl - huśtawka wahadłowa integracyjna- 1 kpl - karuzela integracyjna- 1 szt - piaskownica 16m2- 1 szt - huśtawka łukowa integracyjna - 1 kpl - stół do gry w piłkarzyki integracyjny- 1 kpl - siatka klepsydra - 1 kpl - głuchy telefon - 1 kpl - cymbałki - 1 kpl - gra labirynt - 1 kpl - tablica z regulaminem placu - 3 szt - tablica informacyjna placu - 3 szt - ławki z oparciem - 5 szt - kosz na śmieci - 4 szt - stojak na rowery 6 stanowiskowy - 1 kpl. 2. nawierzchnia bezpieczna - nawierzchnia poliuretanowa EPDM -pow. 340,0m2 3. piaskownica- piasek płukany 35cm z obrzeżem gumowym - pow. 16,00 m2 4. ogrodzenie z paneli o wysokości 1,10m , dług. ok. 34,0 mb 5. utwardzenie powierzchni gruntu - chodniki z kostki betonowej - ok. 103,00m2 6. doprojektowanie do istniejącej powierzchni utwardzonych normatywnych szerokości min. 1,50m - chodnik z kostki betonowej - ok.2,00m2 7. wyprofilowanie skarpy w narożniku istniejącego boiska z łagodnym zejściem w stronę boiska oraz zabezpieczenie istniejącego słupa oświetleniowego(wewnętrzna instalacja inwestora) gumowymi obejmami CPV: 45112720-8, 45100000-8,45112720-8,45233200-1,43325000-7,45342000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00318867, OZGZP.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-21 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50785161-0eb0-11ef-9381-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane zostały w Regulaminie platformy eZamowienia oraz w specyfikacji warunków zamówienia. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące danych osobowych(RODO) zawarte zostały w specyfikacji warunków zamówienia 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące danych osobowych(RODO) zawarte zostały w specyfikacji warunków zamówienia Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-21 09:00 Miejsce składania ofert: platforma eZamowienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żołyni nr: 35 9175 0000 2001 0001 6476 0020 Odbiorca: Gmina Rakszawa, 37-111 Rakszawa 506 Tytułem: Wadium, znak sprawy, dane Oferenta. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zostać przekazane w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e- Zamówienia. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 2) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - datę przesłania dokumentu za pośrednictwem platformy e- Zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia -gwarancja lub poręczenie ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) ma zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego; 2) ma wskazywać informacje pozwalające na identyfikację postępowania, którego dotyczy (np. nazwę i numer postępowania); 3) nie może zawierać dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależne jest spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy dokonywać w formie określonej w ust. 4 oraz w sposób wskazany w ust. 5 pkt 2 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OZGZP.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia budowę obiektów małej architektury w miejscowości Rakszawa - Utworzenie integracyjnego ogólnodostępnego placu zabaw w tym m.in.: 1. urządzenia zabawowe i rekreacyjne (obiekty małej architektury): - zestaw zabawowy integracyjny - 1 kpl - huśtawka wahadłowa integracyjna- 1 kpl - karuzela integracyjna- 1 szt - piaskownica 16m2- 1 szt - huśtawka łukowa integracyjna - 1 kpl - stół do gry w piłkarzyki integracyjny- 1 kpl - siatka klepsydra - 1 kpl - głuchy telefon - 1 kpl - cymbałki - 1 kpl - gra labirynt - 1 kpl - tablica z regulaminem placu - 3 szt - tablica informacyjna placu - 3 szt - ławki z oparciem - 5 szt - kosz na śmieci - 4 szt - stojak na rowery 6 stanowiskowy - 1 kpl. 2. nawierzchnia bezpieczna - nawierzchnia poliuretanowa EPDM -pow. 340,0m2 3. piaskownica- piasek płukany 35cm z obrzeżem gumowym - pow. 16,00 m2 4. ogrodzenie z paneli o wysokości 1,10m , dług. ok. 34,0 mb 5. utwardzenie powierzchni gruntu - chodniki z kostki betonowej - ok. 103,00m2 6. doprojektowanie do istniejącej powierzchni utwardzonych normatywnych szerokości min. 1,50m - chodnik z kostki betonowej - ok.2,00m2 7. wyprofilowanie skarpy w narożniku istniejącego boiska z łagodnym zejściem w stronę boiska oraz zabezpieczenie istniejącego słupa oświetleniowego(wewnętrzna instalacja inwestora) gumowymi obejmami 4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie lub przebudowie lub rozbudowie obiektów rekreacyjnych o wartości co najmniej 300 000 zł brutto; b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę - kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń branży budowlanej, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg załącznika nr 3 do SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3 do SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żołyni nr: 35 9175 0000 2001 0001 6476 0020 Odbiorca: Gmina Rakszawa, 37-111 Rakszawa 506 Tytułem: Wadium, znak sprawy, dane Oferenta. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zostać przekazane w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e- Zamówienia. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 2) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - datę przesłania dokumentu za pośrednictwem platformy e- Zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia -gwarancja lub poręczenie ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) ma zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego; 2) ma wskazywać informacje pozwalające na identyfikację postępowania, którego dotyczy (np. nazwę i numer postępowania); 3) nie może zawierać dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależne jest spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy dokonywać w formie określonej w ust. 4 oraz w sposób wskazany w ust. 5 pkt 2. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w specyfikacji warunków zamówienia 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024