Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6076z ostatnich 7 dni
22889z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
ul. Grunwaldzka 41
56-330 Cieszków
powiat: milicki
tel / fax: 71 38 48 182 / 71 38 48 102
srodowisko@ug.cieszkow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel / fax: 71 38 48
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
GMINA CIESZKÓW
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY CIESZKÓW W 2024 roku
II. Opis przedmiotu zamówienia 1) Specyfika głównych wymagań
a) usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Cieszków w 2023 roku Zadanie finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje łącznie demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe) z pokryć dachowych oraz ścian obiektów budowlanych znajdujących się na nieruchomościach, położonych w gminie Cieszków.
b) usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności z:
-ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2017 r., poz. 2119, z późn zm.),
-rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 r. poz.54),
- rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011, Nr 8, poz. 31),
- ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. ,poz. 1587 ze zm.),
- ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 643).
c) prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- demontaż - usuwanie elementów pokryć ściennych i dachowych budynków wykonanych z wyrobów zawierających azbest;
-zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. min. ułożenie ich na paletach i zabezpieczenie folią;
- ważenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych) przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń Wykonawcy - z przeprowadzonej czynności ważenia należy sporządzić protokół, który powinien zawierać co najmniej:
* imię i nazwisko właściciela/użytkownika nieruchomości, z której odbierane będą odpady zawierające azbest,
* wskazanie miejsca odbioru - adres
* datę odbioru
* ilość odebranych odpadów
* rodzaj odpadu,
* podpis właściciela/użytkownika;
- przygotowanie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest do transportu i ich załadunek;
- uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z odpadów zawierających azbest oraz oczyszczenie go z pyłu azbestowego w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska;
- transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsca ich unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych;
- przekazanie zebranych odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów;
- przyjmuje się, iż 1 m2 wyrobów zawierających azbest - pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych waży 0,0150 Mg (15,0 kg);
- wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia;
- wykonawca, wyłoniony w postępowaniu, własnym kosztem i staraniem, w porozumieniu z właścicielami/użytkownikami nieruchomości oraz Zamawiającym uzgodni termin realizacji
d) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:
- oryginałów Kart przekazania odpadów (BDO), zgodnej z obowiązującymi przepisami
- oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. Nr 71, poz. 649);
- dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD) każdego usuniętego pokrycia ściennego i dachowego z elementów zawierających azbest, wykonanej w sposób umożliwiający
identyfikację nieruchomości (2-4 fotografie charakteryzujące zakres wykonanych prac i obiekt budowlany).
e) wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
f) zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3.
g) w zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził szczegółową wizję w terenie miejsc wykonywania usługi w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z przygotowaniem oferty i realizacją zamówienia.

CPV: 90650000-8

Dokument nr: OŚ.6233.1.2024

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Cieszkowie w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,USUWANIE AZBESTU - 2024"
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail -srodowisko@ug.cieszkow.pl w terminie do dnia 24 maja 2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
2) Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2024 roku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Wymagania:
I. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000 PLN. do zamówienia zgodnie z art. 2 ust.l p. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.), nie stosuje się przepisów ustawy.
3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
2. dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
4. posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie, opisane na podstawie załącznika nr 2.
5. Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 - 3 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do podpisania umowy z Wykonawcą , który przedstawi ofertę z najniższą ceną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia powyższego postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyn.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest pracownik Gminy Cieszków Tomasz Krawiec.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.