mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług projektowych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BABOSZEWO ul. Warszawska 9A 09-130 Baboszewo powiat: płoński 236611091 w.41 zp@gminababoszewo.pl https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/public/129652/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Baboszewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 236611091 w.41 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usług projektowych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Baboszewo - cześć druga. Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1 zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowych budowy przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo - V etap. Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie odrębnych dokumentacji projektowych budowy 67 przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Baboszewo o wydajności do 5,0 m3 na dobę - zgodnie z normami EN 12566 określającymi wymagania w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków, udostępnionymi na stronie internetowej administrowanej przez Europejski Komitet Normalizujący oraz przepisami prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454). Dokumentacja projektowa winna zawierać opis techniczny i rysunkami niezbędne do realizacji robót. Część miejscowości objętych dokumentacjami znajduje się w Nadwkrzańskim Obszarze Chronionego Krajobrazu. Szczegółowy opis części 1 zamówienia określa załącznik nr 10.1 do SWZ. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej budowy świetlicy wraz z instalacjami obejmującej w szczególności: a) budowę obiektu budowlanego o konstrukcji kontenerowej modułowej o powierzchni użytkowej ok 50 m2 w skład, której wchodzi: sala, dwa pomieszczenia sanitarne WC w tym jedno dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami i pomieszczenie socjalne. Obiekt o konstrukcji stalowej z odpowiednią izolacją termiczną, okna PCV, zakotwiczony na fundamencie. Obiekt wyposażony w instalacje elektryczną, wodną, kanalizacyjną (szambo) i wentylacyjną. Ogrzewanie elektryczne (grzejniki). Na podłodze wykładzina PCV. Toaleta wyposażona w kompakty WC i umywalki przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W wydzielonym pomieszczeniu socjalnym meble kuchenne zamontowane na stałe, z wyposażeniem w urządzenia: kuchenka, lodówka, zlew. Przed budynkiem wydzielenie miejsc postojowych dla pojazdów osobowych w tym jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnościami. Dojście do budynku poprzez chodnik. Wejście do budynku musi umożliwiać dostęp dla osób z niepełnosprawnościami b)uzyskanie warunków technicznych od właściwych gestorów sieci na wykonanie przyłączy: elektroenergetycznego i wodociągowego. Lokalizacja obiektu: o dz. nr ewid. 93 obręb Mystkowo, gmina Baboszewo, o przedmiotowy teren nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Szczegółowy opis części 2 zamówienia określa załącznik nr 10.2 do SWZ. CPV: 71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00325142, ZP271.1.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/158864/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.344) , za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/158864/notice/public/details Dopuszczalna jest również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podając numer sprawy ZP.271.1.8.2024. Komunikacja pocztą elektroniczną jest dopuszczalna na zasadach określonych w pkt 10.1.4 SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet : min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); 2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge 3) zainstalowanie oprogramowania Java które można pobrać z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html Alternatywą dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, jest ona dostępna na stronie: https://adoptopenjdk.net. Po instalacji oprogramowania Java należy uruchomić ponownie przeglądarkę. 4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 2. W niniejszym postępowaniu ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które branżowe usługi projektowe wykonują poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie /art.117 ust.4 Pzp/ oraz zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa - sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej przez wykonawcę lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej przez wykonawcę lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Informacja dotycząca przetwarzaniem danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo (dalej: ,,ADMINISTRATOR"), z siedzibą: Ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/public/129652/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/158854/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024