dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Tychy)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze powiat: kętrzyński tel. (89) 754 18 28 fax. (89) 754 00 11 ugim_gt@korsze.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Korsze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (89) 754 18 28 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 1. Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania: ,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno" 2. Opracowanie jest wykonywane w celu ogłoszenia postępowania przetargowego na roboty budowlane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności : 1) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Poz. 2454). 2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Poz. 2458). 3) Ustawą Prawo budowlane. 4) Ustawą Prawo zamówień publicznych. II. Opis przedmiotu zamówienia. Główny zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje ,,Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: ,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno" Zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Poz. 2454). Opracowanie dokumentacji obejmuje PFU dla budowy oczyszczalni ścieków działającej w oparciu o technologię złoża obrotowego. Założenia dla oczyszczalni ścieków: a. Technologia pracy- obrotowe złoża biologiczne; b. Przepustowość hydrauliczna do 150m3/d; c. Wielkość wyrażona w liczbie RLM - do 1200; d. Układ technologiczny oczyszczalni ścieków powinien składać się z następujących elementów: o urządzenie do separacji skratek i piasku np. sitopiaskownik; o osadnik wstępny o wielkości umożliwiającej czas przetrzymania osadu wstępnego nie mniej niż 30 dni; o moduł z obrotowym złożem biologicznym dla wielkości do 1200 RLM; o osadnik wtórny z układem recyrkulacji osadu; e. Zbiorniki wchodzące w skład oczyszczalni ścieków muszą być wykonane z materiałów odpornych na korozję np. GRP, PE lub stal nierdzewno. Nie dopuszcza się zbiorników betonowych. W celu zapewnienia oszczędności zużycia energii elektrycznej przewidzieć instalację PV o mocy potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. Zamawiający posiada opinię geotechniczną (stanowi załącznik do niniejszego zapytania) oraz mapę do celów projektowych. Nieruchomość przeznaczona pod budowę oczyszczalni ścieków objęta jest ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów Gminy Korsze w obrębie geodezyjnym Garbno. Symbol terenu elementarnego i jego powierzchnia: 08.K (1,50 ha). Przeznaczenie terenu elementarnego: K- teren infrastruktury technicznej - kanalizacja. Wraz z PFU muszą zostać dokonane realne uzgodnienia wynikające z przepisów prawa, które na dalszym etapie pozwolą na zrealizowanie zadania, bez konieczności zmiany zakresu. Dokument PFU powinien zawierać: wstępne uzgodnienia dot. uzgodnień wylotu, posiadał, plan zagospodarowania terenu z koncepcją technologii, układ trasy kanalizacji wraz z sieciami miedzy obiektowymi, wstępne zestawienie kosztowe, PZT z mapą, opis branż: elektrycznych, hydraulicznych, środowiskowych, środowiskowych. Dodatkowo wraz z dokumentacją, na etapie uzgodnień z Zamawiającym, projektant winien przygotować specyfikację wraz z opisem przedmiotu zamówienia UWAGA: Układ PFU (strona tytułowa, część opisowa, część informacyjna) winien być zgodny z postanowieniami Rozporządzenia. W przypadku braku konieczności wykonania, któregoś z elementów należy go przywołać i dodać zapis ,,nie dotyczy". III. Określenie planowanych kosztów robót budowlanych (uwzględniające etapowanie zgodnie z podziałem PFU). Należy uwzględnić koszty wykonania robót budowlanych z podziałem kosztów na poszczególne branże. PFU należy wykonać z uwzględnieniem podziału etapowego w podziale kosztów. IV. Ilość i forma opracowania : 1) Koncepcja: a) w formie graficznej i opisowej, Część rysunkowa musi zawierać rzut z wymiarami i nazwami obiektów/zestawieniem powierzchni, a część opisowa - opis rozwiązań technicznych, funkcjonalnych i materiałowych. b) wersja papierowa 3 egz. - format rysunków A3, oprawione np.: w skoroszyt plastikowy wpinany, wyposażony w wąsy i grzbiet umożliwiający wpięcie w segregator; c) wersja elektroniczna 1 egz. - nośnik danych typu pendrive/płyta CD, z podziałem na dwa foldery: wersja edytowalna - format plików doc. docx. xls. xlsx. dwg. ath oraz wersja nieedytowalna (SCANY - wydrukowanego i podpisanego opracowania) - format plików pdf. 2) Całość opracowania osobno dla pkt. 1 i 2 : a) wersja papierowa 3 egz., rysunki - format rysunków A3, opis - format A4, oprawione np.: w skoroszyt plastikowy wpinany, wyposażony w wąsy i grzbiet umożliwiający wpięcie w segregator; b) wersja elektroniczna 1 egz. - nośnik danych typu pendrive, z podziałem na dwa foldery: wersja edytowalna - format plików doc. docx. xls. xlsx. dwg. ath oraz wersja nieedytowalna (SCANY - wydrukowanego i podpisanego opracowania) - format plików pdf. dwg. ath. Dokument nr: GT.7011.10.2024.MJ Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert, umowa/zlecenie zostanie podpisane z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Składanie ofert: XIII. Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania: Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, listem), w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Korszach Ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, mailem na adres: ugim_gt@korsze.pl, w terminie: do dnia 23.05.2024 do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji do 5 lipca 2024 r. (wskazany termin wynika z konieczności ogłoszenia postępowania zakupowego dla zadania pn.: ,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno"). Wymagania: I. Postanowienia ogólne. 1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 2. Wykonawca musi posiadać osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności będące przedmiotem umowy z najwyższą starannością i winien kierować się zasadą ochrony interesów Zamawiającego. V. Opis wymagań Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie 2 szt. PFU lub dokumentacji technicznej obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę oczyszczalni w technologii złóż obrotowych. Do oferty należy dołączyć poświadczenie/referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie ww. usługi, z którego wynika zakres opracowania. 2) Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; 3) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane: - projektant branży sanitarnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienie równoważne oaz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - Projektant branży elektrycznej- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia budowalne bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - projektant branży telekomunikacyjnej - uprawnienia budowalne bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 4) okres gwarancji i rękojmi wynosił 24 miesiące; a) bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru opracowania, b) w ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie w terminie 5 dni roboczych wszelkich wad w opracowaniu, które ujawnią się w okresie gwarancji lub rękojmi, a które wynikają z nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy, c) jeżeli Wykonawca nie usunie wad w opracowaniu, ujawnionych w okresie gwarancji, w terminie 5 dni roboczych, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5) Ze względu na położenie nieruchomości w pobliżu terenów zalewanych dokona wizji w terenie i udokumentuje to informacją o odbytej wizji lokalnej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego wg załącznika nr 3 do zaproszenia VI. Istotne postanowienia zamówienia Wykonawca składając ofertę wyraża zgodę na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. VII. Płatności za przedmiot zamówienia 1) Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej faktury wraz z załącznikami, pod wskazany przez Zamawiającego adres. 2) Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie odbioru i podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. VIII. Prawa autorskie majątkowe Wraz z odbiorem opracowania Wykonawca przekazuje, a Zamawiający przejmuje autorskie prawa majątkowe do opracowania wykonanego w ramach zlecenia. W ramach przejętych praw majątkowych Zamawiający będzie mógł bez zgody Wykonawcy i bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy oraz bez żadnych ograniczeń czasowych i ilościowych: 1) użytkować opracowanie na własny użytek w celach realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym w szczególności przekazywać opracowanie lub jego dowolną część, a także jego kopie: a) innym wykonawcom jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych opracowań, b) stronom trzecim biorącym udział w procesie inwestycyjnym; 2) wykorzystywać opracowanie lub jego dowolną część do prezentacji, w tym na stronach internetowych Urzędu lub ogólnopolskich środkach masowego przekazu; 3) wykorzystywać opracowanie lub jego dowolną część do opracowania dokumentacji projektowych; 4) wprowadzać opracowanie lub jego dowolną część do pamięci komputera na dowolnej liczbie własnych stanowisk komputerowych; 5) zwielokrotniać opracowanie lub jego część dowolną techniką. IX. Kary umowne Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: - za zwłokę w wykonaniu całości przedmiotu umowy - w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy dzień zwłoki, - za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji - w wysokości 50,00zł brutto należnego za element robót dotknięty wadą za każdy dzień zwłoki, - w razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto. X. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Brak złożenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek oświadczenia w tym przedmiocie zostanie uznane przez Zamawiającego jako zamiar wykonania przez wykonawcę zamówienia siłami własnymi. XI. Uwagi PFU będzie wykorzystywane przez Zamawiającego jako opis przedmiotu zamówienia zaplanowanych przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Wymaga się, aby Wykonawca w opracowaniu nie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wykonawca ma obowiązek opisania planowanych do zastosowania materiałów budowlanych, wykończeniowych, instalacyjnych i wyposażenia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazujących na jakość, klasę. XII. Kryteria oceny ofert: Cena oferty - (waga) 100% Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Oferta z najniższą ceną otrzyma największą ilość punktów - 100 punktów. Punktacja zostanie wyliczona wg. Wzoru: Cena oferty najkorzystniejszej x 100 = przyznana ilość punktów Cena oferty badanej a) Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. b) Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów. 1. Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 2. Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN). 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. Kontakt: XII. Sposób porozumiewania się Wykonawców z Zamawiającym. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest: - Grzegorz Faszcza - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej tel. 89 754 01 82, email: ugim_gt@korsze.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024