Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu bocznicy kolejowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ELEWARR Sp. z o.o. Oddział Spółki w Malborku ul. Daleka 72 82-200 Malbork powiat: malborski Tel: 607 559 415 akrupa@elewarr.com.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 607 559 415 |
Termin składania ofert: | 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE (Zapytanie) na wykonanie remontu bocznicy kolejowej Elewarr w Malborku 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 40 szt. podkładów na bocznicy kolejowej w Elewatorze Malbork. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 3 do Zapytania. Dokument nr: 03/RM/2023/24 Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.05.2024 r. o godz. 1200 w siedzibie Oddziału Spółki w Malborku 82 - 200 Malbork, Ul. Daleka 72. Składanie ofert: 8. Sposób i termin składania ofert: 8.1.Ofertę należy złożyć listownie (liczy się data wpływu oferty) lub osobiście w siedzibie Oddziału Spółki w Malborku Ul. Daleka 72, 82 - 200 Malbork. 8.2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje, iż oferty takie zostaną odrzucone. 8.3.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie remontu bocznicy kolejowej Elewarr w Malborku" nie otwierać przed: 21.05.2024r. godz. 1200". Na kopercie poza dopiskiem jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 8.4.TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 21.05.2024 r. do godz. 1100. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce i termin realizacji: 3.1. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Elewator w Malborku - adres: 82-200 Malbork, ul. Daleka 72 3.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 14.06.2024 r. Wymagania: 2.3. Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o ile są już znani), w składanej ofercie. b) Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę, który złożył ofertę. c) Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia, wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Wizja lokalna: 4.1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy chcący złożyć ofertę mają obowiązek odbycia wizji lokalnej w Elewatorze Malbork. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej będzie skutkowało jej odrzuceniem. Weryfikacja dokonania wizji lokalnej przez danego Wykonawcę będzie dokonywana w oparciu o przesłane zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 4.2 oraz rzeczywistą obecność danego Wykonawcy (lub jego przedstawiciela) potwierdzoną złożeniem podpisu na liście obecności z wizji lokalnej. 4.2. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: akrupa@elewarr.com.pl (z dopiskiem ,,WIZJA LOKALNA") wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. Strona 1 z 55. Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1)w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, min. jedno (1) zamówienie w zakres którego wchodziło położenie lub wymiana podkładów lub podrozjazdnic kolejowych. 2)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3)nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". 6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty: 6.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania. b) Wykaz zamówień, potwierdzających spełnienie wymaganego warunku, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) - sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania. c) Dowody określające należyte wykonanie zamówień uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w lit. b powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów, inne odpowiednie dokumenty - dla wykazywanych zamówień. d) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. (UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych). e) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d powyżej - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6.2.Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.3.W przypadku niezłożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub w niewłaściwej formie np. brak potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji wykonawcy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu, do jego uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego Wykonawcy. Strona 2 z 57. Wymagania dotyczące oferty: 7.1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania i złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. 7.2.Musi być czytelna i odpowiadać treści Zapytania. 7.3.Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Ofertę podpisać może pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne do reprezentowania Wykonawcy i występowania w jego imieniu lub pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w niniejszym postępowaniu. Oferta powinna zawierać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem stawki podatku VAT oraz ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.4. 7.5.W zaoferowanej cenie (ryczałt) należy ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia naliczone zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami oraz wszystkie koszty wynikające z zapisów Załącznika nr 3 do Zapytania, bez których realizacja przedmiotu zamówienia byłaby niemożliwa. 7.6.Nie dopuszcza się w Zapytaniu możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferujących realizacje jedynie części przedmiotu zamówienia. Oferty takie będą odrzucone. 10. Zasady i tryb wyboru oferty: 10.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 10.2. Oferty oceniane będą wg kryterium najniższej ceny netto tj. oferta z najniższą ceną zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. 10.3. Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. W przypadku złożenia takich samych cen ofert dodatkowych Zamawiający unieważni postępowanie. 10.4. Zamawiający poprawi w ofercie wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Strona 3 z 510.5. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostanie unieważnione. 10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania od Wykonawcy wszelkich wyjaśnień treści złożonej oferty, w tym w zakresie kalkulacji zaoferowanej ceny oferty. 10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny. 10.8. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyniku postępowania. 10.9. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Zamawiającego. 10.10. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: ? zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu, ? nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Zapytaniu, ? została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ? została złożona przez Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu, ? nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Zapytaniu. 10.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejnego Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 11. Umowa i płatność za zamówienie: 11.1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT, protokołu odbioru podpisanego przez obie strony w ciągu 14 dni od daty otrzymania tych dokumentów przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. 11.2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do Zapytania, zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, zawiadomienia o wyborze oferty. 12. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Udzielenie wyjaśnień dotyczących Zapytania: 13.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania kierując zapytania na adres akrupa@elewarr.com.pl , nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytania zamieszczając treść wyjaśnień na stronie prowadzonego postępowania. 13.2. W uzasadnionym przypadku przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania oraz dokonać zmiany terminu składania ofert. 13.3. O każdej zmianie Zapytania czy terminu składania ofert, Zamawiający powiadomi niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania. 14. Pozostałe informacje: 14.1. Zamawiający informuje, że w zakresie udzielania zamówień nie podlega obowiązkowi stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), a uczestnikom postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w przywołanej ustawie. 14.2. Zamawiający bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert. 14.3. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny. 14.4. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 14.5. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych w postępowaniu. 14.6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1233), co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznakowane klauzulą: ,,nie udostępniać - informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. 14.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zmawiającego. 14.8. Uczestnicy niniejszego postępowania zobowiązują się do przestrzegania wymagań w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), uwzględniając treść Załącznika nr 5 do Zapytania, dotyczący przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych (RODO). Kontakt: 13.4. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: Adam Krupa Tel: 607 559 415; e-mail: akrupa@elewarr.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024