Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa ulic |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEJSKA BARTOSZYCE ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce powiat: bartoszycki 897629804 zamowieniapubliczne@um.bartoszyce.pl https://bartoszyce.ezamowienia.com/ |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Bartoszyce |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 897629804 |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa Ul. Brzozowej, Ul. Kwiatowej, Ul. Zielonej w Bartoszycach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 201004N Ul. Brzozowej, nr 201009N Ul. Kwiatowej i nr 201027N Zielonej w Bartoszycach, na działkach nr: 174/2, 477/2, 197, 198, 165/6, 85/3, 165/2, 476 obręb 8 m. Bartoszyce polegającą na: -przebudowie jezdni ulic gminnych o łącznej długości 685,03m., wraz z budową chodników, miejsc postojowych, zjazdów oraz opaski. -budowie oświetlenia ulicznego. -przebudowie sieci telekomunikacyjnej. -przebudowie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej. -wymianie włazów istniejących studni sanitarnych na O600 o klasie D400 oraz wyposażeniu w pierścienie odciążające. CPV: 45233120-6, 45111000-8, 45233200-1,45233290-8,45233221-4,45233292-2,45112710-5,45232400-6,45232451-8,32412100-5 Dokument nr: 2024/BZP 00322998, ZPP.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bartoszyce.ezamowienia.com 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bartoszyce.ezamowienia.com 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się w Rozdziale 13 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły dot. obowiązku informacyjnego znajdują się w Rozdziale 2 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły dot. obowiązku informacyjnego i ograniczeń stosowania znajdują się w Rozdziale 2 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 08:00 Miejsce składania ofert: strona internetowa https://bartoszyce.ezamowienia.com/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP.271.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 201004N ul. Brzozowej, nr 201009N ul. Kwiatowej i nr 201027N Zielonej w Bartoszycach, na działkach nr: 174/2, 477/2, 197, 198, 165/6, 85/3, 165/2, 476 obręb 8 m. Bartoszyce polegającą na: -przebudowie jezdni ulic gminnych o łącznej długości 685,03m., wraz z budową chodników, miejsc postojowych, zjazdów oraz opaski. -budowie oświetlenia ulicznego. -przebudowie sieci telekomunikacyjnej. -przebudowie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej. -wymianie włazów istniejących studni sanitarnych na O600 o klasie D400 oraz wyposażeniu w pierścienie odciążające. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45233221-4 - Malowanie nawierzchi 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy p.z.p, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót i zgodnych z jego przedmiotem. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie musiał wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu analogicznych, jak w zamówieniu podstawowym, z ewentualną modyfikacją wynikającą z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy p.z.p może zostać poprzedzone negocjacjami. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności techniczne lub zawodowe: a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania oferty wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jego rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane. Przez zadanie odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć przebudowę, odbudowę, budowę drogi o wartości robót co najmniej 2 000 000,00zł brutto. W przypadku gdy Wykonawca legitymuje się robotą budowlaną obejmującą większy zakres niż wymagany przez Zamawiającego powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie robót wskazać wartość odrębnie dla rodzaju robót wymaganych przez Zamawiającego (wartość ta nie może być niższa niż minimalna wymagana przez Zamawiającego jak powyżej). Wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SWZ. b) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona: - kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży drogowej bez ograniczeń, być członkiem odpowiedniego samorządu zawodowego oraz legitymować się min 5 letnim doświadczeniem zawodowym, - geodeta oraz kierownicy robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i telekomunikacyjnych a także z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, odpowiednio muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji, być członkiem odpowiedniego samorządu zawodowego oraz legitymować się min 5 letnim doświadczeniem zawodowym. Wykaz zgodny z załącznikiem nr 9 do SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z rozdziałem 23 SWZ oraz załącznikiem 4 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024