Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług transportowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń Telefon: 56 63 98 119, tel.: 56 610 80 02, tel, 691 150 088. zamowienia@mpo.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 56 63 98 11 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu zaprasza do złożenia oferty cenowej na: świadczenie usług transportowych na bieżące potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu. Opis przedmiotu zamówienia Zakres usługi został podzielony na dwie części obejmujące transport odpadów między instalacjami (część I) oraz transport ziemi na składowisko odpadów do celów technologicznych (część II): Cześć I Przedmiotem zamówienia są usługi transportu odpadów między instalacjami w ZUOK za pomocą pojazdu przeznaczonego do transportu kontenerów na odpady typu hakowego. - Wykonawca będzie świadczył usługę okresowo na wezwanie Zamawiającego od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r. - Zamawiający przewiduje że zakres usługi obejmuje 300 kursów, jeden kurs to transport odpadów na odległość max 3 000 m z czego i4 drogi to droga po składowisku odpadów. - Zamawiający zakłada minimum 5 krotność realizacji usługi przy czym jednorazowe świadczenie usługi obejmować będzie minimum 50 kursów przy czasie pracy min. 8 godz. na dobę. Wymagania dotyczące sprzętu: - Wykonawca musi dysponować pojazdem z urządzeniem hakowym o udźwigu minimum 20 Mg. zamontowane bezpośrednio na pojeździe lub ciągnione przez pojazd silnikowy. - pojazd winien być przystosowany do poruszania się po składowisku odpadów (winien posiadać napęd na minimum dwie osie). - Wykonawca winien posiadać minimum 2 kontenery do transportu odpadów o pojemności 35 m3 lub większej, - Zamawiający zapewnia załadunek odpadów do podstawionych kontenerów. Część II Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu ziemi z placu składowego (ZUOK) lub terenu miasta Toruń na składowisko odpadów znajdujące się na terenie ZUOK do celów technologicznych za pomocą pojazdów sam o wyładowczy ch. - Wykonawca będzie świadczył usługę okresowo na wezwanie Zamawiającego od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r. - Zamawiający przewiduje że świadczenie usługi obejmuje 800 kursów. -jeden kurs to transport odpadów na odległość max 4 000 m z czego 1/3 drogi to droga po składowisku odpadów. - Zamawiający zakłada minimum 5 krotność realizacji usługi przy czym jednorazowe świadczenie usługi obejmować będzie minimum 100 kursów przy czasie pracy min. 8 godz. na dobę. - Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia jednorazowo usługi przez minimum dwa pojazdy. - Wykonawca musi dysponować minimum trzema pojazdami samowyładowczymi tzw. ,,czteroosiki" o ładowności minimum 18 Mg każdy z napędem na minimum trzy osie, przystosowany do poruszania się po trudnym terenie (składowisko odpadów). - Zamawiający zapewnia załadunek ziemi na podstawione pojazdy samowyładowcze. Dokument nr: TRAN/P-43/2024 Składanie ofert: Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością, w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (skan podpisanego formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a uprawnienie to powinno wynikać z odpisu KRS/CEIDG, a w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika - z odpowiedniego pełnomocnictwa. 3. Ofertę pod rygorem jej nieprzyjęcia należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl. W tytule e-maila powinna znaleźć się informacja: ,,Oferta na świadczenie usług transportowych na bieżące potrzeby ZUOK w Toruniu". 4. Ofertę pod rygorem nieważności należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.05.2024 r. do godz. 09:00 na powyżej wskazany adres e-mail Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania usługi Wykonawca wykona usługi od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.. Wymagania: II. Tryb udzielenie zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego, przewidziane dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. 2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania. 3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki świadczenia usługi (wspólne dla obu części): 1. Usługa realizowana będzie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej. 2. Rozpoczęcie świadczenia usługi winno się rozpocząć nie później niż 3 dni od daty złożenia zamówienia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia. V . Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika. VII. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zamówienia. Kryterium: Cena (C)-waga 100,00% Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. IX. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 22.06.2024 r. XI. Udzielenie zamówienia Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz zgodnie ze złożoną ofertą. XII. Postanowienia umowy 1. Płatność za wykonaną część usługi będzie realizowana przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej na koniec miesiąca w którym realizowana była usługa. 2. Podstawą do wystawienia faktury będą potwierdzone przez pracownika Spółki karty pracy sprzętu/pojazdów lub protokół wykonania usługi. 3. Termin płatności za wykonaną usługę zgodny z zaoferowanym przez Wykonawcę (jednak nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia prawidłowej faktury VAT). Zamawiający dokona zapłaty należności w terminie minimum 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT"). 4. Zamawiający oświadcza , ze posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 201 4 r. i jest podatnikiem VAT, posiada numer NIP: 879-016-92-80. XIII. Unieważnienie postępowania Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. XIV. Środki ochrony prawnej Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych. Uwagi: XV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel. 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO); 2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iod@mpo.torun.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej); 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania; 5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy; 6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.; 8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń; 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: - dostępu do swoich danych osobowych; - ich sprostowania; - ograniczenia ich przetwarzania; - przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych; - wniesienia sprzeciwu. 10.W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 11 .Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej; 12.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Zastępca Dyrektora - Zbigniew Czyżniewski, tel.: 56 610 80 02, tel. komórkowy: 691 150 088. |
© eurobudowa.pl 2004-2024