Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kruszenie gruzu budowlanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kruszenie gruzu budowlanego

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Ułężu
Ułęż 168
08-504 Ułęż
powiat: rycki
tel. 818667028
gmina@gminaulez.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Ułęż
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 818667028
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi:
Kruszenie gruzu budowlanego zlokalizowanego w miejscowości
Ułęż
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.: ,,kruszenie gruzu
budowlanego".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.

Dokument nr: ZP.R.271.3.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2024 r. o godz. 11:30 nie później niż
następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć do dnia 20.05.2024 r. godz. 11:00 za pośrednictwem
platformy zakupowej, na której prowadzone jest postępowanie :
https://ugulez.bip-e.pl/

Miejsce i termin realizacji:
VIII. Termin
Zamówienie należy wykonać do 30.06.2024 r.

Wymagania:
2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, tj. do dnia 19 czerwca 2024 r.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania
ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące
dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - wg.
załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, przy czym
złożenie oferty następuje zgodnie z wymaganiami pkt VI.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z
Wykonawcami.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych
warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-
piątek od 8:00 do 15:00. do połowy okresu składania ofert.
2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto pod adresem:
https://ugulez.bip-e.pl/gu/instrukcja-dla-wykonawc/14304,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
6. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę dwóch lub więcej ofert, wszystkie oferty
podlegają odrzuceniu.
7. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania firmy, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub innym właściwym
umocowaniem prawnym, które należy dołączyć do oferty.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową
netto/brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
5. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %).
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku
postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.
odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku
zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia niniejszego postępowaniana każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
X. Podstawy wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach
wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), to jest:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
odstawie decyzji w sprawie wpisy
na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzieleniu zamówienia,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593, z późn. zm.)
jest osoba wymieniona w wykazach wskazanych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanych na listę lub
będących beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o
udzieleniu zamówienia,
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z
2023 r., poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej
przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ułęż mająca siedzibę
w Ułężu 168, 08-504 Ułęż reprezentowana przez Wójta Gminy Ułęż.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Ułęż można się skontaktować w
sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i
nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów
prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę
obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1986 z późń.zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz.
U. z 2017r. poz. 1840 z późń.zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ),
przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu
chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które
wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą
Ułęż przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Ułęż.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują
Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w
przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w
Gminie Ułęż Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Ułęż ma charakter
dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia
przedmiotowego postępowania.
9.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do
przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie
przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania
dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą profilowane.

Kontakt:
1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania
wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Robert Gagoś - Zastępca Wójta
Gminy Ułęż oraz Pan Piotr Długoszek - Kierownik Referatu Gospodarki
Komunalnej, tel. 818667028.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.