lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Żarów)
dolnośląskie (Łażany)
śląskie (Żywiec)
mazowieckie (WARSZAWA)
śląskie (Goczałkowice-Zdrój)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż stolarki drzwiowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o. o ul. Kościuszki 58 74-400 Dębno powiat: myśliborski tel. 95 760 2733 Lub 95 760 2168, tel.887470410 sekretariat@szpital-debno.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Dębno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 760 2733 Lub |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: DOSTAWA i montaż stolarki drzwiowej w budynku Szpitala w Dębnie 1. Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę i montaż stolarki drzwiowej w budynku ,,A" Szpitala w Dębnie, pod adresem Ul. Kościuszki 58, 74-400 Dębno 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - specyfikacji wykonania robót Dokument nr: 11/zp/2024 Składanie ofert: 14. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2024 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (budynek D pokój nr 112) lub pocztą elektroniczną pod adres e-mail: sekretariat@szpital-debno.pl (decyduje data i godz. wpływu). Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: - etap I - do dnia 30.06.2024r. - etap II - do dnia 31.08.2024r. Wymagania: 4. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wizja lokalna możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:35 Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie odbycia wizji lokalnej jest Adam Mazurak, tel.887470410 6. Sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie zapytań do siedziby Zamawiającego tylko w formie pisemnej, pocztą lub pocztą elektroniczną i jednocześnie informuje, że nie będzie udzielał ustnych odpowiedzi. 7. Kryteria wyboru oferty: zostanie wybrana oferta o najniższej cenie. 8. Wymagania, jakie powinien spełniać Wykonawca w zakresie dokumentów i oświadczeń: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 8.2 Spełniają poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek w tym zakresie. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.3 Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych dokumentów. 8.4 Zamawiający oceni jako spełniony warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3. 9. Wzór umowy: stanowi załącznik nr 4 10. Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia (jeżeli jest wymagane): zamawiający nie wymaga wpłaty zabezpieczenia ani wadium. 11. Gwarancja: 60 miesięcy 12. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, wg Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1, dołączyć podpisany załącznik nr 3, umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją ,,Zapytanie ofertowe do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa i montaż stolarki drzwiowej w budynku Szpitala w Dębnie" W przypadku składania ofert drogą elektroniczną wszelkie podpisane dokumenty należy przesłać w formie skanów. 13 Unieważnienie postępowania: 13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku gdy oferta o najniższej cenie przekroczy wartość środków finansowych jakie Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie przedmiotu zamówienia. 13.2. Postępowanie może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia. 13.3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. 14 Niniejsze postępowanie nie podlega Ustawie z dn.l 1.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2022.1710 ze zm). Uwagi: 15 Ochrona danych osobowych: 15.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o. o., 74-400 Dębno, ul. Kościuszki 58, tel. +48 95 76 02 733; e-mail: sekretariat@szpital-debno.pl 2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych : tel. +48 508242606; e-mail: tomasz.lubinski@szpital-debno.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania, 4) odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych {skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO {prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 15.2 nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 15.3 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
© eurobudowa.pl 2004-2025