Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie demontażu i utylizacji zużytych wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy wraz z modułami radiowymi oraz wykonania rejestracji i zdalnych odczytów wskazań wodomierzy |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach ul. Filaretów 31 43-100 Tychy powiat: Tychy telefon 0322274091 przetargi@mzbm.tychy.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 0322274091 |
Termin składania ofert: | 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie demontażu i utylizacji zużytych wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy wraz z modułami radiowymi oraz wykonania rejestracji i zdalnych odczytów wskazań wodomierzy przy Ul. Filaretów 31 w lokalach, którymi administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach. Szczegółowy zakres został wskazany w specyfikacjach technicznych oraz wykazach wodomierzy do wymiany, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia. 1.1.2. zakres usług objęty prawem opcji w terminie: do 31.12.2024 r., w tym: - 2 odczyty wodomierzy w 2025 r. (na dzień 30.06 i 31.12.2025 r.) wraz z dostarczeniem danych z odczytu w plikach w formacie CSV, - 2 odczyty wodomierzy w 2026 r. (na dzień 30.06 i 31.12.2026 r.) wraz z dostarczeniem danych z odczytu w plikach w formacie CSV, - 2 odczyty wodomierzy w 2027 r. (na dzień 30.06 i 31.12.2027 r.) wraz z dostarczeniem danych z odczytu w plikach w formacie CSV, - 2 odczyty wodomierzy w 2028 r. (na dzień 30.06 i 31.12.2028) wraz z dostarczeniem danych z odczytu w plikach w formacie CSV. Dokument nr: DIZ - 340 / 086 / 05 / 2024 Składanie ofert: 3.4. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 21.05.2024 r. w siedzibie MZBM pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Ul. Filaretów 31, kod 43-100 lub przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi@mzbm.tychy.pl Miejsce i termin realizacji: 1. Wymagania: 1.1. Termin realizacji usługi: do 30 dni od momentu zawarcia umowy. 1.1.1. zakres podstawowy: - w zakresie demontażu i utylizacji zużytych wodomierzy oraz dostawy i montażu nowych wodomierzy, - 1 odczyt wodomierzy w 2024 r. (nie później niż na dzień 31.12.2024 r.) wraz z dostarczeniem danych z odczytu w plikach w formacie CSV, Wykonując przedmiot umowy Wykonawca ma obowiązek, z odpowiednim wyprzedzeniem, poinformować skutecznie najemców lokali, u których będzie dokonywana wymiana wodomierzy o terminie tej wymiany oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wymagania: 1.2. Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do Sekretariatu MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.3. Rękojmia za wady i gwarancja;1.3.1 Na roboty budowlano - instalacyjne - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego 1.3.2 na wodomierze - 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 1.3.3 na moduły radiowe - 10 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.5. Termin związania ofertą: 30 dni 1.6. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. 1.7. Szczegółowe wymagania dotyczące prawidłowego wykonania usługi zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, która stanowi załącznik do zaproszenia. 2. Sposób obliczenia ceny oferty: 2.1. Cena oferty, to wartość ogółem ceny z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe 2.2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe). 2.3. Cena oferty musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT. 3. Dokumenty składające się na ofertę: 3.1. wypełniony formularz oferty - na załączonym druku, 3.2. wypełniony formularz oferty cenowej - na załączonym druku, 3.3. aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000 zł. 4. W przypadku stwierdzenia braku kompletności załączonych do oferty dokumentów lub występujących w toku badania i oceny ofert wątpliwości, Zamawiający wystąpi do wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert oraz uzupełnienie brakujących dokumentów, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jego oferta zostanie odrzucona. 5. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe wymagane jest pod rygorem odrzucenia oferty. 7. W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024