Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Liniewo ul. Dworcowa 3 83-420 Liniewo powiat: kościerski Telefon 58 687 85 20 Faks: 58 687 85 22, tel. 58 687 85 26 ug@liniewo.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Liniewo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon 58 687 85 20 |
Termin składania ofert: | 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rodzaj zamówienia: usługa 2. Nazwa przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Liniewo zwanym dalej ,,planem" 3. Przedmiot zamówienia - sporządzenie: Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Liniewo Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zwanej dalej ,,ustawą", 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), 4) zgodnie z zapisami uchwały Nr LXIII/467/2024 Rady Gminy Liniewo z dnia 15 lutego 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Liniewo, 5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg. 4. Informacje ogólne dotyczące wykonania opracowania Czynności, które oferent wykona w ramach realizacji Planu Ogólnego: 1) sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: a. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych; b. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; c. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; d. zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych; e. udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); f. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy, g. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny); h. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, i.opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu), j.przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), k. wykonanie opracowania ekofizjograficznego, l. wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę), m. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego; 2) zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w Harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Dokument nr: RRiGN.6720.2.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 22.05.2024 r. o godz. 12:15 pok. Nr 2 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 7. Termin i miejsce składania ofert 1. Oferta z dopiskiem " Plan Ogólny Gminy Liniewo" powinna być dostarczona na adres Zamawiającego do dnia 22.05.2024 r. do godz. 12.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty: 2. Formy składania ofert: listownie, osobiście na biuro sekretariatu Urzędu Gminy Liniewo, pok. nr 2 lub poprzez ePUAP na adres: 0t8o14cagu Ofertę jak i złączniki winny być podpisane. Wymagania: 5. Warunki udziału w postępowaniu: Plan ogólny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów B) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził co najmniej 5 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni nie mniejszej niż 300 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa - wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o należytym wykonaniu, dowodami, o których mowa winny być referencje z których wynika, że zlecone prace zostały wykonanie należycie i zgodnie z umową oraz informacja że wykonane prace znajdują się w obiegu prawnym C) Posiadają uprawnienia o których mowa w art. 5 ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.). -do oferty należy dołączyć: 1)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe 2)podpisane oświadczenie dotyczące wykazania, że Wykonawca dysponuje: o co najmniej jedną osobą do sporządzania planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r,, o co najmniej jedną osobą spełniająca wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.). 3)Wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 2 4)podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 5)formularz oferty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych stanowiący załącznik nr 1 6)referencje z opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (minimum trzy) 6. Kryteria oceny oferty 1) ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego 2) zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę brutto 3) zamawiający dopuszcza negocjacje ceny w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie lub elektronicznie. 4) składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.liniewo.pl. 8. Dodatkowe informacje 1) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; 2) wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert; 3)oferty otrzymane po terminie składania, nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert; 4)oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej; 5) w ramach zapytania ofertowego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie koszty, jakie poniesie z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia; 6) wszystkie ceny i wartości określone w zapytaniu ofertowym oraz ostateczna cena oferty winny być liczone w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku; 7) prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy; 8) w przypadku złożenia ofert o takiej samej najkorzystniejszej cenie lub przybliżonej, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty do negocjacji; 9) w przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty; 10) zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę za cały przedmiot umowy; 11) zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projekcie umowy, w której zawarte są szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zgodnie z ofertą; 12) zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i bez dochodzenia odszkodowania z tego tytułu; 13) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy; 14) do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 9. Rozstrzygnięcie postępowania 1. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty. Dodatkowo informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej. 2. W przypadku, gdyby zostały złożone dwie najkorzystniejsze oferty z taką samą ceną, Zamawiający wezwie oferentów, którzy zgłosili te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych w zakresie proponowanej ceny. 3. Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdyby wybrany Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub podpisanie umowy byłoby niemożliwe z innych przyczyn. 10. Istotne warunki zamówienia 1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę będzie podpisane umowy w terminie 30 dni od rozstrzygnięcia postępowania. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: 12. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 RODO w związku z postępowaniem w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", 1. administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego zapytania ofertowego jest Gmina Liniewo, Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, 58 687 85 20; 2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@liniewo.pl 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego pn: Plan Ogólny Gminy Liniewo 4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2023r., poz.1605; zm. poz. 1720) a w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r., poz. 902); 5. dane osobowe będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewentualnych roszczeń; 6. podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają: a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; b) prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących* ; c) usunięcia danych osobowych ich dotyczących, w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO; 2 d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ich dotyczących; - o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy; 9. osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO. Kontakt: 11. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Piotr Piwowarczyk - tel. 58 687 85 26, e-mail: rolnictwo@liniewo.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024