pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji ogrodzenia murowanego kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Stanisława Biskupa w Boguszycach Garłów 14 96-200 Rawa Mazowiecka powiat: rawski Telefon: 46 814 45 85, tel. 46 814 45 85 lub 508 686 164, tel. 46 858 25 41 kancelaria@parafiaboguszyce.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Rawa Mazowiecka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Telefon: 46 814 45 8 |
Termin składania ofert: | 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/PŁ/Boguszyce ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO ZASOBÓW KULTURY GMINY RAWA MAZOWIECKA POPRZEZ RENOWACJĘ I OCHRONĘ OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH Zapytanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z uchwałą nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Uchwały Nr LVII.390.23 Rady Gminy Rawa Mazowiecka z dnia 29 grudnia 2023 r. w sprawie przyznania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, znajdującym się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka, Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja2RPOZ/2023/880/PolskiLad oraz Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Edycja 2. Obowiązującego od dnia 26.07.2023 r. i nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego regulowanego ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605) Zapytanie ofertowe dotyczy wykonania robót budowlanych w zakresie renowacji ogrodzenia murowanego kościoła p.w. św. Stanisława Biskupa w Boguszycach w ramach inwestycji współfinansowanej ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji ogrodzenia murowanego kościoła p.w. św. Stanisława Biskupa w Boguszycach, dz. nr 2 obręb ewid. Garłów. 2. Szczegółowe informacje na temat zakresu i sposobu wykonania zamówienia zawarte się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy oraz w projekcie technicznym. I. Dokument nr: 1/PŁ/Boguszyce Składanie ofert: V. TERMIN SKŁADANIA ofert: 14.06.2024 r. godz. 1500 VI. Sposób składania ofert 1. Ofertę należy złożyć: 1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@parafiaboguszyce.pl w tytule e-maila wskazując numer postępowania (np. Oferta w odpowiedzi na postępowanie nr 1/PŁ/Boguszyce) lub 2) za pośrednictwem poczty tradycyjnej, kuriera lub osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Stanisława Biskupa w Boguszycach, Garłów 14, Boguszyce 96-200 Rawa Mazowiecka w zamkniętej kopercie oznaczonej poprzez wskazanie Wykonawcy (nazwa i adres Wykonawcy) oraz wskazując numer postępowania (Oferta w odpowiedzi na postępowanie nr 1/PŁ/Boguszyce) Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godz. wpływu oferty na serwer Zamawiającego lub data i godz. wpływu do Zamawiającego (doręczenie) a nie data nadania przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Od zawarcia umowy do 31.10.2025 r. Wymagania: II. Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane III. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) Zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zapytania. 2) Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą - powinien wykazać, że posiada odpowiedni wpis w Krajowym Rejestrze Gospodarczym lub w Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej. Źródło weryfikacji: oświadczenie stanowiące integralną część formularza ofertowego oraz załączone do oferty wydruki z CEIDG lub KRS. 3) Dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert należycie (zgodnie z umową) wykonała co najmniej 5 zleceń w zakresie wykonania robót budowlanych w obiektach objętych ochroną konserwatorską. W przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, powyższy warunek dotyczy osoby fizycznej składającej ofertę. Źródło weryfikacji: informacje zawarte w formularzu ofertowym 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Źródło weryfikacji: oświadczenie stanowiące integralną część formularza ofertowego. 5) W celu uniknięcia konfliktu interesów posiadać status niepowiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Źródło weryfikacji: oświadczenie stanowiące integralną część formularza ofertowego 6) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023.1497 z późn. zm.) Źródło weryfikacji: oświadczenie stanowiące integralną część formularza ofertowego 7) Wykonawca niespełniający w/w warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dodatkowo w przypadku wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zastosowanie będą miały sankcje wskazane w art. 7 ust. 1-8 ww. ustawy. 8) Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów. 2. Wykaz dokumentów składający się na ważną ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, w którym znajdą się m.in.: a) oświadczenia Wykonawcy; b) cena brutto (PLN) za wykonanie zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wskazanie ogólnodostępnej bazy/rejestru z którego Zamawiający może nieodpłatnie pozyskać takie informacje. 3) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 4) Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane, z zastrzeżeniem ust. VIII, pkt. 13 i 14 5) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jej treść lub sposób/forma złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego; b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zaoferowana cena, lub ich istotne części składowe budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz ze złożonymi dowodami nie uzasadniają ceny podanej w ofercie; c) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Dz.U.2022.1233 z późn. zm.) e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty muszą być złożone zgodnie z wykazem, o którym mowa w ust. III. pkt. 2 niniejszego zapytania ofertowego. 5. Forma oferty: 1) Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu w szczególności, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia/skan dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 7. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza należy dołączyć do oferty. VIII. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do unieważnienia postępowania w przypadku gdy: 1) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 2) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia; 3) Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego; 4) Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1) Warunki równoważności rozwiązań UWAGA! Zastosowane w projektach budowlanych ewentualne nazwy własne / producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn: A. Ten sam zakres zastosowań; B. Ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie; C. Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym; D. Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji; E. Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania Równoważnego. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania przy użyciu poczty elektronicznej na adresy wskazane w pkt. VII niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka. Zamieszczane wyjaśnienia nie będą ujawniać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 48 godzin przed upływem terminu składania ofert. 8. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu w formie, w jakiej złożona została oferta pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być oznakowane tak jak oferta, z adnotacją: ,,ZMIANA". 9. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę z postępowania pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma stosowne zawiadomienie, które zostanie doręczone w formie, w jakiej złożona została oferta (ust. VI, pkt. 1) 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. Wykonawcy nie są uprawnieni do występowania do Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami w związku z zapytaniem ofertowym i prowadzonym postępowaniem w ramach projektu, w tym z tytułu poniesionych kosztów i szkód, w szczególności w przypadku unieważnienia postępowania przez Zamawiającego lub wyboru innego Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia odwołań od decyzji Zamawiającego podejmowanych w trakcie prowadzonego postępowania. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, a także zażądać uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów jeżeli oświadczenia lub dokumenty zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może samodzielnie uzupełnić brakujące oświadczenia lub dokumenty, jeżeli jest w ich posiadaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (ustawa z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tj. Dz.U.2022.1233 z późn. zm.) jeżeli równocześnie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie winno być wówczas dokonane poprzez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako ,,część jawna oferty" i ,,część tajna oferty". Oferta złożona bez podziału na części jawną i tajną jest ofertą jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących nazwy (firmy) i adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka (Biuletyn Informacji Publicznej). Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień. Zamawiający wezwie wybranego Wykonawcę do swojej siedziby w celu zawarcia umowy, zgodnej z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, wskazując mu termin zawarcia umowy pod rygorem uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w przypadku nie zawarcia umowy w wyznaczonym terminie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od podpisania umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. X. 1. Warunki zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (nie dłużej niż o czas trwania przeszkody) w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi np. siła wyższa, wprowadzenie obostrzeń w związku pandemią COVID-19, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy w tym w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy. Zmiana umowy wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. XI. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Uwagi: IV. Kryteria oceny ofert i ich wagi. 1. Ocenie według poniższych kryteriów będą podlegać tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym. 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria: 1) Cena brutto za całość zamówienia - 70% 2) Okres gwarancji i rękojmi - 30% 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. 4. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt. 5. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. 6. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach: 1) CENA (70 % wagi oceny) przez cenę należy rozumieć cenę brutto (PLN) za realizację całości zamówienia; a) Maksymalna liczba punktów (waga) kryterium CENA - 70 pkt. b) Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów według poniższego wzoru: C=(Cmin/Co) x 70 pkt gdzie: C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena, C min - oznacza najniższą cenę jednostkową brutto (PLN) za realizację zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert, Co - oznacza cenę jednostkową brutto (PLN) za realizację zamówienia w ofercie badanej. Cena wykonania usługi musi uwzględniać całkowity koszt realizacji usługi. 2) OKRES GWARANCJI (30 % wagi oceny) przez gwarancję należy rozumieć liczbę miesięcy dodatkowej gwarancji i rękojmi - powyżej minimalnych 36 miesięcy tj. a) Za każde wydłużenie gwarancji o 6 miesięcy oferta otrzyma 5 pkt.: -dodatkowe 6 miesięcy gwarancji - 5 pkt. -dodatkowe 12 miesięcy gwarancji - 10 pkt. -dodatkowe 18 miesięcy gwarancji - 15 pkt. -dodatkowe 24 miesiące gwarancji - 20 pkt. -dodatkowe 30 miesięcy gwarancji - 25 pkt. -dodatkowe 36 miesięcy gwarancji - 30 pkt. b) Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 30 pkt za dodatkowe 36 miesięcy gwarancji. IX. Informacje związane z ochroną danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej jako RODO, Zamawiający niniejszym informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Wykonawcom prawach z tym związanych, mianowicie: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający. 2) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z uchwałą nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Uchwały Nr LVII.390.23 Rady Gminy Rawa Mazowiecka z dnia 29 grudnia 2023 r. w sprawie przyznania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, znajdującym się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka, Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja2RPOZ/2023/880/PolskiLad oraz Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Edycja 2. Obowiązującego od dnia 26.07.2023 r., którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji ogrodzenia murowanego kościoła p.w. św. Stanisława Biskupa w Boguszycach - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o wytyczne Rządowego Programu Odbudowy Zabytków; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas obowiązywania umowy oraz na czas wymagany do rozliczenia umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych d) osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VII. Osoby do kontaktu: 1. W sprawach dotyczących niniejszego zapytania ofertowego: Paweł Jakubowski, e-mail: p.jakubowski@rawam.ug.gov.pl, tel. 46 858 25 41 2. W sprawach dotyczących robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego: ks. Sylwester Krawczyk, e-mail: kancelaria@parafiaboguszyce.pl, tel. 46 814 45 85 lub 508 686 164 |
© eurobudowa.pl 2004-2025