Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PIENIĘŻNO
ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno
powiat: braniewski
55 2374600
urzad@pieniezno.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pieniężno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 55 2374600
Termin składania ofert: 2024-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg gminnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji należy wykonać przebudową trzech odcinków dróg gminnych tj.:
Odcinek I - droga gminna nr 113029N w miejscowości Lechowo
odcinek o długości 990,00 m:
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu:
- nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych o gr. 15 cm na warstwie podsypki z piasku gr. 5 cm szer. 3,5 m (wraz z dwoma mijankami o szer. łącznej jezdni 5,0m)- tj. płyty w śladzie wraz z warstwą gruntu uzyskanego z wykopu pomiędzy płytami o szerokości 0,50m;
- poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,50 m (ze względu na trudne warunki terenowe zmniejszono szerokość z 0,75 m na 0,50m;
- przebudowie istniejących zjazdów z płyt betonowych zbrojonych o gr. 15 cm na warstwie podsypki z piasku gr. 5 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.
Odcinek II - droga gminna na działkach 170/2, 185, 190 i 196 obr Radziejewo
odcinek o długości 567,16 m:
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu:
- nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W o gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 13 cm szer. 3,5 m;
- obsypania krawędzi jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,25 m (brak poboczy ze względu na trudne warunki terenowe);
- przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W o gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 13 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.
Odcinek III - droga gminna na działkach 170/1, 69 i 182/1 obr Radziejewo
odcinek o długości 362,83 m:
Przebudowa polegać będzie na:
- wykonaniu nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 17 cm szer. 3,5 m z mijankami;
- wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,50 m (ze względu na trudne warunki terenowe);
- przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 17 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.

CPV: 45230000-8, 45100000-8,45233000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00325701, IN.271.1.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-30 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.pieniezno.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą:
1) maila: inwestycje@pieniezno.pl ;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://pzp.pieniezno.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
(1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
(2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
(3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
(4) Włączona obsługa JavaScript;
(5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
(6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
(1) (1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej
,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pieniężna;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@pieniezno.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-30 09:00
Miejsce składania ofert: https://pzp.pieniezno.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.1.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1024390,24 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji należy wykonać przebudową trzech odcinków dróg gminnych tj.:
Odcinek I - droga gminna nr 113029N w miejscowości Lechowo
odcinek o długości 990,00 m:
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu:
- nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych o gr. 15 cm na warstwie podsypki z piasku gr. 5 cm szer. 3,5 m (wraz z dwoma mijankami o szer. łącznej jezdni 5,0m)- tj. płyty w śladzie wraz z warstwą gruntu uzyskanego z wykopu pomiędzy płytami o szerokości 0,50m;
- poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,50 m (ze względu na trudne warunki terenowe zmniejszono szerokość z 0,75 m na 0,50m;
- przebudowie istniejących zjazdów z płyt betonowych zbrojonych o gr. 15 cm na warstwie podsypki z piasku gr. 5 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.
Odcinek II - droga gminna na działkach 170/2, 185, 190 i 196 obr Radziejewo
odcinek o długości 567,16 m:
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu:
- nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W o gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 13 cm szer. 3,5 m;
- obsypania krawędzi jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,25 m (brak poboczy ze względu na trudne warunki terenowe);
- przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W o gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 13 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.
Odcinek III - droga gminna na działkach 170/1, 69 i 182/1 obr Radziejewo
odcinek o długości 362,83 m:
Przebudowa polegać będzie na:
- wykonaniu nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 17 cm szer. 3,5 m z mijankami;
- wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,50 m (ze względu na trudne warunki terenowe);
- przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm na warstwie wiążącej z AC 16W gr. 5 cm, na warstwie wyrównawczej/podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 c90/3 śr. gr. 17 cm;
- renowacji rowów na całej długości odcinka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena - waga kryterium 60 pkt.
Sposób obliczenia:
PK1= [CN / CR * 0,60] x 100
PK1 - ilość punktów dla kryterium cena
CN - najniższa oferowana cena brutto
CR - cena brutto oferty rozpatrywanej
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
b) Okres gwarancji dla wykonania zadania; waga kryterium 40 pkt. - Pk2
Sposób punktowania:
3 lata gwarancji - 0 pkt.
4 lata gwarancji - 10pkt.
5 lat gwarancji - 20 pkt.
6 lat gwarancji - 30 pkt.
7 lat gwarancji - 40 pkt.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. w powyższym kryterium.
2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. W przypadku nieuzupełnienia pola w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ wykonawca otrzyma 0 punktów i tym samym okres gwarancji będzie wynosił 3 lata.
4. W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego w formularzu oferty:
- wykonawca otrzyma 40 punktów w przypadku podania gwarancji dłuższej niż 7 lat i tym samym okres gwarancji będzie zgodny z okresem zadeklarowanym przez Wykonawcę;
- oferta zostanie odrzucona przy zaoferowaniu okresu gwarancji krótszego niż 3 lata.
5. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (P=Pk1+Pk2).
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
o zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
b) Dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
- jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca uprawniania budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w tej samej specjalności bez ograniczeń które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru, w tym na co najmniej jednym zadaniu dot. remontu lub przebudowy drogi o wartości robót min 1 000 000,00 zł brutto.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - załącznik nr 5 do SWZ;
- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi - załącznik nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- formularz ofertowy;
- Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca procentowi udział własnego w planowanej wartości Inwestycji tj. 5,00 %, płatna Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru.
Szczegółowy opis zmian został zawarty w §13 Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena - waga kryterium 60 pkt.
Sposób obliczenia:
PK1= [CN / CR * 0,60] x 100
PK1 - ilość punktów dla kryterium cena
CN - najniższa oferowana cena brutto
CR - cena brutto oferty rozpatrywanej
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
b) Okres gwarancji dla wykonania zadania; waga kryterium 40 pkt. - Pk2
Sposób punktowania:
3 lata gwarancji - 0 pkt.
4 lata gwarancji - 10pkt.
5 lat gwarancji - 20 pkt.
6 lat gwarancji - 30 pkt.
7 lat gwarancji - 40 pkt.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. w powyższym kryterium.
2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. W przypadku nieuzupełnienia pola w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ wykonawca otrzyma 0 punktów i tym samym okres gwarancji będzie wynosił 3 lata.
4. W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego w formularzu oferty:
- wykonawca otrzyma 40 punktów w przypadku podania gwarancji dłuższej niż 7 lat i tym samym okres gwarancji będzie zgodny z okresem zadeklarowanym przez Wykonawcę;
- oferta zostanie odrzucona przy zaoferowaniu okresu gwarancji krótszego niż 3 lata.
5. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (P=Pk1+Pk2).
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-28

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.