Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24808z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie fotorejestracji terenów wraz z wdrożeniem oprogramowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie fotorejestracji terenów wraz z wdrożeniem oprogramowania

Data zamieszczenia: 2024-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
Aleja Niepodległości 930
81-861 Sopot
powiat: Sopot
zamowienia@zdiz.sopot.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej w procedurze ZP-39/NZ/2024/EB dotyczącej udzjelenia zamówienia na:
"Wykonanie fotorejestracji terenów będących w zarządzie ZDiZ w Sopocie wraz z wdrożeniem oprogramowania Wykonawcy do zarządzania infrastrukturą drogową."
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie fotorejestracji terenów będących w zarządzie ZDiZ w Sopocie. Zestawienie terenów objętych zleceniem znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ,
- wykonanie oceny stanu nawierzchni jezdni zgodnie z wytycznymi DSN 2019 GDDKiA (lub równoważnych) dla dróg wskazanych w załączniku nr 2 do OPZ,
- opracowanie mapy sieci dróg w formie systemu referencyjnego,
- wdrożenie oprogramowania do ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz projektowania i ewidencji organizacji ruchu,
- wykonanie ewidencji dróg w formie elektronicznej wraz z założeniem ,,Książek dróg",
- umożliwienie dostępu do danych zgromadzonych w bazie danych z poziomu przeglądarki internetowej -co najmniej Google Chrome, Mozilla Firefox i Microsoft Edge,
- przystosowanie dostarczanego oprogramowania do indywidualnych wymagań Zamawiającego,
- udzielenie bezterminowej licencji na dostarczone oprogramowanie bez ograniczenia liczby stanowisk w ramach jednostki Zamawiającego,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wdrożonego oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (OPZ) do Zaproszenia.

Dokument nr: ZP-39/NZ/2024/EB

Składanie ofert:
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.05.2024r. godz. 10:00
3. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres: zamowienia@zdiz.sopot.pl,

Miejsce i termin realizacji:
4. Przewidywany termin realizacji zamówienia: do 30.09.2024r.

Wymagania:
6. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych do poszczególnych kryteriów:
o cena ofertowa brutto: waga 100 %
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1-8 ustawy z dnia 13.04.2022 ro szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
2.1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum:
a) trzy usługi obejmujące wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową (pozwalającego w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji dróg, przeglądanie fotorejestracji) działającego w przeglądarce internetowej (bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerach użytkowników, w tym pluginów) w zarządach dróg publicznych,
b) trzy usługi obejmujące wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych przestrzennych GIS wraz z fotorejestracją sekwencyjną wykonane dla dróg publicznych obejmujących minimum 30 km dla każdej usługi.
c) trzy usługi obejmujące wykonanie oceny stanu nawierzchni zgodnie z DSN 2019 GDDKiA dla dróg o łącznej długości minimum 50 km dla każdej usługi.
W Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku wykonawcy do oferty dołączą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2.2. dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej:
a) samochodem wyposażonym w mobilny system pomiarowy umożliwiającym jednoczesne wykonywanie fotorejestracji sekwencyjnej jednocześnie z 5 kamer o rozdzielczości minimum 2560 x 1920 pikseli każda wraz z odbiornikiem GPS/INS umożliwiającym ciągłe pozycjonowanie niezależnie od warunków terenowych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał link do przykładowego wdrożenia aplikacji umożliwiającej dostęp do danych ewidencyjnych dróg wraz z fotorejestracją co najmniej zgodnie z wymaganiami opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Zał. Nr 2) do Zaproszenia.
Brak zamieszczonego linku w ofercie skutkuje odrzuceniem oferty..
Ocena spełnienia ww warunków udziału dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
8. Warunki płatności:
1) Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokona będzie przez Zamawiającego jednorazowo na rachunek zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, po podpisaniu końcowego Protokołu odbioru przez Zamawiającego , w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura VAT aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną, musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazywać:
Nabywca: Gmina Miasta Sopotu z siedzibą ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot
NIP 585-14-11-941, REGON: 191675563Faktura winna być dostarczona na adres Odbiorcy i musi
w swojej treści jako Zamawiającego wskazać tj.:
Odbiorca: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie, Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Wykonawca ma możliwość przesyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy. Wykonawca przesyła ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl/.
Dane konta Zamawiającego: Nazwa podmiotu: zdizsopot Adres PEF : 5851003159 Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem.
Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności.
Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 póz. 2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT."
2) Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie.
11. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów:
1) Formularz ofertowy Załącznik Nr 1,
2) Wykaz usług Załącznik Nr 3,
3) Wykaz sprzętu Załącznik nr 4,
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 6.
Dokumenty należy wysłać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
12. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
13. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców).

Kontakt:
10.. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: w kwestiach formalnych: Ewa Banaszak, e-mail zamowienia@zdiz.so pot.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.