Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług transportowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług transportowych

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
ul. Grudziądzka 159
87-100 Toruń
powiat: Toruń
Telefon: 56 63 98 119, tel.: 56 610 80 02, tel, 691 150 088.
zamowienia@mpo.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 56 63 98 11
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu zaprasza do złożenia oferty cenowej na: świadczenie usług transportowych na bieżące potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu.
Opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi został podzielony na dwie części obejmujące transport odpadów między instalacjami (część I) oraz transport ziemi na składowisko odpadów do celów technologicznych (część II): Cześć I
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu odpadów między instalacjami w ZUOK za pomocą pojazdu przeznaczonego do transportu kontenerów na odpady typu hakowego.
- Wykonawca będzie świadczył usługę okresowo na wezwanie Zamawiającego od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
- Zamawiający przewiduje że zakres usługi obejmuje 300 kursów, jeden kurs to transport odpadów na odległość max 3 000 m z czego i4 drogi to droga po składowisku odpadów.
- Zamawiający zakłada minimum 5 krotność realizacji usługi przy czym jednorazowe świadczenie usługi obejmować będzie minimum 50 kursów przy czasie pracy min. 8 godz. na dobę.
Wymagania dotyczące sprzętu:
- Wykonawca musi dysponować pojazdem z urządzeniem hakowym o udźwigu minimum 20 Mg. zamontowane bezpośrednio na pojeździe lub ciągnione przez pojazd silnikowy.
- pojazd winien być przystosowany do poruszania się po składowisku odpadów (winien posiadać napęd na minimum dwie osie).
- Wykonawca winien posiadać minimum 2 kontenery do transportu odpadów o pojemności 35 m3 lub większej,
- Zamawiający zapewnia załadunek odpadów do podstawionych kontenerów.
Część II
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu ziemi z placu składowego (ZUOK) lub terenu miasta Toruń na składowisko odpadów znajdujące się na terenie ZUOK do celów technologicznych za pomocą pojazdów sam o wyładowczy ch.
- Wykonawca będzie świadczył usługę okresowo na wezwanie Zamawiającego od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
- Zamawiający przewiduje że świadczenie usługi obejmuje 800 kursów.
-jeden kurs to transport odpadów na odległość max 4 000 m z czego 1/3 drogi to droga po składowisku odpadów.
- Zamawiający zakłada minimum 5 krotność realizacji usługi przy czym jednorazowe świadczenie usługi obejmować będzie minimum 100 kursów przy czasie pracy min. 8 godz. na dobę.
- Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia jednorazowo usługi przez minimum dwa pojazdy.
- Wykonawca musi dysponować minimum trzema pojazdami samowyładowczymi tzw. ,,czteroosiki" o ładowności minimum 18 Mg każdy z napędem na minimum trzy osie, przystosowany do poruszania się po trudnym terenie (składowisko odpadów).
- Zamawiający zapewnia załadunek ziemi na podstawione pojazdy samowyładowcze.

Dokument nr: TRAN/P-43/2024

Składanie ofert:
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością, w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (skan podpisanego formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a uprawnienie to powinno wynikać z odpisu KRS/CEIDG, a w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika - z odpowiedniego pełnomocnictwa.
3. Ofertę pod rygorem jej nieprzyjęcia należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl. W tytule e-maila powinna znaleźć się informacja: ,,Oferta na świadczenie usług transportowych na bieżące potrzeby ZUOK w Toruniu".
4. Ofertę pod rygorem nieważności należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.05.2024 r. do godz. 09:00 na powyżej wskazany adres e-mail

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania usługi
Wykonawca wykona usługi od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r..

Wymagania:
II. Tryb udzielenie zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego, przewidziane dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania.
3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Warunki świadczenia usługi (wspólne dla obu części):
1. Usługa realizowana będzie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej.
2. Rozpoczęcie świadczenia usługi winno się rozpocząć nie później niż 3 dni od daty złożenia zamówienia Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia.
V . Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
VI. Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika.
VII. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zamówienia.
Kryterium: Cena (C)-waga 100,00%
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 22.06.2024 r.
XI. Udzielenie zamówienia
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz zgodnie ze złożoną ofertą.
XII. Postanowienia umowy
1. Płatność za wykonaną część usługi będzie realizowana przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej na koniec miesiąca w którym realizowana była usługa.
2. Podstawą do wystawienia faktury będą potwierdzone przez pracownika Spółki karty pracy sprzętu/pojazdów lub protokół wykonania usługi.
3. Termin płatności za wykonaną usługę zgodny z zaoferowanym przez Wykonawcę (jednak nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia prawidłowej faktury VAT). Zamawiający dokona zapłaty należności w terminie
minimum 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT"). 4. Zamawiający oświadcza , ze posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 201 4 r. i jest podatnikiem VAT, posiada numer NIP: 879-016-92-80.
XIII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
XIV. Środki ochrony prawnej
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel. 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO);
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iod@mpo.torun.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej);
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania;
5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy;
6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.;
8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji
reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń;
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- ich sprostowania;
- ograniczenia ich przetwarzania;
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu.
10.W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
11 .Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
12.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji.
Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe
W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną.
Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Zastępca Dyrektora - Zbigniew Czyżniewski, tel.: 56 610 80 02, tel. komórkowy: 691 150 088.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.