Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa drogi wojewódzkiej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego ul. Oleska 127 45-231 Opole powiat: Opole Telefon: +48774591800 przetargi@zdw.opole.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/919879. |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: +4877459180 |
Termin składania ofert: | 2024-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno" zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby; 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej; 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli; 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno. Początek rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 487 rozpoczyna się od km 34+761,55, a kończy w km 37+043,44 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 494. 2.1. Planowany zakres robót obejmuje: - rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 487 oraz ciągu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 494 i 487 o łącznej długości ok. 2,28 km - zgodnie z załącznikiem mapowym klasa techniczna G, nośność nawierzchni 115kN/oś, - korektę geometrii drogi do parametrów drogi klasy ,,G", - budowę nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumiczne grysowo-mastyksowej SMA dostosowaną do obciążenia 115kN/oś, - budowę bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej na odc. wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych i rowerzystów, - przebudowę i budowę chodników z kostki betonowej na odc. wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych, - przebudowę zatoki autobusowej, - budowę poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 1,25m, - przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, - przebudowę obiektu mostowego w ciągu Ul. Chopina do I klasy nośności, - przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych, - dostosowanie projektowanych obiektów budowlanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, - urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi, - budowę elementów bezpieczeństwa ruchu (w tym punktowe elementy odblaskowe, płyty integracyjne), - przebudowę i/lub zabezpieczenie kolidujących z inwestycją urządzeń infrastruktury technicznej, - przebudowę oświetlenia ulicznego w tym budowę oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych zasilanych z sieci, - przebudowę urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową, - przebudowę toru bocznicowego nr 31 i 33 (zgodnie z warunkami uzyskanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe) i związane z tym prace rozbiórkowe, - przebudowę i budowę obiektów inżynierskich - przepusty, mury oporowe, - budowę kanału technologicznego, W zakresie branży kolejowej planuje się w szczególności: - utworzenie dwóch torów odstawczych nr 31 i 33 zakończonych kozłami oporowymi, - likwidację toru nr 35 wraz z rozjazdem 52, - likwidację toru nr 17 - żeberka ochronnego wraz z rozjazdem 11, - likwidację rozjazdów nr 55, 56, 57 wraz z wstawkami rozjazdowymi, - zmianę geometrii toru nr 33 wraz z remontem nawierzchni, - regulację istniejącego rozjazdu nr 51 w planie i profilu wraz z przesunięciem podłużnym, - korektę odcinka toru nr 31 poprzez regulację w planie i profilu, - zabudowę odwodnienia wgłębnego torów nr 31 i 33, - zabudowę dwóch kozłów oporowych wraz zasypkami, - likwidację przejścia służbowego przez grupę torów 31-35 obok magazynów. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno" zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby; 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej; 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli; 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 wraz ze zmianą jej przebiegu w m. Olesno. Początek rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 487 rozpoczyna się od km 34+761,55, a kończy w km 37+043,44 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 494. 2.1. Planowany zakres robót obejmuje: - rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 487 oraz ciągu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 494 i 487 o łącznej długości ok. 2,28 km - zgodnie z załącznikiem mapowym klasa techniczna G, nośność nawierzchni 115kN/oś, - korektę geometrii drogi do parametrów drogi klasy ,,G", - budowę nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumiczne grysowo-mastyksowej SMA dostosowaną do obciążenia 115kN/oś, - budowę bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej na odc. wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych i rowerzystów, - przebudowę i budowę chodników z kostki betonowej na odc. wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych, - przebudowę zatoki autobusowej, - budowę poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 1,25m, - przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, - przebudowę obiektu mostowego w ciągu Ul. Chopina do I klasy nośności, - przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych, - dostosowanie projektowanych obiektów budowlanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, - urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi, - budowę elementów bezpieczeństwa ruchu (w tym punktowe elementy odblaskowe, płyty integracyjne), - przebudowę i/lub zabezpieczenie kolidujących z inwestycją urządzeń infrastruktury technicznej, - przebudowę oświetlenia ulicznego w tym budowę oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych zasilanych z sieci, - przebudowę urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową, - przebudowę toru bocznicowego nr 31 i 33 (zgodnie z warunkami uzyskanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe) i związane z tym prace rozbiórkowe, - przebudowę i budowę obiektów inżynierskich - przepusty, mury oporowe, - budowę kanału technologicznego, W zakresie branży kolejowej planuje się w szczególności: - utworzenie dwóch torów odstawczych nr 31 i 33 zakończonych kozłami oporowymi, - likwidację toru nr 35 wraz z rozjazdem 52, - likwidację toru nr 17 - żeberka ochronnego wraz z rozjazdem 11, - likwidację rozjazdów nr 55, 56, 57 wraz z wstawkami rozjazdowymi, - zmianę geometrii toru nr 33 wraz z remontem nawierzchni, - regulację istniejącego rozjazdu nr 51 w planie i profilu wraz z przesunięciem podłużnym, - korektę odcinka toru nr 31 poprzez regulację w planie i profilu, - zabudowę odwodnienia wgłębnego torów nr 31 i 33, - zabudowę dwóch kozłów oporowych wraz zasypkami, - likwidację przejścia służbowego przez grupę torów 31-35 obok magazynów. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia. Wewnętrzny identyfikator: WP.3211.48.2024 (1) Główna klasyfikacja (cpv): 45233000 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45221000 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej, 45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli CPV: 45233000, 45111000, , 45112000, 45221000, 45231000, 45232000 Dokument nr: 281889-2024, WP.3211.48.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 19/06/2024 10:30:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie ofert odbędzie się za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/919879 Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy, 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 5. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 6. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 9. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w punktach 7 i 8 wnosi się w terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne. 10. Odwołanie zawiera: 1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli), 2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej zamawiającego, 3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go nie mając takiego obowiązku, 4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku - numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego niebędącego osobą fizyczną, który nie ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania, 5) określenie przedmiotu zamówienia, 6) wskazanie numeru ogłoszenia w przypadku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, 7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, 8) zwięzłe przedstawienie zarzutów, 9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania, 10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności, 11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli, 12) wykaz załączników. 11. Do odwołania dołącza się: 1) dowód uiszczenia wpisu od odwołania w wymaganej wysokości, 2) dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii zamawiającemu, 3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego. 12. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub są udostępniane dokumenty zamówienia, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 13. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. 14 Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 15. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron. 16. Izba rozpoznaje odwołanie w terminie 15 dni od dnia jego doręczenia Prezesowi Izby. 17. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 18. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 19/06/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa opolskiego w powiecie oleskim Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 19/08/2024 Data zakończenia trwania: 19/12/2025 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego Numer rejestracyjny: REGON 000126528 Adres pocztowy: ul. Oleska 127 Miejscowość: Opole Kod pocztowy: 45-231 Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska E-mail: przetargi@zdw.opole.pl Telefon: +48774591800 Faks: +48774581352 Adres strony internetowej: https://www.bip.zdw.opole.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024